V Číně přišli na to, co se skrývá pod logy Škoda na krytech motorů

120 komentářů

jirik66
8. července • 9:23

V Číně neví že Škoda patří pod Volkswagen? Se mohli zeptat ... :-))

Jaryn
20. května • 13:21

Pane Mička, pročt o tom píšete článek, když je to (i podle vás) taková kravina? Že by clickbait? Nebo vás baví diskuze pod článkem, ve který se jen masivně nadává na produkty VW Group a většina příspěvků je na úrovni IQ tyQue?

Haluz
20. dubna • 15:24

Jsem čekal, že tam najdou made in china :D i když vlastně to tak možná i je, a nic špatného by na tom nemuselo být. Toto bych spíše viděl, že stala možná chyba při výrobě, nebo při dodávce dílu, zaměnili várku a problém je na světě, předpokládám že na funkci ani kvalitu to nemá absolutně žádný vliv. Snad teda, nedivil bych se ničemu u nás..

KRD
9. května • 15:48

A prd chyba, mají jednu vstřikolisovou matrici na dekly pro VW a pak malé matrice pro znaky škoda/seat.
Proč? Protože cena, vyrobit tu matrici něco stojí a to že dost. Pokud udělají jeden díl krytu rovnou VW, tak ušetří, protože výroba škoda+seat je za rok méně než VW. tam už se jen dolepí znaky.
U starších aut koncernu VW tam nebylo nic z výroby nic, jen ploška pro lepení znaku

Robert Hrubý
1. prosince • 9:12

Nevím, co je na tom divného. Já jsem ve Škodovce pracoval, a na všech krabicích s díly, a většinou i na dílech samotných, byla 4 loga: Škoda, VW, Seat, Audi. Myslet si, že koncern vyrábí pro každou značku díly zvlášť, je pošetilost.

protonic
8. května • 9:39

Mohli by ještě ukázat co je pod symbolem VW.

Alfons
5. května • 21:23

Uff jsem se lekl že to odkryje a bu tam samsung logo.

agent
4. května • 9:57

Vidím tam jen jedinou velkou chybu - použili lepidlo, které lze odlepit.
Kdyby tam plácli něco, co ty materiály částečně naleptá, nikdo to bez zničení nerozebere a nebude z toho mít těžkou hlavu :-)

zemanko
3. května • 10:29

To v Cine su takí slaboduchí,že nevedia,že tzv skoda je Volkswagen volumenové vozidlo??!:-/

Fire-man
2. května • 12:37

HEJ, Lancia delala Themu s motorem Ferrari.
Dovedete si to představit? Koupíte si Lancii, otevřete kapotu a tam se ukrývá motor V8 od Ferrari? To by jednoho pěkně nas... :-D

audax
10. dubna • 9:31

už som sa zlakol,že tam našli Designed in Central Europe-Made in China....

Anti-automat
9. dubna • 19:17

Mam za to, ze kazda diskusia je zbytocna. Opakuje sa historia. Napriklad takeho Panzer 38(t). Posluchajte, sluzte. Metoda bica a cukru. Nieco mi to pripomina.

zemanko
9. dubna • 10:01

ved tzv skodofke nepatrí ani špendlik,je to čistý volkswagen čo sa cuduju?? to len teraz prišli na to????B-]Skoda neexistuje len volkswagen!

bzzz
9. dubna • 13:56

Skoda Auto a.s. (ICO 00177041) samozrejme existuje a nic s tim nenadelas ;-)

Stan
9. dubna • 9:07

Pojďme si všichni koupit tu korejskou sračku, ale o čem by tady pak v diskusích většina vošoustů žvanila?

Miloš
8. dubna • 7:32

To je celkem logické že to tam je. Je to koncern. Mě nejvíc pobavila myšlenka na stovky Čechů kteří se po přečtení článku běží s nožíkem go garáže přesvědčit. 😂😂😂😂😂

Mike
8. dubna • 1:46

Jak sprosté...

Rosomák
8. dubna • 0:15

Pičovina na entou, tu krytku tam měl připravenou, a pak jako že ji odloupnul.

Jan Fischer
7. dubna • 22:44

VW, skoda, seat, audi je alespoň jedna rodina, tam se dá očekávat že mnoho dílů bude prostě VW nemyslím si že je to nějaký podvod ale co považuji za totální klamání spotřebitele je že když si koupím Mercedes tak pod kapotou je všechno Renault a nejen pod ní!!! To je maximální zhovadilost a podvádění!! a to je důvod proč Mercedes už dávno neznamená kvalitu!!!

David
7. dubna • 21:59

Ja to nevydrzel :-)
Ja mam pod znakem skodovky VW :-)

Albert loffler
7. dubna • 18:09

Tak co čekat když je to motor od vw

Jirek
7. dubna • 17:37

Je to ubohé, když firma jako je VW šetří na výrobě krytu pro koncernová auta a řeší to přelepkou.

Jožinzbažin
7. dubna • 15:48

Jj,je to opravdu podivuhodný,jak je všechno jiný,než jak se to prezentuje. :) Když byste odloupli hvězdičkovaný logo Spojenejch států,našli byste pod ním hezký hvězdičky toho čínskýho. ;)

Atsebes
7. dubna • 13:42

Já jsem měl pod znakem Škoda jenom matici, která držela plastový kryt (Fabia 1,4 MPI 44kw, r. v. 2001). Kryt ale musel při přestavbě na lpg pryč a tak je tam teď okřídlený šíp jenom jeden - přímo na mladoboleslavském motoru. Problém je ale v náhradních dílech, ty původní vydržely 15 let i více, ale nové maximálně 3, a to i ty, které nepodléhají opotřebení (to už vydrží víc i pneumatiky). Bohužel VW ale není jediný nemecký koncern, kterému jde jen o maximalizaci zisků.

wittig
7. dubna • 13:35

Mam citroena z roku 1996.disainer ital.znacka francouzka.motor peugeot.auto vyrobeno v nemecku...pchaaaa

František Dobrota
7. dubna • 11:46

Přesně proto bez jakékoliv diskuze nebude nikdy octavia totéž co golf. Ta reklama "třída sama pro sebe" je úsměvná. Golf bude vždy ve všech měřítkách lepší.

muhehe
7. dubna • 9:38

všechno je VW. jedine co česka automobilka produkuje je hromada plastových krytek se znakem škoda, které lepí na německe auta. jinak je to všechno vw a škodofka s tim nemá nic společného. a tak je na tom presne i nas stat. všechny zisky jdou do nemecka a v cesku zustáva jen zisk z vyroby tech plastovych víček z logem škoda. :-D

Řehoř
8. dubna • 12:03

Zisky ve všech odvětvích jdou akcionářům. Majitel můžete být vy nebo tisíce lidi z celého světa skrze různé fondy a podobně. Do Německého rozpočtu opravdu zisky Skoda Auto nejdou.

Tomáš
7. dubna • 9:26

Dobrej fake jen aby nekdo mohl napsat clanek 😀

gfjgfj
7. dubna • 9:07

koho by to napadlo rozoberat, jedine cinana ktory rozoberie vsetko v snahe okopirovat kazdy detail, a takto rozoberaju vsetky vyrobky a technologie, potom kradnu knowhow a design

golf II 1989
7. dubna • 8:44

Kdysi jsem měl VW golf, a skoro všude bylo logo audi. No a co má být.

Stak
7. dubna • 8:06

Mě tedy více zarazilo, že Cupra, auto cca za 800 tis., nemá tlumiče kapoty...

tom
7. dubna • 16:18

To nema ani RS :-P

Petr
7. dubna • 8:52

Tlumice. Jako ze kapota potrebuje tlumice :D Nemyslel jsi nahodou vzpery?

GR8
7. dubna • 7:34

Proto nemuze Skoda na US trh. Tam by ji v podobnem pripade praskali bicem k soudu za podvod. Amik chtel Skodu a kopil si Folcvagn. Znaky na blocich motoru ok. Ale tohle uz je vazne setreni za koleno vrt. Me osobne by to sralo. Byt je to svym zpusobem ptakovina. Na druhou stranu jinde v koncernech se toto nestane. Je tam jen znak konkretni automobilky. Svet se v prdel obraci tak jako tak... :-DB-]

stealth01
7. dubna • 11:56

Otevři si kapotu Rolls-Royce Wraith nebo Ghost. Pak asi změníš názor.

Fire-man
2. května • 12:34

Nikde nevidím znak BMW. A pochybuju že pod tím nápisem někde BMW bude. Na bloku asi, ale jinde...
Ale však sem klidně postni video...

Motorista
7. dubna • 7:33

Vždyť je to jedno, všechny tři jsou stejbný předražený krámy.

Pepe
7. dubna • 0:39

ooo jak nečekané tvl :D

henkka
6. dubna • 23:09

No neeee, Amerika objevena.. a co jste tam probůh čekali, když z vás blbce dělá ten opěvovanej 'koncern fau vé'..?

Mobi
6. dubna • 22:41

Mám Mazdu a mám na ní úplně všude logo Ford, kromě masky a volantu. Mám ještě Citroen a tam je zase všude i logo Peugeot. U Seatu to byl zase VW... a co jako?

Joe Doe
7. dubna • 9:35

To by ma zaujimalo, aku Mazdu mas - ak je to Tribute, posledna generacia 121 alebo krabicova 2 (nastupca Demia), tak je to mozne. Inak nie.

bibipome
6. dubna • 20:45

A co se skrývá ve Francii? Když sloupneme negra, tak je pod tím vlastně neškodný bílý křesťan, žee.

Insider
7. dubna • 7:23

Když slopnu tvůj nick, vidím jen pytel h*ven...

Mare
7. dubna • 7:31

Nejkrásnější názor co jsem zde vyčetl,zajimalo by mě kolik maji za takové zbytečné
články mzdu

Insider
7. dubna • 7:23

*sloupnu...

kačka
6. dubna • 21:35

sračka

Motorista
7. dubna • 7:35

Souhlas

Dominik Juračák
6. dubna • 19:38

Takto to bylo pořád akorát tam nebyla ta nálepka pokud jste se podívali na Felicii tak tam bylo barevné logo Volkswagenu nevidím na tom nic špatného protože Škodovka spolupracuje s Volkswagnem již dlouho.

muhehe
7. dubna • 9:29

skodovka spolupracuje ? :-D :-D :-D :-D :-D vw je majitelem škodovky najivni hlupačku.

Joe Doe
6. dubna • 20:44

" Škodovka spolupracuje s Volkswagnem již dlouho."Nespolupracuje. Skodovka je 100% majetkom Volkswagen AG a jej autonomia v ramci koncernu je minimalna.

Dominik Juračák
6. dubna • 19:38

Takto to bylo pořád akorát tam nebyla ta nálepka pokud jste se podívali na Felicii tak tam bylo barevné logo Volkswagenu nevidím na tom nic špatného protože Škodovka spolupracuje s Volkswagnem již dlouho.

Dominik Juračák
6. dubna • 19:37

Takto to bylo pořád akorát tam nebyla ta nálepka pokud jste se podívali na Felicii tak tam bylo barevné logo Volkswagenu nevidím na tom nic špatného protože Škodovka spolupracuje s Volkswagnem již dlouho.

Standa
7. dubna • 8:08

Škodovka nespolupracuje s VW, VW ji vlastní.

Insider
7. dubna • 7:22

To ale nějak nejde dohromady s tou unisono kvílenou ódou na tradiční českou značku, rodinné stříbro atd. ... ;-)

Lubo
6. dubna • 19:16

Já šel ještě dál a odloupl ten VW. Co tam bylo.. To byste nečekali jako !!!!

Miloš
8. dubna • 7:36

Ho.no

petr r. (petrumr)
7. dubna • 17:12

Snad ten vw je už výlisek toho krytu.

Spacer
6. dubna • 19:01

V Číne zvyšujú hodnotu.

Michal
6. dubna • 18:31

Ať je tam vw, audi či škoda, pořád se jedná o velice špatné a hodně předražené auto (krám) je to tak a bude jedině hůř. Kvalita jde pouze dolů 😑😕😕

JIRKA
6. dubna • 19:01

Předražená tradice v zeleném kvádru kupuje jen b...c.

Milan
6. dubna • 19:07

Sedni do sveho 15 let stareho Hyondee a odfrc...

mirek
6. dubna • 18:19

No a co jako, po revoluci sice stoupla úroveň výroby automobilů ale je to defacto jiná značka ale to zarytým škodovákům nevadí že je to defacto hranatý hnusný německý tank ...

Xx
6. dubna • 17:54

Jste hloupí či co ? 😀 😂

Roman
6. dubna • 18:17

Co jste čekali?

pacho
6. dubna • 17:34

je to proste hamba, keď už aj natkéjto pi ..ovine šetria.

Adam Pišťa
7. dubna • 23:10

Hambu máš tak akorát ve své duté hlavě :D

Ffdf
6. dubna • 20:24

Kua haNba

pacho
8. dubna • 18:01

tak tá hamba, je fakt hanba :-O

Mr.G
6. dubna • 17:51

šetří? Spíš naopak, jsou tam loga dvě :D

pacho
6. dubna • 20:39

jasné že šetria, Takto potrebujú, len dva logá (škoda a seat), ináč by potrebovali tri (aj vw), a pri tom množstve su to iné prachy.

LUDvík
6. dubna • 17:18

Hold, zlaté české ručičky

Adam Pišťa
7. dubna • 23:10

Píše se holt, negramote :D

E15
6. dubna • 17:12

Tohle ještě jde, ale sloupnou hvězdičku Mercedesu a uvidět ... znak Renaultu (a v Dacii totéž), to musí být teprve rozčarování....

Starý Blažek
8. dubna • 1:48

Tak Dacia se pokud vím s Renaultem spojila. A uvidět pod logem Dacie Renault by mě spíš potěšilo. :D

Axl
6. dubna • 16:37

Kdysi (tak 15let?) jsem mel Seat Toledo 1.9 TDI (vsechna 3 cervena) 110kW/150k 6speed a tam zase na motoru bylo logo Audi. A nic skandalniho mi na tom neprislo.Jen kdyz mi zacalo drhnout lozisko v kole. Po telefonu mi predbezne jeho cenu odhadli na 2.5 tisice, ze prej je stejne, jako v Octavii. Ale kdyz jsem tam zajel, tak mi rekli, ze do techto silnejsich variant se davaji loziska Audi a jedno stoji 6 tisic.

ka-spel
6. dubna • 18:14

A bylo to v krabičce s logem seat nebo audi?

jarda
6. dubna • 16:46

Audi má ložiskárnu?

Lojza
6. dubna • 17:24

Do vozů Audi a VW se montují pouze ložiska kvalitní značková Fag nebo Skf a do Škodovek pouze Čínská, která se testují na výdrž a potom pokud splní životnost danou dobou záruky se montují v prvovýrobě!!!! Viz. problém s ložisky u Superbu 2, kde vydržela maximálně 60t km!!! A tak byla Škodovka nucena začít používat ložiska kvalitnější, jak už se zde psalo, ložiska pro Audi a VW!!!!:-D

Radim
7. dubna • 7:22

Blbost,na to si přišel kde? To ti poradil kamarád od Hnujdaje co? Hanit kvalitní českou značku. ŠKODA nebo VW je jedno,díly jsou totožné.

Paľo
9. května • 3:30

Že kvalitnú českú značku Škoda.:-D:-D:-D:-D:-D Škoda bola do 89. Sa už zobudte z toho sna o českej Škodovke po 89. Je to VW fabia, octavia, yeti, superb atď. Škoda okolo súčasnej Škody ani nechodila. Jediné, čo má spoločné so Škodou je logo a tým to končí.

Lojza
7. dubna • 9:25

Bohužel ve Škodovce je oddělení, kde se zkoušejí právě tyto levné díly a pokud splňují podmínky záruky, tak se kupují a montují i v prvovýrobě! Viz. rozdíl mezi stavem předních a zadních brzdových kotoučů, kdy zadní maximálně po dvou letech jsou KO, přestože jsou méně zatížené a namáhané jak kotouče přední! Stačí se jen ohnout a podívat!!!

ka-spel
6. dubna • 18:17

Takže ti troubové si kupují čínská značková v autorizáku se slepicí místo aby si v eshopu na cc atd. koupili fag. 😀

Lojza
7. dubna • 9:20

Přesně tak to je politika Škodovky ( Ekonomické náhradní díly ), všechno Čína a Asie ale přesto předražené a nekvalitní!!! Jen tak pro informaci, na netu koupíš kvalitní značkové oleje za ceny od cca 130,-Kč ale Škodovka ti nabídne v servisu oleje sudové (reciklované) od 600,-Kč za litr!!! No nekup to když jsi ovce!!!???:-)):-)):-))

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
7. dubna • 17:10

Ta cena je s výměnou a likvidací starýho oleje. Není problém si do servisu donést vlastní. Ty jak kupuješ ty oleje tak po výměně děláš co se starým?

Lojza
7. dubna • 18:22

Na netu 4l 500,- v servisu 600x4=2400,-!!!! ale za sudový recyklovaný vyrobený z toho co ti z auta původně vypustili!!!! B-]B-]B-]

Lojza
7. dubna • 18:16

Naleju ho do potoka!!!!:-D

agent
4. května • 9:51

To je akceptovatelné pouze když ten potok teče do vodárenské nádrže.
Jinak je to plýtvání olejem! :-D

Nepřítel VW
6. dubna • 16:07

A potom k těm sráčům jděte a kupte si od nich auto. Já už Sračkavagenu nevěřím ani nos mezi očima.

Pepe
27. června • 20:00

Tak věřit nemusíš to je každého věc co chce a co si koupí ne nebo ne. Já osobně nekupuj příliš levná auta ta kvalita odpovídá ceně.

Přítel VW
6. dubna • 20:00

Tak si kup Hujdaj :-D

Petr
6. dubna • 16:36

A komu to vadi? Respektive cemu. Pouzivaji stejne dily, stejne platformy. Me to treba nevadi. A naopak jsem rad, ze maji vysoke cenikove ceny. Jenze jak se rika, ze je koncern predrazeny, tak neni - staci si rict o slevu. Predrazeny jsou korejci a japonci - a to tak ze dost. Ale kazdy at si koupi dle sveho. ;-)

Kamil
7. dubna • 10:10

Co to plácáš??? Mám Mazdu, již druhou. V okolí ji mají taky. Je dražší než ostatní??? Prd!!! Ale kvalitní. Dvojka co jsem měl měla 9 let a bez jediné závady. Meleš hovna. Ono je dobrý někdy zkusit co haníš, pokud na to máš. Já Škodou jezdil taky a už nikdy víc. Za stejné peníze koupím "luxusnější" vůz. Ale je to o tom, co komu vyhovuje a za co hodlá dávat peníze.

Insider
7. dubna • 7:16

Takže vy všichni si tu libujete, že má Škoda vysoké ceny a vy můžete obíhat dealery, srovnávat nabídnuté slevy a týdny smlouvat jak na tržišti s velbloudy někde v Arábii? A nepřipadáte si jako idioti...?

stealth01
7. dubna • 11:53

Až si vyděláš nějaké peníze, tak ti to dojde.

hrc.jena
13. dubna • 7:56

SORRY,ale az ty si vydelas nejake ty penize ,ver ze Skoda bude ten posledni salon co navstivis.

UFO
12. října • 11:38

kdo vydělá peníze, nebude ztrácet čas obíháním a smlouváním, chce mít jasné parametry pro obchod. čas jsou ty peníze. :-P

Fire-man
2. května • 12:15

Už jsem si i něco vydělal a stejně nevím v čem je lepší dva týdny porovnávat slevy oproti reálné ceně. Takto vlastně kupujete něco, vyhádáte si slevu a máte dobrý pocit jak jste s dealerem vyběhl, ve skutečnosti se směje on, jak obral on vás, protože ostatním dává ještě větší slevy.
Ale možná je pak někde na škoda klubu dobré honit si triko jakou kdo dostal slevu. Třeba že ukecal Fabii z 660 na 580 tisíc, jak někdo napsal výše.

Milhaus
6. dubna • 16:40

S tou slevou mám taky zkušenost ve škodovce ( 3 showroomy ). Ukrutný 4 tisíce korun na Fabií za 340 tis. A pan prodejce se tvářil jako 100% fanboj. Pane kupujete dražší auto ale je to kvalita a spolehlivost mi povídal 😆

SUMI
23. dubna • 10:43

u VW je reálná sleva od prodejce -8 až -15 % čím dražší auto tím vyšší sleva.
Škoda dává slevy nižší..v ČR určitě.

Petr
6. dubna • 16:43

Tak oni kdyz videj cloveka rozumu mdleho, tak ho oberou. Zalezi na prodejci. Ja dostal mezi dverma 12% a nakonec 20% po tydnu domlouvani, jen to nechce bejt hloupej.

Marex
7. dubna • 15:51

Ono, chytrej člověk si totiž nekoupí Škodovku, ale Japonce, aby nemusel na autě opravdu dlouho nic řešit ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pitris
7. dubna • 16:55

A proto se říká: Japonec až nakonec !!! :-D

petr r. (petrumr)
7. dubna • 17:05

japonci nemají takovou výbavu jak auta z EU. Japonec na začátek, jak už máš peníze tak ne.

hm
18. dubna • 13:02

Ten byl dobrej! pobavils :-D

Pitris
7. dubna • 16:53

A proto se říká: Japonec až nakonec !!! :-D

muhehe
7. dubna • 9:11

sory ale hlupak je ten kdo si od koncernu vw něco pořizuje i kdyby to mělo byt zadarmo.

Hrd
7. dubna • 7:45

To bude tím, že tyhle sračky si kupují pouze lidé rozumu mdlého... ;-)

Lukáš
6. dubna • 21:34

Tak to závidím,mě dali jen těch 12%,plus ještě nějaký bonusy,ale i tak na fabii sleva skoro 80tis,ale je fakt že jinde mi nabídli jen 6% a nic k tomu.Takze je to asi o tom jak člověk umí smlouvat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kalkulín
6. dubna • 22:28

Takže za tu Fábii chtěli původně 666 666,- Kč?:-O
A dostal jsi slevu 80 000?:-))
Takže jsi dal za Fábii 586 666 Kč?:-O
Tak to jsi fakt hlava a umíš smlouvat.:-D:-D:-D

Lojza
7. dubna • 9:13

Je vidět že jsi tu slevu nechtěl zadarmo!!!;-);-);-)

E15
6. dubna • 17:15

No jistě, ceníkové ceny jsou o ničem a porovnávat je může jen mimoň. Proto taky nakonec nebývá koncern (třeba ve srovnání s Japonci, kde se na tyto slevy moc nehraje) až tak drahý, jak se dle ceníku zdá.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Joe Doe
7. dubna • 9:29

Nehra sa na zlavy? Na 5 mazd a dve toyoty sme vzdy dostali zlavy od 10-15 percent a este nejake tie goodies zadarmo.

Twan
6. dubna • 21:26

Proboha....když jsem viděl jak vypadá Octavia 3 vevnitř, tak se to pomalu začíná vracet ke Škodě 120. K tomu ukrutný motor 1.4 a vy tady melete jak to neni předražený? :D

Stan
9. dubna • 9:01

Když jsem sednul do slavné i40 zvedl se mi kufr z toho smradu, cirkusákům se ten interiér líbí a motorizace? Samé lemry...

hm
18. dubna • 12:59

Lemry, ty neumíš řadit?

Jirka
6. dubna • 16:54

No to je jasný, vešel si mezi dveře a měli jasno. Člověk bystrého rozumu....

Joe Doe
6. dubna • 15:47

No shit, Sherlock!

poslapana zebra
6. dubna • 15:17

V prvni chvili jsem myslel, ze sterbinka. A hle, on od tamtud vykouknul VW! Lisak jeden ...

Petr
6. dubna • 22:50

No, škoda že to není naopak :). Ale to se dalo čekat, vždyť je to jeden koncern, bylo by podezřelé, kdyby tam VW nebylo ...

Doporučujeme

Články odjinud