V Číně přišli na to, co se skrývá pod logy Škoda na krytech motorů

Napadlo vás někdy, co se skrývá pod logy na krytech motorů vozů Škoda nebo Seat? Video odhaluje očekávanou pravdu.

Po internetu se šíří video z Číny, ve kterém pracovník Škodovky strhává logo z krytu motoru Kodiaqu a pod ním nachází znak automobilky Volkswagen. Otázkou zůstává, jestli někdo čekal něco jiného, případně, jestli by vůbec napadlo někoho něco takového řešit, kdyby nebylo zmíněného videa.

Osobně moc nechápu, co je na celé věci tak fascinujícího, když vezmete v úvahu, jak velkou část prvků sdílejí vozy využívající modulární platformy. Nebývají to pouze motory, ale třeba i pedálová skupina, a teď si vezměte, jaká spousta dílů ani není na první pohled vidět.

Revoluci elektromobilů zbrzdí jeden nečekaný fakt. Za vše prý může Tesla

Revoluci elektromobilů zbrzdí jeden nečekaný fakt. Za vše prý může Tesla

S logy na krytech motorů je to každopádně pravda, což dokládá i naše srovnání v přiložené galerii. Díly jsou řešeny tak, aby bylo možné na ně dolepit potřebné prvky. Volkswagen představuje základ s více zapuštěným logem, Seat si zase v případě modelu Cupra dolepuje do spodní části specifickou nálepku. Tohle zase Volkswagen a Škoda neřeší, protože v těchto oblastech se kryty motorů neliší.

TEST BMW X5 M50d: Tohle je další SUV, které zaujme i řidiče!

BMW X5 M50d

BMW v případě modelové řady X5 konečně dohání samo sebe. Tedy sprint, který poslední roky nasadili nejen v oblasti pojetí interiéru a technologií, ale překvapivě i jízdních vlastností. A v lecčem je právě X5 u Bavorů průkopníkem!

včera | Milan Lažanský | 17 příspěvků
TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

16.  12.  2018 | Jan Mička | 46 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků