V Číně přišli na to, co se skrývá pod logy Škoda na krytech motorů

Napadlo vás někdy, co se skrývá pod logy na krytech motorů vozů Škoda nebo Seat? Video odhaluje očekávanou pravdu.

Po internetu se šíří video z Číny, ve kterém pracovník Škodovky strhává logo z krytu motoru Kodiaqu a pod ním nachází znak automobilky Volkswagen. Otázkou zůstává, jestli někdo čekal něco jiného, případně, jestli by vůbec napadlo někoho něco takového řešit, kdyby nebylo zmíněného videa.

Osobně moc nechápu, co je na celé věci tak fascinujícího, když vezmete v úvahu, jak velkou část prvků sdílejí vozy využívající modulární platformy. Nebývají to pouze motory, ale třeba i pedálová skupina, a teď si vezměte, jaká spousta dílů ani není na první pohled vidět.

Revoluci elektromobilů zbrzdí jeden nečekaný fakt. Za vše prý může Tesla

Revoluci elektromobilů zbrzdí jeden nečekaný fakt. Za vše prý může Tesla

S logy na krytech motorů je to každopádně pravda, což dokládá i naše srovnání v přiložené galerii. Díly jsou řešeny tak, aby bylo možné na ně dolepit potřebné prvky. Volkswagen představuje základ s více zapuštěným logem, Seat si zase v případě modelu Cupra dolepuje do spodní části specifickou nálepku. Tohle zase Volkswagen a Škoda neřeší, protože v těchto oblastech se kryty motorů neliší.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků