V Česku už koupíte VW ID.3 s dojezdem 542 km. Nevyhnul se však kompromisům

jozka  |  02. 11. 2020 13:12

Se jenom zeptam... to uz je to auto za cenu diesloveho Golfa?

Odpovědět  |   | 
M  |  02. 11. 2020 13:17

Moc bych do toho nerejpal, nebo toho dehta zdraží na úroveň baterek.

Odpovědět  |   | 
RR  |  02. 11. 2020 13:25

Tak tak, jen tiše

Odpovědět  |   | 
Pikus  |  02. 11. 2020 18:50

Elektrocvoci muzou argumentovat tim, ze naftak se zrychlenim elektra by tolik i stal ... Octa RS s 147KW DSG je za nejakych 900-1M

Odpovědět  |   | 
Electrowce  |  02. 11. 2020 21:10

a navíc je v základu prémiový pohon zadních kol. V kombinaci s dotací 9000 euro je to už o dva levely výhodnější nabídka než smrdutá zdechlá nafta gtd (o slabších darmo mluvit).

Odpovědět  |   | 
Honza  |  03. 11. 2020 02:30

Jaká dotace?!? Já nikomu ze svých daní elauto nehodlám platit....

Odpovědět  |   | 
Electrowce  |  03. 11. 2020 11:43

Na to, co hodláš platit ze svých daní, se tě nikdo neptá. Na to jsou povolanější.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  03. 11. 2020 08:12

Aha, takhle to bylo mysleno. Cast za vas zaplati ostatni. Kdyz ja se na to mysleni socek a somraku automaticky neprepinam, omlouvam se.

Odpovědět  |   | 
Electrowce  |  03. 11. 2020 11:40

Část zaplatí dieselový smradláci prostřednictvím spotřební daně z nafty jako bonus za to, že majitel elektromobilu je dobrovolně průkopníkem světlých zítřků, kdy nebudou města zamořená dieselovým smradem.
Jediná chyba je, že v Česku je daň z nafty příliš malá a na elektromobily dotace skoro nejsou (a na plug-in hybridy nejsou vůbec).

Odpovědět  |   | 
jozka  |  03. 11. 2020 12:17

Ale jo, to je u dafkaru normalni, kazdej si mysli, ze zrovna on si ty dafki zaslouzi

Mimochodem, odporujes si, schvalne, jestli prijdes na to kde.

Odpovědět  |   | 
Electrowce  |  03. 11. 2020 11:42

myšlení socek je přávě smradit málo zdaněnou naftou, protože výfuk mají přece až za sebou (doma pak zřejmě topí komunálním odpadem, protože to je už úplně zadarmo).

Odpovědět  |   | 
Chytrak  |  03. 11. 2020 14:28

No adekvátních gtd ještě není v ČR v nabídce, ale 110 kW golf R-line s podobnou výbavou (něco nemá) vyjde na 920 000 Kč. A to mu chybí ten silný motor z gtd aby měl podobný parametry jak id3. Takže zas takový ustřel to není. Resp. Ceny šílené mají dnes všechna auta.

Odpovědět  |   | 
Honimir  |  02. 11. 2020 13:40

Jestli ses zvyklej mit v tom naftovem pozlacenej interier,tak jo

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  02. 11. 2020 20:19

Ani za cenu dieselu bych to nechtěl.

Odpovědět  |   | 
Peter Sivak  |  09. 11. 2020 15:25
R2  |  09. 11. 2020 23:45
Atomas  |  02. 11. 2020 13:46

Seděl jsem v tom a tohle auto smrdí velkým průšvihem

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  02. 11. 2020 15:33

Odporucam https://www.youtube.com/watch...

To auto je lowcost beta.

Odpovědět  |   | 
Astor  |  02. 11. 2020 20:52

Jj, pravdu díš, velký průšvih pro konkurenci
https://thedriven.io/2020/10/02/volkswagen-id-... ...

Odpovědět  |   | 
Max  |  02. 11. 2020 14:04

Bože to auto váží 2 tuny.

Odpovědět  |   | 
bob  |  02. 11. 2020 14:22

To je ranec, Tesla 3 Standart Range má 1,6 tuny a Performance se dvěma motory má 1,8 tuny. A to je Tesla ještě o dost větší.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  03. 11. 2020 02:34

Jak mohou takhle těžká auta neplatit dálniční známku?!? Vždyť svojí vahou znamenají pro naše dálnice daleko větší nebezpečí než o 400 - 500 kg lehčí auta se spalovacími motory...

Aha, vlastně, jejich tak málo, že si prozatím můžou dálnice oddychnout...

Odpovědět  |   | 
Electrowce  |  03. 11. 2020 11:48

Logiku to moc nemá, ale to nemá ani dálniční známka jako taková. Na dálnicích by mělo být zdanění aut naopak nejmenší (menší než na okreskách a daleko menší než ve městech). Problém je, že spalovací smradláci (a dieseloví zvláště) v Česku žádné daně moc neplatí, takže když je potřeba zavést nějaký benefit pro elektromobily a plug-in hybridy (do 50 g), tak jsou to jen parkovací poplatky, silniční daň a právě dálniční známka.

Odpovědět  |   | 
Optimista  |  06. 11. 2020 22:47

jen frenetičtí pitomci si myslí, že sníží spotřebu a emise když do auta nacpou hromadu kravin, 500kg baterek a 3x50palcovou obrazovku

Odpovědět  |   | 
10w60  |  02. 11. 2020 14:41

Mi se to libi proporcne, takova nedocenena kategorie. Technicky ale nevim a u elektra dvounasob.

Odpovědět  |   | 
Ferdinand Humorný  |  02. 11. 2020 14:47

Nedotažené, podobně jako celá tahle chorobná doba. Byznysově a mediálně tlačen jeden jediný aspekt (údajná ekologičnost provozu), dalších tisíc aspektů zameteno pod koberec. Jedna údajná výhoda a už to jede. A už to má zelenou. A už se na tom (jednostranně) vydělává. A kdo tomu nefandí, či kdo si to troufne byť jenom (slušně) kritizovat, je stará struktura, milovník starých pořádků, buran, trouba, zaostalý neandrtálec ba dokonce fašista. Ostatně tak je to dnes se vším. Jeden povolený (ten správný) pohled, jeden povolený (ten správný) názor, ostatní je od ďábla. A přesně na "tohle" jako Západ dojedeme. Lépe řečeno už jsme dojeli. Nepříčetnost stádnost a zkorumpovanost mainstreamu vs nepříčetnost stádnost a zkorumpovanost alternativy.

Odpovědět  |   | 
hustoles  |  02. 11. 2020 15:09

tady není západ. my si tu, když tedy budeme chtít , obnovíme legislativu třeba z r. 1975. žádný stk, žádný katalyzátory, žádná omezená rychlost na silnici a dálnici a v obci po 23.h.také ne. stačí jen chtít.

Odpovědět  |   | 
Kamil Sametový  |  03. 11. 2020 10:28

Pochybuju, že by se někdo chtěl vracet k parnímu stroji. Jen myslím, že není pokrok jako pokrok. Lépe řečeno, ne vše, co se jako pokrok tváří, také pokrokem je. Ale jinak u Vás zcela typicky : nesouhlasíš, nejsi Zápaďan, chceš jezdit wartburgem a spalovat surovou ropu.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  03. 11. 2020 11:06

Jaktoze ne? Hybrid.cz jich je plny

Odpovědět  |   | 
Electrowce  |  03. 11. 2020 11:51

No, a inspiraci můžeme hledat například v SSSR a nebo ČLR, ti skalní potom v KLDR.

Odpovědět  |   | 
Electrowce  |  03. 11. 2020 11:53

Takový ultravýchodoevropský buranistán by muselo být opravdu krásné místo pro život .

Odpovědět  |   | 
Burák  |  02. 11. 2020 20:12

Naprostá pravda,pěkně řečeno...

Odpovědět  |   | 
brk77  |  02. 11. 2020 15:35

"Elektrický Brouk" 21. století za mega a čtvrt. Přeji obchodníkům hodně štěstí.

Odpovědět  |   | 

až bude verze senior a nebude tam mět ty nelogický takytlačítka, na oknech švihadla, na klimu thermostat z karosy, tak si vystojím na to frontu.Vždyt ti co chcou koupit elektrokáru nevědí co je to e-rouška a na co jim budou tři usb-C a zrychlení pod deset sekund?

Odpovědět  |   | 
.  |  02. 11. 2020 16:16
Karel  |  02. 11. 2020 17:52

Skoda mluvit.

Odpovědět  |   | 
P  |  02. 11. 2020 19:16
josephko  |  02. 11. 2020 19:38

Čítať Autoforum nie je práve najšťastnejšie riešenie. Tam sú na elektromobily, a zvlášť od Tesly mimoriadne alergickí. Nič normálne a pravdivé tam o nich nepíšu.
Autoforum je magazín, ktorý sa špecializuje na vyhľadávanie super ponúk ojazdených áut.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  02. 11. 2020 19:40

Navyše sú takí zbabelí, že zakázali diskusie pod článkami. Ľudia si z nich totiž robili posmech.
Najväčší kolík medzi redaktormi je tam istý Prokopec.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  02. 11. 2020 19:35

Odkedy sa pripláca za 5-miestny interiér?
To už VW šetrí aj na bezpečnostných pásoch?

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  02. 11. 2020 20:36

V této variantě se nedá ani připlatit.

Odpovědět  |   | 
David  |  02. 11. 2020 22:18

Ale to je super, že si v autě milion dvě sta můžu připlatit za elektrická zrcátka!

Jinde jsem četl, že i za repráčky vzadu. V základu jsou prý jenom vepředu. Ale určitě tam půjdou přidělat i kutilsky, ve Formanu jsem to tak kdysi řešil.

Hele, fakt to něco z toho Brouka má! To nemůžete popřít.

Odpovědět  |   | 
Chytrak  |  03. 11. 2020 14:18

Mne je zase záhadou jaktože umíš psát a neumíš číst. Na to je nějaká speciální škola?

To auto má kopec výbavy samozřejmě včetně tech tvých zrcátek.

Odpovědět  |   | 
řidič  |  02. 11. 2020 22:30

Když se dívám na tu cenu, tak to asi prodávají po 10 ks v balení :)

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  03. 11. 2020 13:31

a tie bubny vzadu ma aj najviac vybaveny model?

Odpovědět  |   | 
Optimista  |  06. 11. 2020 22:44

Fuj za takovou ošklivku dát peníze ani náhodou elektřina patří do vedení a ne na silnici a auto má vážit max 1 200 kg jinak už je to dodávka a nad 1800 kg tank

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 60 příspěvků
TEST Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 Black Edition: Ta nejčernější myslí jen zeleně

Toyota RAV4 Hybrid Black Edition

Současná generace Toyoty RAV4 se vzdala naftového motoru. Oblíbené SUV koupíte buď s ryze benzinovým, nebo hybridním pohonem, přičemž elektrifikovaná verze nedávno dorazil na český trh v atraktivním provedení Black Edition. Vyzkoušeli jsme tu nejlepší možnou konfiguraci.

26.  11.  2020 | Jan Mička | 81 příspěvků
TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 64 příspěvků

Nejčtenější články

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvrzena! Do hry ji vrátili i naštvaní Češi

Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvr…

Na schválení výroby měly údajně zapůsobit i negativní ohlasy české veřejnosti na ukončení praktičtější Fabie.

26.  11.  2020 | | 69 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkodaKombi
Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nádherný kus má na tachometru 143 km!

Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nád…

Do české inzerce opět zavítala jedna zajímavá rarita od škodovky. Tento old-school pick-up je navíc v brilantním stavu.

4.  11.  2020 | | 23 N/A
Daniel Fuglevič
Raritapick-upŠkodaOjetiny
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster
Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani levnější verze nevypadá vůbec špatně!

Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani le…

Nová generace Dacie Sandero o sobě dala společně se sedanem Logan poprvé oficiálně vědět už koncem září. Na osobní setkání zatím nedošlo, konečně si ale můžeme novinky prohlédnout alespoň v pořádné galerii.

20.  11.  2020 | | 108 N/A
Jan Mička
Dacia SanderoPremiéry