V Česku už koupíte VW ID.3 s dojezdem 542 km. Nevyhnul se však kompromisům

46 komentářů

Optimista
6. listopadu • 22:44

Fuj za takovou ošklivku dát peníze ani náhodou :-D elektřina patří do vedení a ne na silnici a auto má vážit max 1 200 kg jinak už je to dodávka a nad 1800 kg tank :-D:-D:-D

emkejx
3. listopadu • 13:31

a tie bubny vzadu ma aj najviac vybaveny model?

řidič
2. listopadu • 22:30

Když se dívám na tu cenu, tak to asi prodávají po 10 ks v balení :)

David
2. listopadu • 22:18

Ale to je super, že si v autě milion dvě sta můžu připlatit za elektrická zrcátka!Jinde jsem četl, že i za repráčky vzadu. V základu jsou prý jenom vepředu. Ale určitě tam půjdou přidělat i kutilsky, ve Formanu jsem to tak kdysi řešil.Hele, fakt to něco z toho Brouka má! To nemůžete popřít.

Chytrak
3. listopadu • 14:18

Mne je zase záhadou jaktože umíš psát a neumíš číst. Na to je nějaká speciální škola? To auto má kopec výbavy samozřejmě včetně tech tvých zrcátek.

josephko
2. listopadu • 19:35

Odkedy sa pripláca za 5-miestny interiér? :-D
To už VW šetrí aj na bezpečnostných pásoch?

Pavel F.
2. listopadu • 20:36

V této variantě se nedá ani připlatit.

P
2. listopadu • 19:16
josephko
2. listopadu • 19:38

Čítať Autoforum nie je práve najšťastnejšie riešenie. Tam sú na elektromobily, a zvlášť od Tesly mimoriadne alergickí. Nič normálne a pravdivé tam o nich nepíšu.
Autoforum je magazín, ktorý sa špecializuje na vyhľadávanie super ponúk ojazdených áut. :-D

josephko
2. listopadu • 19:40

Navyše sú takí zbabelí, že zakázali diskusie pod článkami. Ľudia si z nich totiž robili posmech.:-)
Najväčší kolík medzi redaktormi je tam istý Prokopec.

Karel
2. listopadu • 17:52

Skoda mluvit.

petr r. (petrumr)
2. listopadu • 16:04

až bude verze senior a nebude tam mět ty nelogický takytlačítka, na oknech švihadla, na klimu thermostat z karosy, tak si vystojím na to frontu.Vždyt ti co chcou koupit elektrokáru nevědí co je to e-rouška a na co jim budou tři usb-C a zrychlení pod deset sekund?

brk77
2. listopadu • 15:35

"Elektrický Brouk" 21. století za mega a čtvrt. Přeji obchodníkům hodně štěstí. :-D

Ferdinand Humorný
2. listopadu • 14:47

Nedotažené, podobně jako celá tahle chorobná doba. Byznysově a mediálně tlačen jeden jediný aspekt (údajná ekologičnost provozu), dalších tisíc aspektů zameteno pod koberec. Jedna údajná výhoda a už to jede. A už to má zelenou. A už se na tom (jednostranně) vydělává. A kdo tomu nefandí, či kdo si to troufne byť jenom (slušně) kritizovat, je stará struktura, milovník starých pořádků, buran, trouba, zaostalý neandrtálec ba dokonce fašista. Ostatně tak je to dnes se vším. Jeden povolený (ten správný) pohled, jeden povolený (ten správný) názor, ostatní je od ďábla. A přesně na "tohle" jako Západ dojedeme. Lépe řečeno už jsme dojeli. Nepříčetnost stádnost a zkorumpovanost mainstreamu vs nepříčetnost stádnost a zkorumpovanost alternativy.

Burák
2. listopadu • 20:12

Naprostá pravda,pěkně řečeno...

hustoles
2. listopadu • 15:09

tady není západ. my si tu, když tedy budeme chtít , obnovíme legislativu třeba z r. 1975. žádný stk, žádný katalyzátory, žádná omezená rychlost na silnici a dálnici a v obci po 23.h.také ne. stačí jen chtít.

Electrowce
3. listopadu • 11:53

Takový ultravýchodoevropský buranistán by muselo být opravdu krásné místo pro život :-D.

Electrowce
3. listopadu • 11:51

No, a inspiraci můžeme hledat například v SSSR a nebo ČLR, ti skalní potom v KLDR.

Kamil Sametový
3. listopadu • 10:28

Pochybuju, že by se někdo chtěl vracet k parnímu stroji. Jen myslím, že není pokrok jako pokrok. Lépe řečeno, ne vše, co se jako pokrok tváří, také pokrokem je. Ale jinak u Vás zcela typicky : nesouhlasíš, nejsi Zápaďan, chceš jezdit wartburgem a spalovat surovou ropu.

jozka
3. listopadu • 11:06

Jaktoze ne? Hybrid.cz jich je plny :-D

10w60
2. listopadu • 14:41

Mi se to libi proporcne, takova nedocenena kategorie. Technicky ale nevim a u elektra dvounasob.

Max
2. listopadu • 14:04

Bože to auto váží 2 tuny.

Optimista
6. listopadu • 22:47

jen frenetičtí pitomci si myslí, že sníží spotřebu a emise když do auta nacpou hromadu kravin, 500kg baterek a 3x50palcovou obrazovku :-O:-D

Honza
3. listopadu • 2:34

Jak mohou takhle těžká auta neplatit dálniční známku?!? Vždyť svojí vahou znamenají pro naše dálnice daleko větší nebezpečí než o 400 - 500 kg lehčí auta se spalovacími motory...Aha, vlastně, jejich tak málo, že si prozatím můžou dálnice oddychnout...

Electrowce
3. listopadu • 11:48

Logiku to moc nemá, ale to nemá ani dálniční známka jako taková. Na dálnicích by mělo být zdanění aut naopak nejmenší (menší než na okreskách a daleko menší než ve městech). Problém je, že spalovací smradláci (a dieseloví zvláště) v Česku žádné daně moc neplatí, takže když je potřeba zavést nějaký benefit pro elektromobily a plug-in hybridy (do 50 g), tak jsou to jen parkovací poplatky, silniční daň a právě dálniční známka.

bob
2. listopadu • 14:22

To je ranec, Tesla 3 Standart Range má 1,6 tuny a Performance se dvěma motory má 1,8 tuny. A to je Tesla ještě o dost větší.

Atomas
2. listopadu • 13:46

Seděl jsem v tom a tohle auto smrdí velkým průšvihem :-/

Astor
2. listopadu • 20:52

Jj, pravdu díš, velký průšvih pro konkurenci
https://thedriven.io/2020/10/02/volkswagen-id-... ...

Joe Doe
2. listopadu • 15:33

Odporucam https://www.youtube.com/watch... To auto je lowcost beta.

jozka
2. listopadu • 13:12

Se jenom zeptam... to uz je to auto za cenu diesloveho Golfa?

Peter Sivak
9. listopadu • 15:25
Kaa
2. listopadu • 20:19

Ani za cenu dieselu bych to nechtěl.

Honimir
2. listopadu • 13:40

Jestli ses zvyklej mit v tom naftovem pozlacenej interier,tak jo

M
2. listopadu • 13:17

Moc bych do toho nerejpal, nebo toho dehta zdraží na úroveň baterek.

Chytrak
3. listopadu • 14:28

No adekvátních gtd ještě není v ČR v nabídce, ale 110 kW golf R-line s podobnou výbavou (něco nemá) vyjde na 920 000 Kč. A to mu chybí ten silný motor z gtd aby měl podobný parametry jak id3. Takže zas takový ustřel to není. Resp. Ceny šílené mají dnes všechna auta.

Pikus
2. listopadu • 18:50

Elektrocvoci muzou argumentovat tim, ze naftak se zrychlenim elektra by tolik i stal ... Octa RS s 147KW DSG je za nejakych 900-1M

Electrowce
2. listopadu • 21:10

a navíc je v základu prémiový pohon zadních kol. V kombinaci s dotací 9000 euro je to už o dva levely výhodnější nabídka než smrdutá zdechlá nafta gtd (o slabších darmo mluvit).

jozka
3. listopadu • 8:12

Aha, takhle to bylo mysleno. Cast za vas zaplati ostatni. Kdyz ja se na to mysleni socek a somraku automaticky neprepinam, omlouvam se.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Electrowce
3. listopadu • 11:42

myšlení socek je přávě smradit málo zdaněnou naftou, protože výfuk mají přece až za sebou (doma pak zřejmě topí komunálním odpadem, protože to je už úplně zadarmo).

Electrowce
3. listopadu • 11:40

Část zaplatí dieselový smradláci prostřednictvím spotřební daně z nafty jako bonus za to, že majitel elektromobilu je dobrovolně průkopníkem světlých zítřků, kdy nebudou města zamořená dieselovým smradem.
Jediná chyba je, že v Česku je daň z nafty příliš malá a na elektromobily dotace skoro nejsou (a na plug-in hybridy nejsou vůbec).

jozka
3. listopadu • 12:17

Ale jo, to je u dafkaru normalni, kazdej si mysli, ze zrovna on si ty dafki zaslouzi :-DMimochodem, odporujes si, schvalne, jestli prijdes na to kde.

Honza
3. listopadu • 2:30

Jaká dotace?!? Já nikomu ze svých daní elauto nehodlám platit....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Electrowce
3. listopadu • 11:43

Na to, co hodláš platit ze svých daní, se tě nikdo neptá. Na to jsou povolanější.

RR
2. listopadu • 13:25

Tak tak, jen tiše ;-)

Doporučujeme

Články odjinud