V Česku už je první Lamborghini Huracán Peformante

Nové Lamborghini Huracán Performante drží v současnosti rekordní čas na severní smyčce okruhu Nürburgring v kategorii sériově vyráběných aut.

Lehčí a se silnějším motorem. To je hlavní charakteristika vozu Lamborghini Huracán Peformante, který je v současnosti vystaven v showroomu této italské značky na pražském Smíchově.

Klepněte pro větší obrázek

Díky použití řady dílů z kompozitů se oproti minulé verzi podařilo o čtyřicet kilogramů snížit hmotnost. Naopak výkon atmosférického desetiválce vzrostl na 470 kW (640 koní). Díky tomu všemu auto teď zrychluje z nuly na stovku na 2,9 sekundy a na dvoustovku za 8,9 sekundy. Nejvyšší rychlost se dostala na 325 km/hod.

Lamborghini Huracán Performante ukazuje karbon, jak jej neznáte

Lamborghini Huracán Performante ukazuje karbon, jak jej neznáte

Díky nové prodejně v Česku značka Lamborghini navýšila své prodejní statistiky. Zatímco v roce 2014 se v republice prodalo šest nových aut s býkem ve znaku, vloni už to bylo 13 a letos během prvního pololetí osm.

Na fotogalerii modelu se podívejte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

dnes | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků