V Česku stvořili monstrum. Tato Škoda Superb má 404 koní a brutální zvuk

38 komentářů

Mbéčko
16. února • 18:59

škodovka je monstrum už v základu z výroby,Značka škoda skončila 120kou

Petr
16. února • 11:16

Ten zvuk by mě vážně sral.

bobo
13. února • 9:56

Prasecky napsaný článek. Takový český lajdák.

dpcstb
31. ledna • 18:46

ten motor neznie moc zdravo. ale na ten vykon dobra spotreba

Twan
15. února • 23:34

Svého času, za dob bez ekonorem zvládaly dvanáctiválce (pro děti bájný, opravdový zlatý grál motorismu, nefalšovaných 12 válců, jako 5 motorů z fábie) 300 koní se spotřebou 13 litrů, mustang prý dává 10 litrů na dálnici při 450 koních, tak mne ta spotřeba tolik nefascinu, spíš je vidět že to mele z posledního.

audax
30. ledna • 23:04

až spravie škodu CitiGo s Edelbrock motorom,to bude monštrum....

Antiautomat
30. ledna • 19:05

Rad by som videl detajly upravy prevodovky.

WTF
29. ledna • 18:38

Daju do videa uputavku na zvuk, ze "POPS and BANGS" a okrem toho, ze ten zvuk je smiesny, zabiju to nejakou pubertalnou hudbou ????!!!??? Zrejme rovnaka cielova skupina ako to auto.

Lojza
29. ledna • 9:42

Když pominu ten strašlivý zvuk, jako kdyby to mělo uhnité přepážky ve výfuku, tak zrychluje to perfektně, na 200 za 14-15s? Každopádně tohle je úprava pro Golfa, Cupru a velmi nedůstojné pro Superb.....

Jurik
29. ledna • 20:58

Krátkodobá záležitost, bohužel v dnešní době to nemá šanci projít emisemi na STK.:-(

Goose
29. ledna • 17:41

Jako co to tak čtu, tak ten výfuk není povinný k dosažení toho výkonu. Takže si ho prostě někdo objednal, protože ho chtěl. Co se týče zvýšení výkonu, tak by mi naopak tato dynamika přišla konečně důstojná, k tomuto autu.

Stan
30. ledna • 11:21

Jsi blázen? V sérii je pod 6s, umí to Mondeo? Peugeot 508? Hyundai i40? Mazda6? Dokonce Insignia OPC je na 6s, tak proč by Škodovka, která je podle většiny expertů v diskusích poduato oproti výše jmenovaným měla zlepšovat dynamiku?

Goose
30. ledna • 15:31

Třeba protože někdo chtěl ty komunisto

Stan
31. ledna • 8:24

Ty máš v hlavě dobře vykráglováno a neoháněj se výrazy, které znáš jen učebnice dějepisu pro první stupeň...

Mrakomor
29. ledna • 9:37

Myslím si, že v sérii poskytoval motor velmi solidní výkon, o který se některé konkurenci ani nezdá. Čtyřválec v téhle třídě, bych spíše chtěl mit neslyšitelný. Jsou to vyhozené peníze.

Mbéčko
16. února • 19:07

Ano konkurenci se to fakt ani nezdá.Takové sračky nedělají už ani korejci.To co sjíždí z linek škoda je ohavné spotřební nezboží.Nejhnusnější je škoda Kardiak stím pseudo motorkem.Ale Raději si kupte Ateku alias litrovou udýchanou hranatou bednu na kolech.

Petr
29. ledna • 8:03

Ohavné auto, ohavný zvuk. Kvalita a životnost minimální. Hlavně k tomu článku nalepte tunu reklam,hňupové..

Mbéčko
16. února • 19:01

líp bych to nenapsal,a to jsem měl 120ku která byla je a bude škodovkou

Zelí
29. ledna • 7:43

To šestistupňové dsg to nemůže přežít. To odejde po deseti tisících km zcela spolehlivě. Tato úprava by měla smysl až u 200kw superbu, který bude dodáván s novým dsg.

Milhaus
29. ledna • 6:04

Dávám tomu rok maximálně dva

WP
29. ledna • 4:20

Honzo, máš potřebu se shazovat podobnými články dlouhodobě? Já jen, abych četl někde jinde.Otřesný zvuk, který by možná pobavil u Up!u, ale asi ani tam ne, úprava od garážníků a tvoje nadšené vřískání jsou jako články na autoforum.czB-]

Jan Novák
28. ledna • 21:07

No průměrná spotřeba 20 litrů, to by se asi českej šetřílek kroutil u pumpy. Na české okrsce 200km/h, to už je o papíry. Jestlipak tomu nechali škodovácké brzdy, to by pak brzdili i očima. Na sprinty pomalý a do Prahy, tak dobrý na semafory :) Hlavně chladit hoši a olej long live po 20.000 měnit i s motorem! Tolik tuzing CZ

Zeman
28. ledna • 23:44

Ja jezdim i nad 200 a zadna okreska, ale mesto za bileho dne clovece :-D :-D :-D Jednou jsem vezl 85 letou pani sousedku a ji se to libilo s komentarem, ze me auto ma fantasticke zrychleni. Nejaka Skoda s pidimotorem je k nicemu :-D

Petr
16. února • 11:19

to se máš čím chlubit,blbečku.

nathan
29. ledna • 1:22

Zítra máte občanskou nauku a poslední hodinu tělocvik. Tak už přestaň čumět do monitoru a běž spát.

Insider
29. ledna • 14:10

Co taky čekat od Zemana... ;-)

Mirek
28. ledna • 21:49

To se chce lépe dívat na to video, jak rychle stoupá průměrná spotřeba. Není z toho jasné, z jaké průměrné spotřeby to startovalo, kolik km to mělo na tuto spotřebu najeto, a nedá se tedy zjistit ani jakou to má okamžitou spotřebu, a ta bude jistě podstatně vyšší než ta průměrná.

Madafaka
28. ledna • 20:52

Preboha, skroti niekto toho diabla ? To chce fakt zbrojny pas na take monstrum.
Inak nie su to len skladaci hotovych dielov, polotovarov, komponentov ?

Zip
28. ledna • 20:35

Hm a po 30tis smrt motoru nebo špajzky. Už tak to vw dělá na hranici spolehlivosti... Kdyby do toho daly radeji V6 (teda dvakrát 1.0 TSi 3hrnek:-) a 6 turb....

nathan
28. ledna • 20:35

Nesmyslná sračkaB-]

Zeman
28. ledna • 20:25

Parametry to ma teprve ted jak dustojne auto. Probem je v tom, ze motory TSI jsou neduveryhodne samy o sobe. Tento dotatecne jeste prifouknuty po prifouknuti.....to same dsg, kvalita sama. Tak je otazka kolik dilu se vymenilo. Jinak to bude jak domecek z karet

king014
28. ledna • 18:50

zvuk brutální motorové pily je fakt úžasnej. Taková blbost a tolik peněz to stálo

maxwel
28. ledna • 18:19

Brutalni zvuk? Jsem si poprskal smichem monitor :-D

jirka
28. ledna • 18:35

Presne,jak prejeta trumpeta :)

Bronislav
28. ledna • 19:44

Kdyby to melo alespon o 2 valce vic :D

Insider
29. ledna • 14:09

Ten zvuk je fakt "brutální" - rytmické klepání jako by tam někdo vpředu točil klikou... ;-)

stealth01
28. ledna • 17:39

Pardon, čtu dobře o monstru se 400 koňmi a stovkou za 4 sekundy? Tak milá R8 a Huracáne, třeste se strachy, přichází monstrum... :-D

jogurt
28. ledna • 22:11

No monstrum nevím, ale kdy by to jelo kolem, tak se třesu strachy určitě. Ne kvůli autu, ale kvůli tomu jelitu, co tohle vymyslelo a jezdí v tom.

Doporučujeme

Články odjinud