V Česku se spustil prodej aut přes internet, prvenství má Auto Palace

V Česku se spustil prodej aut přes internet, prvenství má Auto Palace

Přes internet už si dnes můžete koupit ledacos. Zvykli jsme si, že si na pár kliknutí objednáme pizzu, nový počítač nebo třeba tašku s nákupem. Odteď si ovšem stejným způsobem můžete pořídit i nové auto

Autobazar registruje zvýšený zájem o ojeté hybridy. Nejsou ale auta

Autobazar registruje zvýšený zájem o ojeté hybridy. Nejsou ale auta

Do moderního způsobu prodeje se jako první pustila společnost Auto Palace, která zastupuje hned osm automobilových značek. Pokud z jakéhokoli důvodu nemáte potřebu absolvovat předváděcí jízdu nebo zkoušet vyjednat lepší cenu, jednodušší způsob pořízení auta asi neexistuje.

Pro online koupi auta platí stejná pravidla jako pro koupi ostatních věcí, včetně čtrnáctidenní lhůty pro vrácení. Samotná koupě začíná vyplněním osobních údajů, vůz se následně rezervuje v prodejní síti a zákazník obdrží návrh kupní smlouvy a výzvu k platbě 15% nevratné zálohy. 

Za koupí ojetiny se vyplatí vyjet za hranice. Kde ušetříte nejvíce?

Za koupí ojetiny se vyplatí vyjet za hranice. Kde ušetříte nejvíce?

Vůz poté dealer zadá do výroby. V případě skladových vozů je to o poznání jednodušší - po zaplacení zbylé kupní ceny vám jej rovnou přivezou na jakoukoli adresu na území Česka. 

Je pro vás takový způsob prodeje atraktivní? Pořídili byste si nové auto bez toho, aniž byste ho fyzicky viděli a mohli důkladně vyzkoušet? Podělte se v diskusi o svůj názor.

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 58 příspěvků