Ústupem od tradičních velkoobjemových motorů ztratili puncu vyjímečnosti. Foukané motory dělá kde kdo.
Přesně tak. A proto jsem si splnil klukovský sen a v garáži vedle sebe parkují Nissan 350Z a Corvette C6. Neboli auta, která díky atmosféře mají charakter. Nikdy nepůjdou z baráku!
Já loni prodal 370Z , super auto, ale od mala jsem chtěl vette, takže si koupím vette a ta už nepůjde z baráku minimálně 20let. Nesnáším prodávání aut. To je jak prodat dítě.:-|
Koukám úplně stejná skupina jako já. :-D U té C7- nebojíš se toho motoru? Přeci jen LT1 už má moderní vychytávky jako přímý vstřik a vypínání válců. Když to srovnám s LS3, tak bych se trochu bál. Ale snad to mají kucí vymyšlený...
Já vím no... Ale novou C6 už asi neseženu. Když jsem viděl co zažily sportovní auta s nájezdem 6000km, tak jedině novou. Motor u C7 trpěl na zadírání po pár tisících, v zimě nechtěl naskočit a praskají tam nějaký těsnění. Snad ve verzi 2018 bude všechno v pohodě. Jinak mě se ještě líbil motor LS7.:-D
Máš pravdu, u těch ojetých sportovních aut je to vždy tak trochu loterie. Já jsem tenkrát našel kus se 25tis km, EU verze a musím zaklepat, že jsem měl štěstí.LS7? Naprostá brutalita, kterou GM už jen tak nezopakuje. C6 Z06 je díky tomuto motoru naprosto výjimečné auto a pořád je to atmosféra. Dodnes nechápu, jak vymysleli , že při použití OHV rozvodu může být rev limiter na 7000rpm. :-O
A nevíš jaký měl majitel důvod prodávat po 25 tkm ? Tady je několik vette s podezřele nízkým nájezdem i podezřelou cenou. Kde tu svoju servisuješ ?
Celkem právě jednoduchý. Byl jediným majitelem a měl ji vyloženě jako víkendovku za dobrého počasí. A nyní si pořídil právě C7. Vzhledem k tomu, že byl opravdu movitý, tak jsem se neobaval zanedbaného servisu atd. Servisuji v Úvalech, díly a tuning přes kluky v Koněprusich. Velká spokojenost!
Dík za info. Tak uvidíme zda to taky dám.:-D
Obě zajímavá auta. Taky vyšívám na V8 atmo a asi si ho nechám, jak ten vývoj sleduju. Ať kluk ještě má šanci poznat pořádné auto.
Já jdu po C7, jenže je to složitý. Čekám co udělá dolar, kanadský dolar a jak bude vypadat a kolik bude stát C8. Taky kde bude mět motor. Včera se mi pojišťovna cukala, že se jí takový auto nechce moc pojišťovat. Pak jsem pozjišťoval kolik problémů první verze C7 měli, takže ani lehce jetá se koupit nedá. Pochybuju, že na nich tady dělali všechny opravy na který byly svolávány v USA. :-/
Vette jsou krásné skor všechny. Jak je to s kvalitou netuším. S dovozy jsou dnes čím dál větší problémy. Není aspoň v Praze nějaké ofiko zastoupení, že by vozili evropské verze? Vím že bude teď Lotus a Cadillac.
Jo v Praze je, ale ten dovoz vychází o statisíce levněji především z kanady. Možná až euro půjde pod 25 tak to bude už stát za zvážení.:-D
Za příplatek pár kaček je každy meďour AMG. Ta vyjímečnost je fakt v prdeli a to mám AMG taky. :-(
Kdybych tehdy věděl, že 6,2 je poslední pořádný motor, tak bych ho nedal pryč. Byl fantastický, charakterní a s nádherným zvukem.
A krást se bude stále víc a víc.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.