V Česku se letos prodá rekordní množství modelů Mercedes AMG

16 komentářů

Sir CHerokee
23. března • 16:40

Ústupem od tradičních velkoobjemových motorů ztratili puncu vyjímečnosti. Foukané motory dělá kde kdo.

Petr
23. března • 20:52

Přesně tak. A proto jsem si splnil klukovský sen a v garáži vedle sebe parkují Nissan 350Z a Corvette C6. Neboli auta, která díky atmosféře mají charakter. Nikdy nepůjdou z baráku!

sokar
23. března • 21:44

Já loni prodal 370Z , super auto, ale od mala jsem chtěl vette, takže si koupím vette a ta už nepůjde z baráku minimálně 20let. Nesnáším prodávání aut. To je jak prodat dítě.:-|

Petr
23. března • 22:21

Koukám úplně stejná skupina jako já. :-D U té C7- nebojíš se toho motoru? Přeci jen LT1 už má moderní vychytávky jako přímý vstřik a vypínání válců. Když to srovnám s LS3, tak bych se trochu bál. Ale snad to mají kucí vymyšlený...

sokar
24. března • 7:34

Já vím no... Ale novou C6 už asi neseženu. Když jsem viděl co zažily sportovní auta s nájezdem 6000km, tak jedině novou. Motor u C7 trpěl na zadírání po pár tisících, v zimě nechtěl naskočit a praskají tam nějaký těsnění. Snad ve verzi 2018 bude všechno v pohodě. Jinak mě se ještě líbil motor LS7.:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
24. března • 9:40

Máš pravdu, u těch ojetých sportovních aut je to vždy tak trochu loterie. Já jsem tenkrát našel kus se 25tis km, EU verze a musím zaklepat, že jsem měl štěstí.LS7? Naprostá brutalita, kterou GM už jen tak nezopakuje. C6 Z06 je díky tomuto motoru naprosto výjimečné auto a pořád je to atmosféra. Dodnes nechápu, jak vymysleli , že při použití OHV rozvodu může být rev limiter na 7000rpm. :-O

sokar
24. března • 14:58

A nevíš jaký měl majitel důvod prodávat po 25 tkm ? Tady je několik vette s podezřele nízkým nájezdem i podezřelou cenou. Kde tu svoju servisuješ ?

Petr
24. března • 19:50

Celkem právě jednoduchý. Byl jediným majitelem a měl ji vyloženě jako víkendovku za dobrého počasí. A nyní si pořídil právě C7. Vzhledem k tomu, že byl opravdu movitý, tak jsem se neobaval zanedbaného servisu atd. Servisuji v Úvalech, díly a tuning přes kluky v Koněprusich. Velká spokojenost!

sokar
24. března • 19:59

Dík za info. Tak uvidíme zda to taky dám.:-D

Sir CHerokee
23. března • 21:05

Obě zajímavá auta. Taky vyšívám na V8 atmo a asi si ho nechám, jak ten vývoj sleduju. Ať kluk ještě má šanci poznat pořádné auto.

sokar
23. března • 21:39

Já jdu po C7, jenže je to složitý. Čekám co udělá dolar, kanadský dolar a jak bude vypadat a kolik bude stát C8. Taky kde bude mět motor. Včera se mi pojišťovna cukala, že se jí takový auto nechce moc pojišťovat. Pak jsem pozjišťoval kolik problémů první verze C7 měli, takže ani lehce jetá se koupit nedá. Pochybuju, že na nich tady dělali všechny opravy na který byly svolávány v USA. :-/

Sir CHerokee
24. března • 7:50

Vette jsou krásné skor všechny. Jak je to s kvalitou netuším. S dovozy jsou dnes čím dál větší problémy. Není aspoň v Praze nějaké ofiko zastoupení, že by vozili evropské verze? Vím že bude teď Lotus a Cadillac.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
sokar
24. března • 14:55

Jo v Praze je, ale ten dovoz vychází o statisíce levněji především z kanady. Možná až euro půjde pod 25 tak to bude už stát za zvážení.:-D

sokar
23. března • 20:28

Za příplatek pár kaček je každy meďour AMG. Ta vyjímečnost je fakt v prdeli a to mám AMG taky. :-(

Sir CHerokee
23. března • 21:03

Kdybych tehdy věděl, že 6,2 je poslední pořádný motor, tak bych ho nedal pryč. Byl fantastický, charakterní a s nádherným zvukem.

Karlos
23. března • 15:22

A krást se bude stále víc a víc.

Doporučujeme

Články odjinud