V Česku oficiálně začíná výroba prvního elektromobilu. Další bude následovat

27 komentářů

eMKejx
28. února • 10:50

auto s nulovymi emisiami ale az na konci vyrobnej linky ked do neho sada testovaci jazdec. To predtym vsetko ste urcite vyprodukovali bez 0g CO2 ;-)

Mirusak
28. února • 6:56

Fuj zase ta pofidérní Hovnařina, nebrat :-/ :-P

Mirek
27. února • 19:06

Kolik to je desetitisíce? Není to docela neurčité číslo? Taková výroba se určitě "vyplatí".
Kdo má na to peníze, půjde ke konkurenci, a ta většina, co na to nemá, si to nekoupí a je jedno, pod jakou značkou se to bude vyrábět a prodávat.

Pepa
27. února • 20:02

A ke které konkurenci zákazník půjde? Za podobnou cenu tak Tesla 3, ale každý nechce sedan. A pak Kia Niro, to je myslím lepší nabídka.
Jinak který elektromobil v ceně Kony má dojezd 450km?

Mirek
27. února • 20:48

Kdo má peníze, není omezený na cenu kolem miliónu a půjde právě směrem Tesla, případně Jaguar I-Pace, nebo směrem spalovací motor.
To není o dojezdu a ceně Kony, nebo si myslíš, že je zásadní rozdíl ujet až o 40 km dále? Když někdo zvažuje výrobu desítek tisíc aut, tak nepočítá zrovna s velkým prodejem.

Tommy
28. února • 17:20

A kdyby měla babička koule, byla by dědeček...

šofér
27. února • 22:06

Mirečku, ty jsi ale jelítko. Kona electric se už dávno vyrábí,ale v Korei. Nyní se začíná dělat v Nošovicích, tedy ve druhé fabrice Hyundai. Takže, ano, 80 tis. ročně pro EU. Zatím to asi stačí. Podívej se na Jaguar e.pace.. . tam výroba už 14 dní stojí, protože o auto není zájem a navíc, nemají baterie, to samé Audi e.tron. Takže asi je ten milion hranice, kdy do toho ještě i na západě jdou.

Emil
27. února • 23:29

Jsem překvapen kolik lidí jim skočilo na tu pohádku že nejsou baterie.

Mirek
27. února • 22:27

Jelitko jsi tady jedině ty. Co má společného výroba v Koreji s výrobou a prodeji v Evropě? Já snad někde píšu, že tady bude světová premiéra Kony electric?
Tím chceš říci, že když se neprodávají evropské elektrické auta, tak Kona to tady rozčísne a prodeje se jen pohrnou? Ty jsi dobrá naivka. Porovnávat milión korun u nás a v přepočtu na eura třeba pro Němce je opravdu trefné a pro ně zdrcující cena. :-D Pro Němce je to něco jako pro nás nějaká "šunka" v ceně 350 000 Kč.
https://jakdonemecka.cz/prace/platy-v-nemecku/...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
šofér
27. února • 22:46

Ano jelítko, i pro toho Němce je ta cena důležitá, prostě pokud si má koupit elektrokočárek, tak nesmí stát více, než normální kočárek, jelítko. Protože je tak zvyklý za kočárky platit, víš, jelítko!

Mirek
27. února • 23:02

Zvláštní argument "jelítko". Myslíš, že když ho použiješ třeba 100 x, tak se to stane pravdou a všichni si půjdou honem kupovat elektroauta? Dle tvé teorie musí všichni Němci jezdit ve Fábiích, i20, Fiestach...., přece peníze, tyhle kočárky přece stojí méně než výrazně dražší kočáry. Kolik je plán výroby Fabii a dražších Octavii ve Škodě? Kolikrát méně se prodá Fabii, než Octavii? Přece není možné, aby se dražších vyrobilo a prodalo více, než levnějších. :-D:-P

Ďuri
28. února • 11:05

V Anglicku a Nemecku sa ich preda v Europe najviac.Stači skontrolovať kde su najvyššie dotacie na EV.Samozrejme aj v Norsko.

Pepa
27. února • 21:11

A to se auta v ceně milionu neprodávají, protože si zákazník může koupit lepší za dvojnásobek?
Jinak plánují v Nošovicích vyrobit ročně 30 tisíc EV. A v Evropě prodat celkem 80 tisíc EV.To je veřejná informace. Vzhledem k dosavadním prodejům EV od Hyundae a dobám dodání ani při těchto cenách s tím asi není takový problém.
Ev je hodně o dojezdu a efektivitě pohonu.V tomto je nejdále Tesla a pak právě Hyundai Kia. To je hodně silný argument. On ten rozdíl proti ostatním je totiž větší než 40km.

Mirek
27. února • 22:53

Plánovat a prodat jsou dvě docela odlišné záležitosti. A potvrdil jsi to, na co jsem upozornil, co to je 30 000 aut ročně? To je množství vyrobených aut, jako v oblasti luxusních aut, navíc u Kony s diskutabilním ziskem při tak nízké produkci a ceně. A nezapomeň, ještě je neprodali.
https://www.mobilmania.cz/clanky/skutecny-dojezd-el... ...

Ďoďo
27. února • 18:37

Death at arrival.V tomto roku a v 2021 sa presne ukaže,aké impotentné su elektricke vozidlá,ktoré so sučasnou technologiou do ktorej automobilky investuju desiatky miliárd eur,nikdy nemôžu nahradiť konvenčne auta.EV su mimoradne drahé na výrobu a trh s nimi pri živote držia dotacie,ktore schvalili skorumpovani politici.

mpolan
27. února • 19:35

Jo jo, to "nikdy"... Auto taky "nikdy" nemohlo jet rychleji než 5 km/h, protože by to bylo nebezpečné. A vlaky nemohly jezdit více než 40 mil za hodinu, protože by to z vagónů vysálo všechen vzduch...
Tolik k tvému nikdy, ulhaná slovenská nulo.

Otecko
28. února • 0:11

A ty si blbeczech

Ďoďo
27. února • 20:56

Vraj 80% mozgu tvorí kvapalina,v tvojom pripade sa určite jedna o brzdovu...

Otecko
28. února • 0:10

Si zabil :-D

šofér
27. února • 18:49

Stále jste to nepochopil, elektormobily a vofdík(NEXO) budou jako doplněk ke spalovacím motorům tak ,aby autmobilky nemusely paltit flotilové emise 95EUR/gram na ujetý kilometr. Navíc, ta Kona i ionig mají slušný dojezd- kolem 310 km resp. 450 km. Takže jo, to by šlo, ale... ta cena, a nabíjení už také není zadara :-( věřím ale, že do některých firem si to cestu najde.

dzozifko
27. února • 16:33

Už je to tady! Už je to tady!
Doba elektromobilová :-)

.
27. února • 17:49

Ta už tady je asi tak 140 let.

petr r. (petrumr)
27. února • 18:13

joo?

Me not
27. února • 16:09

Kdo si koupí Hnůjdaje, na dosmrti k.u.nda je. Děkuji :-D

Mirek
27. února • 19:02

Tobě to ale musí ležet v žaludku, že se tady tak často snažíš, a pod různými nicky. Nemíváš z toho již noční pocení a ranní zvracení? :-D

Assasin
27. února • 16:51

A ty k tomu titulu nepotřebuješ ani tu káru. B-]

JaSo
27. února • 17:37

Lada Granta Hovnajistům pošle gratulaci a čokoladu, že jí dávají náskok.

Doporučujeme

Články odjinud