V Česku oficiálně začíná výroba prvního elektromobilu. Další bude následovat

Me not  |  27. 02. 2020 16:09

Kdo si koupí Hnůjdaje, na dosmrti k.u.nda je. Děkuji

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  27. 02. 2020 16:51

A ty k tomu titulu nepotřebuješ ani tu káru.

Odpovědět  |   | 
JaSo  |  27. 02. 2020 17:37

Lada Granta Hovnajistům pošle gratulaci a čokoladu, že jí dávají náskok.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 02. 2020 19:02

Tobě to ale musí ležet v žaludku, že se tady tak často snažíš, a pod různými nicky. Nemíváš z toho již noční pocení a ranní zvracení?

Odpovědět  |   | 
dzozifko  |  27. 02. 2020 16:33

Už je to tady! Už je to tady!
Doba elektromobilová

Odpovědět  |   | 
.  |  27. 02. 2020 17:49

Ta už tady je asi tak 140 let.

Odpovědět  |   | 

joo?

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  27. 02. 2020 18:37

Death at arrival.V tomto roku a v 2021 sa presne ukaže,aké impotentné su elektricke vozidlá,ktoré so sučasnou technologiou do ktorej automobilky investuju desiatky miliárd eur,nikdy nemôžu nahradiť konvenčne auta.EV su mimoradne drahé na výrobu a trh s nimi pri živote držia dotacie,ktore schvalili skorumpovani politici.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  27. 02. 2020 18:49

Stále jste to nepochopil, elektormobily a vofdík(NEXO) budou jako doplněk ke spalovacím motorům tak ,aby autmobilky nemusely paltit flotilové emise 95EUR/gram na ujetý kilometr. Navíc, ta Kona i ionig mají slušný dojezd- kolem 310 km resp. 450 km. Takže jo, to by šlo, ale... ta cena, a nabíjení už také není zadara věřím ale, že do některých firem si to cestu najde.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  27. 02. 2020 19:35

Jo jo, to "nikdy"... Auto taky "nikdy" nemohlo jet rychleji než 5 km/h, protože by to bylo nebezpečné. A vlaky nemohly jezdit více než 40 mil za hodinu, protože by to z vagónů vysálo všechen vzduch...
Tolik k tvému nikdy, ulhaná slovenská nulo.

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  27. 02. 2020 20:56

Vraj 80% mozgu tvorí kvapalina,v tvojom pripade sa určite jedna o brzdovu...

Odpovědět  |   | 
Otecko  |  28. 02. 2020 00:10

Si zabil

Odpovědět  |   | 
Otecko  |  28. 02. 2020 00:11

A ty si blbeczech

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 02. 2020 19:06

Kolik to je desetitisíce? Není to docela neurčité číslo? Taková výroba se určitě "vyplatí".
Kdo má na to peníze, půjde ke konkurenci, a ta většina, co na to nemá, si to nekoupí a je jedno, pod jakou značkou se to bude vyrábět a prodávat.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  27. 02. 2020 20:02

A ke které konkurenci zákazník půjde? Za podobnou cenu tak Tesla 3, ale každý nechce sedan. A pak Kia Niro, to je myslím lepší nabídka.
Jinak který elektromobil v ceně Kony má dojezd 450km?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 02. 2020 20:48

Kdo má peníze, není omezený na cenu kolem miliónu a půjde právě směrem Tesla, případně Jaguar I-Pace, nebo směrem spalovací motor.
To není o dojezdu a ceně Kony, nebo si myslíš, že je zásadní rozdíl ujet až o 40 km dále? Když někdo zvažuje výrobu desítek tisíc aut, tak nepočítá zrovna s velkým prodejem.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  27. 02. 2020 21:11

A to se auta v ceně milionu neprodávají, protože si zákazník může koupit lepší za dvojnásobek?
Jinak plánují v Nošovicích vyrobit ročně 30 tisíc EV. A v Evropě prodat celkem 80 tisíc EV.To je veřejná informace. Vzhledem k dosavadním prodejům EV od Hyundae a dobám dodání ani při těchto cenách s tím asi není takový problém.
Ev je hodně o dojezdu a efektivitě pohonu.V tomto je nejdále Tesla a pak právě Hyundai Kia. To je hodně silný argument. On ten rozdíl proti ostatním je totiž větší než 40km.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 02. 2020 22:53

Plánovat a prodat jsou dvě docela odlišné záležitosti. A potvrdil jsi to, na co jsem upozornil, co to je 30 000 aut ročně? To je množství vyrobených aut, jako v oblasti luxusních aut, navíc u Kony s diskutabilním ziskem při tak nízké produkci a ceně. A nezapomeň, ještě je neprodali.
https://www.mobilmania.cz/clanky/skutecny-dojezd-el... ...

Odpovědět  |   | 
šofér  |  27. 02. 2020 22:06

Mirečku, ty jsi ale jelítko. Kona electric se už dávno vyrábí,ale v Korei. Nyní se začíná dělat v Nošovicích, tedy ve druhé fabrice Hyundai. Takže, ano, 80 tis. ročně pro EU. Zatím to asi stačí. Podívej se na Jaguar e.pace.. . tam výroba už 14 dní stojí, protože o auto není zájem a navíc, nemají baterie, to samé Audi e.tron. Takže asi je ten milion hranice, kdy do toho ještě i na západě jdou.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 02. 2020 22:27

Jelitko jsi tady jedině ty. Co má společného výroba v Koreji s výrobou a prodeji v Evropě? Já snad někde píšu, že tady bude světová premiéra Kony electric?
Tím chceš říci, že když se neprodávají evropské elektrické auta, tak Kona to tady rozčísne a prodeje se jen pohrnou? Ty jsi dobrá naivka. Porovnávat milión korun u nás a v přepočtu na eura třeba pro Němce je opravdu trefné a pro ně zdrcující cena. Pro Němce je to něco jako pro nás nějaká "šunka" v ceně 350 000 Kč.
https://jakdonemecka.cz/prace/platy-v-nemecku/...

Odpovědět  |   | 
šofér  |  27. 02. 2020 22:46

Ano jelítko, i pro toho Němce je ta cena důležitá, prostě pokud si má koupit elektrokočárek, tak nesmí stát více, než normální kočárek, jelítko. Protože je tak zvyklý za kočárky platit, víš, jelítko!

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 02. 2020 23:02

Zvláštní argument "jelítko". Myslíš, že když ho použiješ třeba 100 x, tak se to stane pravdou a všichni si půjdou honem kupovat elektroauta? Dle tvé teorie musí všichni Němci jezdit ve Fábiích, i20, Fiestach...., přece peníze, tyhle kočárky přece stojí méně než výrazně dražší kočáry. Kolik je plán výroby Fabii a dražších Octavii ve Škodě? Kolikrát méně se prodá Fabii, než Octavii? Přece není možné, aby se dražších vyrobilo a prodalo více, než levnějších.

Odpovědět  |   | 
Ďuri  |  28. 02. 2020 11:05

V Anglicku a Nemecku sa ich preda v Europe najviac.Stači skontrolovať kde su najvyššie dotacie na EV.Samozrejme aj v Norsko.

Odpovědět  |   | 
Emil  |  27. 02. 2020 23:29

Jsem překvapen kolik lidí jim skočilo na tu pohádku že nejsou baterie.

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  28. 02. 2020 17:20

A kdyby měla babička koule, byla by dědeček...

Odpovědět  |   | 
Mirusak  |  28. 02. 2020 06:56

Fuj zase ta pofidérní Hovnařina, nebrat

Odpovědět  |   | 
eMKejx  |  28. 02. 2020 10:50

auto s nulovymi emisiami ale az na konci vyrobnej linky ked do neho sada testovaci jazdec. To predtym vsetko ste urcite vyprodukovali bez 0g CO2

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 147 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem měsíce. Nikdo mu ale nevěnoval pozornost

Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem m…

Při oficiálních prezentacích vozů je dobré všímat si detailů. Naposledy se to osvědčilo při premiéře Škody Octavia RS iV – poprvé jste totiž mohli vidět připravované elektrické SUV Enyaq iV.

6.  3.  2020 | | 41 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A
Prohlédněte si ty nejlepší registrační značky na přání. Najdete mezi nimi tu svou?

Prohlédněte si ty nejlepší registrační znač…

Registrační značky na přání jsou v České republice již velice rozšířené. Projděte si galerii těch nejlepších.

1.  4.  2020 | | 26 N/A