V Česku není o auta z Kolína zájem

Přestože se v Kolíně vyrábějí auta již nějaký ten pátek, zájem z řad českých zákazníku je minimální. Přestože se trojlístek automobilek snaží nalákat zákazníky poměrně velkou mediální kampaní, výsledek je vcelku diskutabilní. Toyoty Aygo se prodalo prozatím 78 kusů, Citroenu C1 58 kusů a Peugeotu 107 celkem 171 kusů. Pokud se spočítají náklady na propagaci, je prozatimní prodej pro automobilky extrémně ztrátový. Smělé plány tak prozatím zůstávají pouze na papíře a marketingoví pracovníci si lámou hlavu, jak více zaujmout.

Hlavním problémem malého prodeje je cena. Modely jsou i v základni verzi poměrně drahé a český trh není prozatím natolik silný, aby si lidé kupovali takto malá auta za ceny, za které mohou mít vybavenější a větší vozy. Český trh nedokáže „uživit“ trojici aut, které jsou v podstatě totožné jak deisgnem, tak cenou a nabídkou výbavy a mladí lidé, pro které byly kampaně určeny, na tyto auta neslyší a raději si koupí praktičtější vůz. Možná časem...

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

22.  5.  2019 | AutoRevue.cz | 49 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků