V Česku není o auta z Kolína zájem

Přestože se v Kolíně vyrábějí auta již nějaký ten pátek, zájem z řad českých zákazníku je minimální. Přestože se trojlístek automobilek snaží nalákat zákazníky poměrně velkou mediální kampaní, výsledek je vcelku diskutabilní. Toyoty Aygo se prodalo prozatím 78 kusů, Citroenu C1 58 kusů a Peugeotu 107 celkem 171 kusů. Pokud se spočítají náklady na propagaci, je prozatimní prodej pro automobilky extrémně ztrátový. Smělé plány tak prozatím zůstávají pouze na papíře a marketingoví pracovníci si lámou hlavu, jak více zaujmout.

Hlavním problémem malého prodeje je cena. Modely jsou i v základni verzi poměrně drahé a český trh není prozatím natolik silný, aby si lidé kupovali takto malá auta za ceny, za které mohou mít vybavenější a větší vozy. Český trh nedokáže „uživit“ trojici aut, které jsou v podstatě totožné jak deisgnem, tak cenou a nabídkou výbavy a mladí lidé, pro které byly kampaně určeny, na tyto auta neslyší a raději si koupí praktičtější vůz. Možná časem...

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

dnes | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků