Nová  Toyota GR Yaris  stojí 899.000 Kč. S paketem Sport, který zahrnuje přední a zadní diferenciály Torsen, závodní tlumiče, 18palcová kovaná kola a červeně lakované brzdové třmeny, vyjde bez tisícovky na milion. Foto: Filip Ballek

Nová Toyota GR Yaris stojí 899.000 Kč. S paketem Sport, který zahrnuje přední a zadní diferenciály Torsen, závodní tlumiče, 18palcová kovaná kola a červeně lakované brzdové třmeny, vyjde bez tisícovky na milion. | Foto: Filip Ballek

Tak jak je možné, že se právě na prodej  objevil ojetý kousek , i když jen s 3200 km, který stojí 1.250.000 Kč? Foto: Filip Ballek

Tak jak je možné, že se právě na prodej objevil ojetý kousek, i když jen s 3200 km, který stojí 1.250.000 Kč? | Foto: Filip Ballek

Stačí se ale podívat ještě jednou na fotografie a hned vám bude jasné, že tady je něco jinak. Jedná se totiž o GR Yaris vylepšený pomocí dílů z divize TRD (Toyota Racing Development).  Foto: Filip Ballek

Stačí se ale podívat ještě jednou na fotografie a hned vám bude jasné, že tady je něco jinak. Jedná se totiž o GR Yaris vylepšený pomocí dílů z divize TRD (Toyota Racing Development).  | Foto: Filip Ballek

TRD jsou tovární tuningové díly, které v Česku oficiálně nekoupíte. V Americe sice TRD shop mají, ale GR Yaris nikoliv. Majitel se tedy musel obrátit na Japonce. Foto: Filip Ballek

TRD jsou tovární tuningové díly, které v Česku oficiálně nekoupíte. V Americe sice TRD shop mají, ale GR Yaris nikoliv. Majitel se tedy musel obrátit na Japonce. | Foto: Filip Ballek

TRD je něco jako M Performance. Pokud to se svým autem myslíte opravdu vážně a chtěli byste si ho upravit podle sebe, je to ta úplně nejlepší cesta. Foto: Filip Ballek

TRD je něco jako M Performance. Pokud to se svým autem myslíte opravdu vážně a chtěli byste si ho upravit podle sebe, je to ta úplně nejlepší cesta. | Foto: Filip Ballek

U GR Yarise navíc vyřeší tovární tuning některé jeho neduhy. Ať už je to nižší posaz za volantem, menší vnitřní zpětné zrcátko či lepší výfukový systém. Foto: Filip Ballek

U GR Yarise navíc vyřeší tovární tuning některé jeho neduhy. Ať už je to nižší posaz za volantem, menší vnitřní zpětné zrcátko či lepší výfukový systém. | Foto: Filip Ballek

Inzerované auto je vybaveno kompletním GR paketem. Má tedy nový přední splitter, dvě dvojité koncovky výfuků, zadní difuzor nové prahy, vzpěry tlumičů a mimo další i to menší vnitřní zpětné zrcátko.  Foto: Filip Ballek

Inzerované auto je vybaveno kompletním GR paketem. Má tedy nový přední splitter, dvě dvojité koncovky výfuků, zadní difuzor nové prahy, vzpěry tlumičů a mimo další i to menší vnitřní zpětné zrcátko.  | Foto: Filip Ballek

Zároveň je vybaven karbonovým sáním Eventuri, které zvyšuje výkon motoru o 15 koní a točivý moment navýší o 24 N.m. Foto: Filip Ballek

Zároveň je vybaven karbonovým sáním Eventuri, které zvyšuje výkon motoru o 15 koní a točivý moment navýší o 24 N.m. | Foto: Filip Ballek

Jen tento karbonový kit stojí u českého prodejce necelých čtyřicet tisíc korun. Dále má tento GR Yaris lehce upravenou řídící jednotku pro vyšší výkon a lepší reakce na plyn od HKS. Foto: Filip Ballek

Jen tento karbonový kit stojí u českého prodejce necelých čtyřicet tisíc korun. Dále má tento GR Yaris lehce upravenou řídící jednotku pro vyšší výkon a lepší reakce na plyn od HKS. | Foto: Filip Ballek

Deset měsíců staré auto dostanete s prodlouženou pětiletou tovární zárukou a originální sání a výfuk dostanete samozřejmě k němu. Foto: Filip Ballek

Deset měsíců staré auto dostanete s prodlouženou pětiletou tovární zárukou a originální sání a výfuk dostanete samozřejmě k němu. | Foto: Filip Ballek

Celkem jde o úpravy za více než 300 tisíc korun a auto vlastně ještě není ani zajeté. Nikdy nejelo na vodě a první ostrá jízda je také až na novém majiteli. Cena  1.250.000 Kč  je tedy odpovídající.  Foto: Filip Ballek

Celkem jde o úpravy za více než 300 tisíc korun a auto vlastně ještě není ani zajeté. Nikdy nejelo na vodě a první ostrá jízda je také až na novém majiteli. Cena 1.250.000 Kč je tedy odpovídající.  | Foto: Filip Ballek

Pro někoho, kdo si svůj GR Yaris plánoval obléknout do továrních dílů TRD a nechce se mu čekat několik měsíců, je to pak i velmi výhodné. Koupíte to  zde.  Foto: Filip Ballek

Pro někoho, kdo si svůj GR Yaris plánoval obléknout do továrních dílů TRD a nechce se mu čekat několik měsíců, je to pak i velmi výhodné. Koupíte to zde. | Foto: Filip Ballek

 Foto: Filip Ballek

| Foto: Filip Ballek

 Foto: Filip Ballek

| Foto: Filip Ballek

 Foto: Filip Ballek

| Foto: Filip Ballek

 Foto: Filip Ballek

| Foto: Filip Ballek

 Foto: Filip Ballek

| Foto: Filip Ballek

 Foto: Filip Ballek

| Foto: Filip Ballek

Tak jak je možné, že se právě na prodej  objevil ojetý kousek , i když jen s 3200 km, který stojí 1.250.000 Kč? Foto: Filip Ballek
Stačí se ale podívat ještě jednou na fotografie a hned vám bude jasné, že tady je něco jinak. Jedná se totiž o GR Yaris vylepšený pomocí dílů z divize TRD (Toyota Racing Development).  Foto: Filip Ballek
TRD jsou tovární tuningové díly, které v Česku oficiálně nekoupíte. V Americe sice TRD shop mají, ale GR Yaris nikoliv. Majitel se tedy musel obrátit na Japonce. Foto: Filip Ballek
TRD je něco jako M Performance. Pokud to se svým autem myslíte opravdu vážně a chtěli byste si ho upravit podle sebe, je to ta úplně nejlepší cesta. Foto: Filip Ballek
18
Fotogalerie

V Česku koupíte raritní Toyotu GR Yaris s továrním tuningem. Ušetří vám čekání

V podstatě úplně nové auto s prodlouženou zárukou vyzdobené tuningovými díly z Japonska. Pokud nechcete čekat na dodávku dílů, tohle je vaše šance.

Nová Toyota GR Yaris stojí 899.000 Kč. S paketem Sport, který zahrnuje přední a zadní diferenciály Torsen, závodní tlumiče, 18palcová kovaná kola a červeně lakované brzdové třmeny, vyjde bez tisícovky na milion. Tak jak je možné, že se právě na prodej objevil ojetý kousek, i když jen s 3200 km, který stojí 1.250.000 Kč?

Stačí se podívat ještě jednou na fotografie a hned vám bude jasné, že tady je něco jinak. Jedná se totiž o GR Yaris vylepšený pomocí dílů z divize TRD (Toyota Racing Development). TRD jsou tovární tuningové díly, které v Česku oficiálně nekoupíte. V Americe sice TRD shop mají, ale GR Yaris nikoliv. Majitel se tedy musel obrátit na Japonce.

TRD je něco jako M Performance. Pokud to se svým autem myslíte opravdu vážně a chtěli byste si ho upravit podle sebe, je to ta úplně nejlepší cesta. U GR Yarise navíc vyřeší tovární tuning některé jeho neduhy. Získáte nižší posaz za volantem, menší vnitřní zpětné zrcátko či lepší výfukový systém.

Inzerované auto je vybaveno kompletním GR paketem. Má tedy nový přední splitter, dvě dvojité koncovky výfuků, zadní difuzor, nové prahy, vzpěry tlumičů a mimo další i to menší vnitřní zpětné zrcátko. Zároveň je vybaven karbonovým sáním Eventuri, které zvyšuje výkon motoru o 15 koní a točivý moment navýší o 24 N.m.

Jen tento karbonový kit stojí u českého prodejce necelých čtyřicet tisíc korun. Dále má tento GR Yaris upravenou řídící jednotku pro vyšší výkon a lepší reakce na plyn od HKS. Deset měsíců staré auto dostanete s prodlouženou pětiletou tovární zárukou a originální sání a výfuk dostanete samozřejmě k němu.

Celkem jde o úpravy za více než 300 tisíc korun a auto vlastně ještě není ani zajeté. Nikdy nejelo na vodě a první ostrá jízda je také až na novém majiteli. Cena 1.250.000 Kč je tedy odpovídající. Pro někoho, kdo si svůj GR Yaris plánoval obléknout do továrních dílů TRD a nechce se mu čekat několik měsíců, je to pak i velmi výhodné. Koupíte ho zde.

Toyota

Toyotu v roce 1937 založil Kiichiro Toyoda odštěpením od firmy svého otce. Už v roce 1936 ale stvořil první vůz, Toyodu AA.

K japonské Toyotě dnes patří i Lexus, Daihatsu a Hino Motors. Je to jedna z největších světových automobilek.

Toyota RAV4 • Toyota Aygo • Toyota Yaris • Toyota Corolla • Toyota Camry • Toyota Highlander • Toyota C-HR • Toyota Prius

Doporučujeme

Články odjinud