V Česku jsou prodejním trhákem, přesto Toyota GR86 a Subaru BRZ letos končí. Zde jsou důvody

44 komentářů

Jozef Kostelansky
11. února • 18:08

"Pro srovnání, 135 objednávek na Slovensku a 57 automobilů objednaných v Maďarsku se českým 230 podepsaným smlouvám ani nepřibližuje."
To zase nějaký rychlokvašený novinář ukázal své "kvality". Česko má 2x více obyvatel než Slovensko. A tedy 135 objednaných vozů na Slovensku by odpovídalo 270 objednávke v Česku...
Víme, že výrobce zajímají absolutní čísla. Ale nadpis říkal cosi o prodejním trháku.

petr r. (petrumr)
11. února • 18:24

to se vyrábí malosériově a jsou na to pořadníky, ze slovenska to jde třeba na Ukrajinu

Hlinda
10. února • 18:07

Zoufalost.
Škoda poslední řidičská auta zabije EU.
Zbynou jen unifikované BEV. Případně hybridy s automatem.
Hnus 😔🙄

Dřevo Levně
10. února • 15:49

Japonci no. Pajceři vynikající, technici slušný, obchodníci tragický.

Charouz
11. února • 8:38

Můžeš tu myšlenku trochu rozvinout?

ACE.
11. února • 15:47

Nemůže, to by musel být opravdu myšlenka.

Dřevo Levně
11. února • 21:34

Čemu nerozumíš že neumí prodávat auta v Evropě? Psožrouti je během pár let předběhli ve všom.

ACE.
12. února • 18:36

Čemu nerozumíš že je pro ně zbytečné a drahé bojovat se stupidní byrokracií euro libtardů.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Dřevo Levně
13. února • 14:58

Pro japonskou mentalitu je to horší než porážka v II. WW. Evropa je nejnáročnější autotrh a na byrokracii se vymlouvaj jenom neschopný.

ACE.
13. února • 17:10

Aha tak proto prodávají daleko víc. A třeba USA jsou euroauta naprosto okrajová záležitost. Holt ti neschopní pomalu krachují ani vejmluvy nepomužou.

Dřevo Levně
13. února • 22:48

V USA jsou nový evropský auta zejména D3 a sporťáky velká statusovka.

Hamarel
10. února • 15:11

Prodejní trhák, extrémní zájem? 180 nebo 190 prodaných kusů u lidového sporťáčku není extrémní zájem, ale těžká bída. 911ctek se u nás vloni prodalo stejné množství a to je kára za násobně vyšší prachy. Prodat ročně necelé dvě stovky mainstreamového auta to je na zavření krámu a to se také děje, protože mainstream se musí prodávat masově aby se automobilce vyplatil (200ks není ani zdaleka masový prodej). Kdyby u nás prodali 2000 a v Německu 20 000, tak se vsadím, že se jim ty úpravy kapot nebo podobné maličkosti vyplatí a budou pokračovat.

ACE.
11. února • 15:48

Protože jich víc nedošlo?

petr r. (petrumr)
10. února • 17:32

911 jdou do garáže, kdežto Toyota jezdí v provozu a to je velký rozdíl.

Marek Zrak
10. února • 20:13

Jak jsi na to přišel, že 911 nejezdí?! Jezdí i teď v zimě a dokonce i na sněhu.

petr r. (petrumr)
10. února • 20:18

máš nějaký důkaz, fotky atd?

Marek Zrak
10. února • 22:03

mám, proč se ptáš? Sám s ní jezdím a soused z dědiny taky.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
11. února • 7:45

jo dobře, dáš tam dvě basy piv, nebo musí přijet rohlík?

Marek Zrak
11. února • 11:16

Vleze tam 1 basa, co to má společného s ježděním?

petr r. (petrumr)
11. února • 14:00

protože si kecka a píšeš, že nemáš 911 v garáži a že jezdíš nakupovat s dvouma basama. 911 není upotřebitelný auto a bez garáže se neobejde, prostě ignoruješ co jsem napsal, že 911 jdou do garáže. Nějak ses do toho zamotal.

Marek Zrak
11. února • 15:50

Co to meleš, jak jsi přišel na to, že nemám garáž? A to jestli ji mám, je naprosto primitivní si zjistit, ale na to asi nestačíš...
Ale nebudu Tě trápit, pošli mi fcb, nebo emailovou adresu a zaspamuju Tě fotkama a klidně techničákem...

petr r. (petrumr)
11. února • 18:19

kdybys napsal, že mám pravdu stou garáží a není problém to otočit do obchodu třikrát za den..., ale ty napíšeš, že nemám pravdu stou garáží a potom, že ji garážuješ,,,,

Marek Zrak
11. února • 19:21

Asi ti nerozumím, ale nevadí, užij si svoje rýpání...

speedfred
11. února • 21:41

S ním sa neoplatí diskutovať, je taký svoj niečo ako Otík.

Marek Zrak
11. února • 21:49

Nebuď zbytečně diskriminační, i mentálně postižení jedinci, mají právo diskutovat :-)

petr r. (petrumr)
12. února • 16:52

správně a pamatovat co druhý napsal.petr r. (petrumr)
10. února • 17:32
0911 jdou do garáže, kdežto Toyota jezdí v provozu a to je velký rozdíl.

Marek71
12. února • 15:31

Mají, jen je diskuse s nimi ztráta času.Péťa je známá kecka, lhář a slibotechna. Zkoušel mě přesvědčovat, že světlo na moje auto stojí cca. 1/6 toho, co jsem uvedl. A když jsem mu dodal důkaz o tom, že mám pravdu, tak už nereaguje. Chtěl jsem po něm to světlo za tu jeho cenu sehnat (i s provizí), dal jsem mu číslo dílu i VIN auta, ale kecka už se neozval :-)Taky je jeho taktikou napsat nesmyslnou a nepochopitelnou odpověď, asi na zmatení diskuse. Normální člověk už ztrácí trpělivost a on si pak myslí, jaký je borec, jak to nandal :-)

petr r. (petrumr)
12. února • 16:51

jistě, když napsals ročník a že to má světla s radarem nebo co jsi napsal, ty světla vůbec nejsou na ten ročník a radar je v masce, kamera v okně a né ve světlech. Kup si 911 a řečni, že nejdou do garáže když on to garážuje. Nejsem chudý abych skočil na každý špek.

Marek M. (Marek_)
12. února • 22:41

Lžeš a mluvíš nesmysly, jako obvykle. Dal jsem ti model auta, ročník, katalogové číslo a sken faktury, kolik to stojí v autorizovaném servisu. Pak následovaly z tvé strany výmluvy a kecy.Takže jsem ti nakonec dal i VIN auta, podle toho se to už dá jednoznačně určit.Pak jsi něco blekotal o čórce nebo podobně. No prostě kecy a výmluvy jak malý harant, který kecá a pak neumí přiznat, že kecal a místo toho hlava v písku.Jo a nepsal jsem, že jsou to světla s radarem, ale světla s nočním viděním. To jen aby ostatní věděli, jaká kecka jsi, Péťo :-)

petr r. (petrumr)
13. února • 19:37

jsi spokojený? a ještě bych se zeptal co gr86 má spojitost, že sis koupil auto a nemáš na servis? To je tvoje myšlení, že všichni musí skákat podle tebe? Nepřehnals to už?

Marek M. (Marek_)
13. února • 22:41

Ty jsi mi tvrdil, že to světlo stojí 11 tisíc, přitom realita je asi 6x víc a když jsi to už teda zjistil, místo přiznání se jen kroutíš a blekotáš něco o čorce.Takže jsem tady jen chtěl ukázat, jaký jsi kecal, takže tvoje vyjádření nelze vůbec brát vážně, to je vše.Na servis, samozřejmě mám, auto chodí pořád do Lexusu i když má už deset let a už s ním nejezdím já, ale je v rodině.Jen levé světlo má prasklý kryt, tak jsem to chtěl vyměnit, než mi tak zateče. No a tys přišel s tou super cenou, tak jsem to chtěl využít, ale zjistil jsem, že kecáš.Takže ne, nikdo nemusí skákat podle mě, ale pokud něco tvrdíš, tak si za tím stůj, nebo když zjistíš, že ses spletl, tak to příznej a ne abys pak mlžil a blekotal nesmysly. Pak jsi tady za blbce :-)

petr r. (petrumr)
11. února • 18:16

toyota před garáží, 911v garáži zamknutá a pod kamerama. haha

Hamarel
10. února • 17:43

Kecy v kleci, 911ctek potkávám daleko víc než GR86.

Luise91
10. února • 21:43

Tak to přirovnání Kulhá na 3 nohy. GT86 je auto pro fajnšmekry, co nemají moc peněz. 911 je pro naprosot odlišné lidi. Pracuji na Praze 2, dole v garážích máme odhadem 3ks 911, vedle toho majitelům sroji G63, panamery turbo a podle počasí jezdí tím či oním. Bydlím mimo centrum a v garážích máme taky 911ku, v zimě je přikrytá plachtou, protože majitel jezdí GLE53AMG, chápeš ten rozdíl?

Hamarel
11. února • 8:15

Lidí co nemají moc peněz je 95%, takže poměr prodaných GT86 vs prodaných 911 by měl být cca 20:1. Jestliže je 1:1, tak je něco špatně s prodeji GT86.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Luise91
11. února • 11:05

Vidím, že logika není tvoje silná stránka, pokud by to mělo byt 20:1, tak té asi překvapí, že přestoze je podle tebe 95% chudých, tak mercedes i bmw jsou v top 8 nejprodávanějších automobilek v ČR. Taky mám víc “luxusních” vozu, s kterými nic nenajezdim. 911 je statusovka, jako Gelik. Když jsme vydělali první slušný prachy, muj business partner šel pro 911 turbo, říkám proč? Vzdyt mas hybridního Lexus, řídit té nebaví, řídit neumíš a na jednání jezdíš nejraději vlakem. No, ale skončil s 911 turbo …

Hamarel
11. února • 11:44

Audi, BMW a Mercedes u nás prodávají hromadu mainstremových pleček (A3, Q3, Q4, X1, X2, 1er, 2er AT, A, GLA, CLA) a když je odečtu z prodejů D3, tak D3 u nás neprodává ani 4% nových vozů, přičti si ty 911, Lamba, Ferka pár Jagů a jsi na těch 5%.

Luise91
11. února • 11:12

Pro srovnání sem netahej 911ku, ale mainstreamové kupé se 2 sedackama, uveď mi prodeje v ČR a pokud budou větší, můžeme se bavit.

Hamarel
11. února • 11:35

Mainstreamové kupé se prakticky již žádné nevyrábí, protože prodeje byly tak nízké, že se to mainstreamovým automobilkám nevyplatilo dělat. No a prodeje GT 86 jsou tak nízké, že už se to nevyplatí dělat Toyotě. Takže se vracíme ke smyslu mého první příspěvku, nemá cenu tady slintat nad "prodejními trháky" a "extrémním zájmem" viz. článek, když krutá pravda je, že prodeje jsou prachmizerné a Toyotě se nevyplatí dál investovat do tohoto modelu. Zdůvodňovat to potřebou nějaké snížené kapoty je jenom prolhaný marketing.

Luise91
11. února • 15:16

Správně popsána situace a špatně vyvozeny zaver. Ano, nic podobného neexistuje, a proto to číslo lze označit za extrémní a samotného mě překvapuje kolik lidi si to koupi. Čekal bych 10-20 ks ročně max. U prodejních čísel sportaku se musí počítat s tím,že si to kupujes proste z nudy, money s no issue, ale u mainstreamoveho sportovního auta tohle zcela odpadá. Takže palec nahoru za ta čísla

petr r. (petrumr)
10. února • 20:17

já ne, nežiji u Vltavy.

Hamarel
11. února • 9:17

Do toho mě netahej, to je tvůj problém.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
11. února • 14:04

a máte tam dostatek garáží pro 911? Chráněný před Vltavou?

Dřevo Levně
11. února • 21:42

Ty garáže sou tak hluboko že je kutali kladenský havíři. Ale pracháčum je Vltava fuk maj to pojištěný na novou cenu.

Doporučujeme

Články odjinud