V Česku již je první kousek Lamborghini Aventador S. Posílil na 740 koní

Písmeno S v označení modelu má signalizovat optimalizovanou verzi tradičního modelu.

Novou verzi supersportu Aventador S lze od dřívějšího provedení rozeznat díky designovým změnám. Například příď teď vypadá agresivněji. Kdo má zájem, může se o tom přesvědčit sám v autosalonu Lamborghini v Praze na Smíchově. Tam již

Design ale není samoúčelný. Změny především přispívají k lepší aerodynamice. Například přítlak na přední nápravě vzrostl v porovnání s dříve prodávaným kupé Aventador o více než 130 procent a účinnost zadního spojleru v optimální poloze byla zvýšena o více než 50 procent v nastavení pro velký přítlak a o více než 400 procent (!!) v nastavení pro nízký aerodynamický odpor vzduch.

Zajímavosti | Život řidiče | Sportovní auta | Kupé | Lamborghini

Majitel Lamborghini Aventador SV zuří, měl být jediný v zemi a není

V oblasti techniky lze najít také řadu zajímavých změn. Například auto má teď systém natáčení kol zadní nápravy, což zvyšuje stabilitu ve vysokých rychlostech a zlepšuje manévrovatelnost při  popojíždění.

Volič jízdních režimů teď umožňuje kromě tradičních strada, sport, corsa nastavit i EGO s možností volby různých nastavení pro motor, řízení či podvozek.

Design | Retro | Zajímavosti | Sportovní auta | Kupé | Fascinace | Lamborghini

Lamborghini Countach (1974 - 1990): Gandiniho láhev od Coca-Coly

Přepracovaný atmosféricky plněný dvanáctiválec má nyní o 40 koní vyšší výkon. Maximum je tedy na hodnotě 740 koňských sil. Na stovku auto zrychluje během 2,9 sekundy, maximální rychlost činí 350 km/hod.

Aventador S dostal rovněž nové speciálně vyvinuté pneumatiky Pirelli P Zero. Brzdy jsou sériově keramické a umožňují zastavení z rychlosti 100 kilometrů v hodině na 31 metrech.

V Evropě se vůz prodává za 281 555 eur.

Snímky modelu najdete zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků