V Česku již je první kousek Lamborghini Aventador S. Posílil na 740 koní

Písmeno S v označení modelu má signalizovat optimalizovanou verzi tradičního modelu.

Novou verzi supersportu Aventador S lze od dřívějšího provedení rozeznat díky designovým změnám. Například příď teď vypadá agresivněji. Kdo má zájem, může se o tom přesvědčit sám v autosalonu Lamborghini v Praze na Smíchově. Tam již

Design ale není samoúčelný. Změny především přispívají k lepší aerodynamice. Například přítlak na přední nápravě vzrostl v porovnání s dříve prodávaným kupé Aventador o více než 130 procent a účinnost zadního spojleru v optimální poloze byla zvýšena o více než 50 procent v nastavení pro velký přítlak a o více než 400 procent (!!) v nastavení pro nízký aerodynamický odpor vzduch.

Majitel Lamborghini Aventador SV zuří, měl být jediný v zemi a není

Majitel Lamborghini Aventador SV zuří, měl být jediný v zemi a není

V oblasti techniky lze najít také řadu zajímavých změn. Například auto má teď systém natáčení kol zadní nápravy, což zvyšuje stabilitu ve vysokých rychlostech a zlepšuje manévrovatelnost při  popojíždění.

Volič jízdních režimů teď umožňuje kromě tradičních strada, sport, corsa nastavit i EGO s možností volby různých nastavení pro motor, řízení či podvozek.

Lamborghini Countach (1974 - 1990): Gandiniho láhev od Coca-Coly

Lamborghini Countach (1974 - 1990): Gandiniho láhev od Coca-Coly

Přepracovaný atmosféricky plněný dvanáctiválec má nyní o 40 koní vyšší výkon. Maximum je tedy na hodnotě 740 koňských sil. Na stovku auto zrychluje během 2,9 sekundy, maximální rychlost činí 350 km/hod.

Aventador S dostal rovněž nové speciálně vyvinuté pneumatiky Pirelli P Zero. Brzdy jsou sériově keramické a umožňují zastavení z rychlosti 100 kilometrů v hodině na 31 metrech.

V Evropě se vůz prodává za 281 555 eur.

Snímky modelu najdete zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků