V Česku již je první kousek Lamborghini Aventador S. Posílil na 740 koní

Písmeno S v označení modelu má signalizovat optimalizovanou verzi tradičního modelu.

Novou verzi supersportu Aventador S lze od dřívějšího provedení rozeznat díky designovým změnám. Například příď teď vypadá agresivněji. Kdo má zájem, může se o tom přesvědčit sám v autosalonu Lamborghini v Praze na Smíchově. Tam již

Design ale není samoúčelný. Změny především přispívají k lepší aerodynamice. Například přítlak na přední nápravě vzrostl v porovnání s dříve prodávaným kupé Aventador o více než 130 procent a účinnost zadního spojleru v optimální poloze byla zvýšena o více než 50 procent v nastavení pro velký přítlak a o více než 400 procent (!!) v nastavení pro nízký aerodynamický odpor vzduch.

Majitel Lamborghini Aventador SV zuří, měl být jediný v zemi a není

Majitel Lamborghini Aventador SV zuří, měl být jediný v zemi a není

V oblasti techniky lze najít také řadu zajímavých změn. Například auto má teď systém natáčení kol zadní nápravy, což zvyšuje stabilitu ve vysokých rychlostech a zlepšuje manévrovatelnost při  popojíždění.

Volič jízdních režimů teď umožňuje kromě tradičních strada, sport, corsa nastavit i EGO s možností volby různých nastavení pro motor, řízení či podvozek.

Lamborghini Countach (1974 - 1990): Gandiniho láhev od Coca-Coly

Lamborghini Countach (1974 - 1990): Gandiniho láhev od Coca-Coly

Přepracovaný atmosféricky plněný dvanáctiválec má nyní o 40 koní vyšší výkon. Maximum je tedy na hodnotě 740 koňských sil. Na stovku auto zrychluje během 2,9 sekundy, maximální rychlost činí 350 km/hod.

Aventador S dostal rovněž nové speciálně vyvinuté pneumatiky Pirelli P Zero. Brzdy jsou sériově keramické a umožňují zastavení z rychlosti 100 kilometrů v hodině na 31 metrech.

V Evropě se vůz prodává za 281 555 eur.

Snímky modelu najdete zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 20 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků