V Česku je na prodej vymazlený Tatraplan. Připravte si na něj pár milionů

36 komentářů

Jyrka Syrka
21. srpna • 21:41

Vážená redakce,
nedal by se ten "Véna" nějak zredukovat ? Myslím, že jednou nebo dvakrát by stačilo.

Petr Vaněk
22. srpna • 1:01

Chraň Bůh abych se zastával nějakého Vény. Ale všechny jeho příspěvky mají stejný čas. Nemyslím si, že text záměrně rozkopírovával. Ale systém se mu zamrzl, nešlo příspěvek odeslat tak na to jen klikal. Také se mi to již stalo, ale já měl příspěvek zopakovaný jen 3x.Vůz dokud byl Tatrovácký, tak byl samozřejmě velmi dobrý. Škodovácké kousky byly bohužel (možná záměrně) slabé. To dnes již ale nevyřešíme. Co by dnes ale vyřešit šlo je, že ceny dnešních veteránů, replik a skoroveteránů bývají bohužel zcela záměrně a bezostyšně nadsazovány, takže část nadšenců to odradí a prostor pro spekulanty a mnohdy i podvodníky dále roste.

Jyrka Syrka
22. srpna • 9:08

Já Vénu nepodezřívám, že by to udělal záměrně, jen pro lepší přehled jsem myslel, že by to redakce byla schopna opravit, ale třeba se pletu.
Stran těch investic a spekulantů. To máte jako se vším /s akciemi, nemovitostmi, uměním/
S tím se nedá nic moc dělat, leda to zakázat.;-)

Véna
12. září • 19:46

Taky jsem na to koukal jako vejr, kolikrát se můj příspěvek zobrazil. Pamatuju si, že mi prostě Android ráčil zamrznout na několik minut a ze zoufalství jsem občas klikl odeslat. U jiných diskusních platforem to může autor smazat, tady né.

lethal924
26. srpna • 14:49

Redakce je tu uz asi 10 let jen od vydelavani penez, a ne od starosti o ctenare :-P

gresini
21. srpna • 17:39

Tak za 20 000,-kč a ne za 2 mega.Škaredá sračka!!!

Radil
21. srpna • 19:52

Za příspěvkem se nemusíš podepisovat a ještě s vykřičníkem.

.
21. srpna • 21:09

:-D

Mirek
21. srpna • 12:58

Levé přední kolo vyvažovací závaží :-D asi kvalitní pneu. A vidím jenom foto.

.
21. srpna • 16:45

Rezerva také. V čem je problém?

petr r. (petrumr)
22. srpna • 8:05

kdyby tam bylo olovo, tak je tam toho méně, prostě jsou to dušáky a ještě balony.

Mirek
21. srpna • 12:50

Ty kontrolky na přístrojovce, hrůza :-(

Jyrka Syrka
21. srpna • 21:38

Ty kontrolky jsou originál Tatra.....148:-)), spíš mě baví jak to ten "kreativec" rozházel po palubce.
Ale káru bych nezatracoval, ve své době patřila k tomu lepšímu co se na našich silnicích pohybovalo. Kdyby mě jako malého šropa někdo svezl v Tatraplanu tak bych si asi cvrknul do trenek štěstím.

petr r. (petrumr)
22. srpna • 8:04

ty kontrolky byly malé a větší, jak stím točil tak tam byl ten děrovaný plech a mohls snížit intenzitu, jak začala ŠL11 tak se předcházelo na ty šestihraný čočky a potom ty barevné čterečky.

Jyrka Syrka
22. srpna • 9:18

Tatraplan byla taková levnější varianta T87, jejíž některé palubní desky byly stylové.
https://www.autoforum.cz/zajimavosti/tatra-t87-na-... ...
nebo
https://www.vvautomotive.cz/wp-content/uploads/2016/0... ... Snad se něco podobného nestane se škodovkou pod vedením toho "jihoafričana":-)

.
22. srpna • 7:18

Jezdil jsem s ním, byl to zážitek ho řídit. Navíc byl s motorem z T 603. Já měl v té době Fiat 600D. :-)

Véna
21. srpna • 12:49

Co je to proboha za nadpis, vymazlené auto? Co bude příště, vyvoněná kára? Takové vyměklé přívlastky by se u aut neměly používat.

petr r. (petrumr)
22. srpna • 7:52

s autem se musíš mazlit, my co nemáme psa a kočku a manželka je v kuchyni, tak se mazlíme s autem, luxujem, leštíme, nabíjíme, tankujem, díváme se na hardisk prostě máme se rádi, ty asi nemáš rád ani počítač, si nervozní a mačkáš a boucháš. Zkus se pomazlit s autem.

Véna
12. září • 19:50

Asi ti budu připadat jako suchar, ale mám pocit, že s autem se nemazlí, ale jezdí.

.
21. srpna • 16:36

Když se tu auta navzájem mažou na chleba................

Dan
21. srpna • 13:55

Možná navoněná bída :-D

Véna
21. srpna • 12:48

Co je to proboha za nadpis, vymazlené auto? Co bude příště, vyvoněná kára? Takové vyměklé přívlastky by se u aut neměly používat.

Véna
21. srpna • 12:48

Co je to proboha za nadpis, vymazlené auto? Co bude příště, vyvoněná kára? Takové vyměklé přívlastky by se u aut neměly používat.

Véna
21. srpna • 12:48

Co je to proboha za nadpis, vymazlené auto? Co bude příště, vyvoněná kára? Takové vyměklé přívlastky by se u aut neměly používat.

Véna
21. srpna • 12:48

Co je to proboha za nadpis, vymazlené auto? Co bude příště, vyvoněná kára? Takové vyměklé přívlastky by se u aut neměly používat.

Véna
21. srpna • 12:48

Co je to proboha za nadpis, vymazlené auto? Co bude příště, vyvoněná kára? Takové vyměklé přívlastky by se u aut neměly používat.

Véna
21. srpna • 12:48

Co je to proboha za nadpis, vymazlené auto? Co bude příště, vyvoněná kára? Takové vyměklé přívlastky by se u aut neměly používat.

Véna
21. srpna • 12:48

Co je to proboha za nadpis, vymazlené auto? Co bude příště, vyvoněná kára? Takové vyměklé přívlastky by se u aut neměly používat.

Véna
21. srpna • 12:48

Co je to proboha za nadpis, vymazlené auto? Co bude příště, vyvoněná kára? Takové vyměklé přívlastky by se u aut neměly používat.

Véna
21. srpna • 12:48

Co je to proboha za nadpis, vymazlené auto? Co bude příště, vyvoněná kára? Takové vyměklé přívlastky by se u aut neměly používat.

ijon
21. srpna • 8:24

Takže to je auto vyrobené nejspíš už v AZNP?

XiXao
21. srpna • 10:04

Zajímavá otázka. Vy zřejmě nevíte, co bylo AZNP?

Lukas
21. srpna • 10:18

Proc by nevedel. Ale vy zrejme nevite, ze vyroba byla povine prevedena do skodovky( AZNP)....

ijon
21. srpna • 12:41

Tak tak, spousta informací je například zde: https://www.idnes.cz/auto/historie/tatra-600-t... ...

Mirek
21. srpna • 18:16

A proč skončila výroba Tatraplanu? Škodováci to sabotovali a do půl roku bylo po výrobě Tatraplanu. Žádný z AZNP již nešel kvůli kvalitě na vývoz.https://www.automobilrevue.cz/rubriky/clanky/historie/t... ...
Do jara 1951 smontovali v Kopřivnici posledních šest stovek automobilů T 600, od listopadu 1951 se jejich výroba začala rozbíhat v AZNP. Tamější pracovníci brali Tatraplan jako nechtěného vetřelce, kvalita vozů šla rapidně dolů a dříve tolik žádaný exportní artikl se stal v zahraničí prakticky neprodejným. Absurdní situace způsobená arogancí moci skončila v červnu 1952, kdy v Mladé Boleslavi zhotovili poslední z 2100 tamějších vozů T 600.

V Kopřivnici jich předtím vzniklo 4242, z nichž 2464 (tedy 58 %) šlo na export do tří desítek zemí Evropy, Asie, Afriky a Severní i Jižní Ameriky. Zejména do Rakouska (435 vozů), Číny (200), Německé spolkové republiky (195), Švédska (184), Kanady (168), Belgie (167), Švýcarska (153), Maďarska (146) a Sovětského svazu (126).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ijon
21. srpna • 19:33

To byl důvod, proč jsem se ptal, kde byl tento konkrétní kus vyroben. Popravdě ale nevím, jak to sběratelé hodnotí. Ale logicky je škodovácký Tatraplán paskvil, to že byl navíc ještě mizerně vyrobený, je už jen další shnilá třešínka na dortu.

Doporučujeme

Články odjinud