V Česku je na prodej lunární vozítko, dáte za něj 950 tisíc korun

Čas od času se vyskytnou na prodej velmi zajímavé dopravní prostředky. V poslední době jsme tady měli Tatru 3-603 z Anglie nebo třeba přívěs Ferrari. To ale nebylo nic proti lunárnímu vozítku, které je aktuálně na prodej, dokonce přímo v České republice.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Vždycky jste toužili podívat se na měsíc? Teď už tam alespoň budete mít s čím jezdit

Není to ale tím, že by se snad v Česku ukrývalo tajné vesmírné středisko, které nepotřebné vozítko pustilo do světa. Jde o kousek, který se objevil v reklamě na Volkswagen Financial Services. Podle informací prodejce disponuje elektrickým pohonem s výkonem 35 kW (48 koní) a na tachometru svítí hodnota 5432 najetých kilometrů.

Vůz je na prodej prostřednictvím webu dasweltauto.cz, kde se zároveň dočtete, že ve výbavě nechybí komplexní lunární zabezpečení, full adaptivní lunární podvozek, speed cruise control, pneumatiky big booo či kompletní ochrana proti lunárnímu záření.

Ve světle toho se cena 950 000 Kč jeví jako velmi výhodná, zvlášť když STK platí až do června roku 2247.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

dnes | Milan Lažanský | 20 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků