Je zajímavé, že Škodauta už před 40 let dělají stále to samé, faceliftovaný model je hnusnější než ten původní. Ty modernizace tohoto výsměchu auta, pomníku socialistického děsu, udělali to "auto" ještě hnusnější, původní model byl snesitelnější (po designové stránce): https://autobible.euro.cz/skoda-120-slavi-ctyricet-... ...
zvedá se mi žaludek z té sračky jak to vidím, nachtěl bych to ani zadarmo jako raritu
Nechtěl bych to ani zadarmo. Hanbou bych se propad, kdybych v tom měl někam jet.3-[
Mám to stejně. Jen s tím rozdílem, že to mám i se současnou škodovkou. V každé, i v Superbu, Kodiaqu bych se styděl někam jet.
V Superbu i Kodiaqu byste se styděl někam jet? Zajímavé, jaké máte auto? Já se spíš stydím za lidi, jako jste vy, neboť, i když rozhodně nejsem fanouškem škodovek, by se měl každý člověk chovat pokorně. Někdo si může dovolit Superb, někdo si koupí Arteon, někdo si pořídí Insignii, jiný Mondeo, další BMW 3... vše dle preferencí zákazníka, dle rozpočtu, dle designu atd.. Jinak, škodovka má určité výhody - kromě rozšířených náhradních díků je také výhodou vyšší zůstatková hodnota. Toto bohužel u jiných konkurentů (např. Superbu) tolik nefunguje.
a kvuli tem 3047 najetych km si tam nekdo dal v 90.letech ten plastovej forichtunk na stredovej tunel...
Dokonce má hezky tvarovaný držák na magnetofonové kazety. Ale rádio s přehrávačem na kazety tam není, ani žádné reproduktory nebo výřezy pro ně, které si někteří majitelé sami dodělávali do výplní předních dveří. Jestli tam někdy rádio bylo, tak ho nejspíš vymontovali a že by vyměnili i ty dveřní výplně?
V té době bylo běžné umisťovat repráky na zadní plato. I výrobci s tím počítali a bedýnky měly tvar nasměrovaný do interieru.
Dokonalý ?To auto bylo hrozný ikdyž bylo fungl nový. Jen důchodci a tatínci v krizi středního věku myslí , že tím doženou mládí.
Jelikož jsem svého času v tom byl nucen jezdit, tak bych to nechtěl ani zadarmo, stejně tak Š100 a raději bych volil veterána od jiných výrobců, když už by to mělo zavazet v garáži :-)
Přesně tak. Proti tomuto paskvilu (š120) byl i Moskvič super auto, takové BMW východního bloku. A hlavně JEL! Škodovka nikdy neuměla dělat pořádné auta.
Trošku se nám tady rozmáhá takový nešvar. Výhodná hypotéka, trvalý růst, dokonalá Škoda.... lidé by se měli zamýšlet, která slova k sobě patří a která vytvářejí lživé nesmysly, zvlášť u "objektivních redaktorů" by to měl … aha ono to opravdu nejde :-D
Ještě jí chybí OR 34 :-D:-D:-D
Dokud je ve výrobě 911, tak není možno o š120 z roku 1971 hovořit jako o koncepčně zastaralém autě. Naopak si myslím, že z hromadně, sériově vyráběných aut této koncepce se jedná o nejmodernější výrobek. Jiná věc je, že v roce 1970 už mohli vyrábět něco na způsob favorita, ale to je zcela jiný příběh. Výroba řady š105-120 byla prostě uměním možného.
Bohužel š105-120 spíš než uměním možného, byla strohým konstatováním, že se "nemůže". Dneska je tendence "plivat na němce", že nám ten náš národní klenot omezuje. Vím, taky si občas plivnu, čistě z národní tradice. Ale tady se musím Helmuta zastat. Koncern sice nedovolí, aby Škoda kdy hierarchicky překročila stín Kdf, ale š105-120 jsou důkazem, že "my" jsme ji nedovolili vyrábět auta. Jak by na tom byla, nebo nebyla, kdyby se, co by se, jakby se, je vedlejší. Faktem je, že dneska se má mnohem lépe, než v době š105-120. A ta opovrhovaná i milovaná první Octavia bude jednou vyhledávaným kusem zavazejícím v garáži. Třeba RS, Laurin, nebo i to národní "tédéíčko". A na rozdíl od tohohle historického omylu, v té garáži bude auto.
Motor pred napravou a za napravou je fakt rozdil. S 911 to nema nic spolecneho.
Ödkdy má 911 motor před nápravou?
i kdyby bylo auto jakekoliv tak v aaa ho koupi jen sebevrah a masochista..
Původní není určitě - oválná přední světla jsou ze Š 105. Š120 a 130 měly světlomety tvarové.
Puvodni opravdu mozna je, ale jde o prechodovy model z roku 1984. Ma uz sirsi rozchod, vytazene blinkry do stran, ale jeste nema bocni blinkry v blatnicich a nema tvarova svetla. Takhle opravdu v uvedenem roce nektere 120tky z tovarny vyjely. Podobne postupne prechody dane vetsinou logistickymi problemy byly pro socialisticky automobilovy prumysl pomerne obvykle. Od roku 1985 uz pak vyjizdela plnohodnotna Mka se vsemi zmenami jak je zname z nasich silnic.
přechodové modely byly tenkrát normální i u západních automobilek. Viz Volkswagen s Brouky, nebo Transportery.
Podle čeho soudíte, že to má širší rozchod? Plech pod předním nárazníkem vypadá nějak divně, jako by byl převzatý z novějšího širšího modelu a zúžený. Zadní plech a zadní světla na něm také odpovídají těm předělávkám, kdy se nová zadní světla ze širší verze dávala na starší užší verzi.
Jo, jo, širší 120 měla v tom předním plechu pod nárazníkem obdélníkové otvory pro přívod vzduchu k brzdám kvůli jejich lepšímu chlazení. Tady ty 2 otvory v tom plechu nejsou.
Privod vzduchu k brzdam je dalsi vec, kterou tahle ranna Mka jeste nemela. Ty maji az definitivni Mkove verze od roku 1985 dale.
Obecne Skoda = synonymum vraku...
Provokace online! Žádná, opakuji, žádná škodovka nikdy nebyla, není a nebude dokonalá. Natož nejhnusnější ze všech,120! Pořád je to podřadná značka vlastněná 100% německou společností. Nezaslouží si žádný obdiv.
Tyhle vraky by měla Škodovka odstranit i ze svého muzea. Tohle není auto, ale ostuda.
Tvoje mati je ostuda.
Nick Pepa je další typický důsledek zrušení nevolnictví.
Jako 15-16ti lety jsem se s tim neco narajtoval po polich a lesech. Je to ale hroznej krumpl, dnes bych za to nedal ani 10 000. Jooo to takobaMB 1000, nebo hundrtka ...
Taky jsem ji mel, dokonce s 5kvaltem, jezdila za 7 litru. Jezdil jsem v ni rad. Kupodivu me nepotkavaly typicke zavady jako prehrivani apod. Po 120tkm motor na GO. Samozrejme ze to bylo zastarale min.20 let, ale odvozilo to kdeco.
Vy
Chlebodarce sili blahem!!! Kdyz dojdou materialy k novym modelum,dejme sem tuhle vykopavku...ale hlavne,ze si neustale pripominame onu mantru...SKODA...
buzošu, jací chlebodárci, byls vůbec nna světě a znáš vůbec jaké bylo vedení?
Škoda, že to asi není originál, ale nejspíš jen dodatečně upravená užovka?
Original to asi je, ale jde o prechodovy model z roku 1984. Nelze samozrejme vyloucit ani dodatecnou prestavbu, ale vypada presne jak prechodny model vypadat ma (puvodni svetla, chybejici blinkry v blatniku).
Ale u novějšího širšího modelu byla vedle zadních světel z každé strany větší mezera právě mezi zadními světly a plechem blatníku. Taková úzká štěrbina, jaká je na snímku zezadu mezi bočním plechem a zadnímu světly, tam vznikla, pokud se nahrazovaly původní úzké zadní světlomety novými zadními širokými světlomety nebo se měnil starý plech za nový, který se musel zúžit.
Doporučuji nechlastat a koupit si lepší brýle. Tohle je to správné zadní čelo pro auta z Mladé Boleslavi. Montuje se zevnitř motorového prostoru, jako z. čela užovek. Vrchlabí a Kvasiny používaly z. čelo montované zvenku. Proto měla čela z Vrchlabí a Kvasin jiný tvar. Mladá Boleslav tato čela nemohla použít, protože lisovací nástroje pro jeho výrobu nebyly vhodné pro velkosérivou výrobu.
Asi máte pravdu. Nějaká ta 0,5cm mezírka je tam při zvětšení vidět (trochu na té fotce klamou ty tmavší odstíny). Ty předělávky to měly prakticky bez mezery, např.: https://d19-a.sdn.szn.cz/d_19/c_img_E_O/wjlBgSi.jpeg...
Tak tak, 120L sice měla v eMkové verzi velká světla, ale s výjimkou úplného začátku výroby. Tam byla tato světla z modelu 105.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.