V Česku je na prodej dokonalá Škoda 120. Její cena tomu odpovídá

vzpomínka  |  25. 10. 2018 09:39

Škoda, že to asi není originál, ale nejspíš jen dodatečně upravená užovka?

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  25. 10. 2018 14:08

Original to asi je, ale jde o prechodovy model z roku 1984. Nelze samozrejme vyloucit ani dodatecnou prestavbu, ale vypada presne jak prechodny model vypadat ma (puvodni svetla, chybejici blinkry v blatniku).

Odpovědět  |   | 
a  |  25. 10. 2018 14:32

Tak tak, 120L sice měla v eMkové verzi velká světla, ale s výjimkou úplného začátku výroby. Tam byla tato světla z modelu 105.

Odpovědět  |   | 
vzpomínka  |  25. 10. 2018 15:18

Ale u novějšího širšího modelu byla vedle zadních světel z každé strany větší mezera právě mezi zadními světly a plechem blatníku. Taková úzká štěrbina, jaká je na snímku zezadu mezi bočním plechem a zadnímu světly, tam vznikla, pokud se nahrazovaly původní úzké zadní světlomety novými zadními širokými světlomety nebo se měnil starý plech za nový, který se musel zúžit.

Odpovědět  |   | 
eliska  |  25. 10. 2018 20:58

Doporučuji nechlastat a koupit si lepší brýle. Tohle je to správné zadní čelo pro auta z Mladé Boleslavi. Montuje se zevnitř motorového prostoru, jako z. čela užovek. Vrchlabí a Kvasiny používaly z. čelo montované zvenku. Proto měla čela z Vrchlabí a Kvasin jiný tvar. Mladá Boleslav tato čela nemohla použít, protože lisovací nástroje pro jeho výrobu nebyly vhodné pro velkosérivou výrobu.

Odpovědět  |   | 
vzpomínka  |  26. 10. 2018 11:33

Asi máte pravdu. Nějaká ta 0,5cm mezírka je tam při zvětšení vidět (trochu na té fotce klamou ty tmavší odstíny). Ty předělávky to měly prakticky bez mezery, např.: https://d19-a.sdn.szn.cz/d_19/c_img_E_O/wjlBgSi.jpeg...

Odpovědět  |   | 
Kostohryz  |  25. 10. 2018 09:44

Vy

Odpovědět  |   | 
Kostohryz  |  25. 10. 2018 09:46

Chlebodarce sili blahem!!! Kdyz dojdou materialy k novym modelum,dejme sem tuhle vykopavku...ale hlavne,ze si neustale pripominame onu mantru...SKODA...

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  27. 10. 2018 09:53

buzošu, jací chlebodárci, byls vůbec nna světě a znáš vůbec jaké bylo vedení?

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  25. 10. 2018 09:48

Jako 15-16ti lety jsem se s tim neco narajtoval po polich a lesech. Je to ale hroznej krumpl, dnes bych za to nedal ani 10 000. Jooo to takobaMB 1000, nebo hundrtka ...

Odpovědět  |   | 
Vasek  |  26. 10. 2018 20:32

Taky jsem ji mel, dokonce s 5kvaltem, jezdila za 7 litru. Jezdil jsem v ni rad. Kupodivu me nepotkavaly typicke zavady jako prehrivani apod. Po 120tkm motor na GO. Samozrejme ze to bylo zastarale min.20 let, ale odvozilo to kdeco.

Odpovědět  |   | 
JK  |  25. 10. 2018 09:56

Tyhle vraky by měla Škodovka odstranit i ze svého muzea. Tohle není auto, ale ostuda.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  25. 10. 2018 10:10

Tvoje mati je ostuda.

Odpovědět  |   | 
JFK  |  25. 10. 2018 11:51

Nick Pepa je další typický důsledek zrušení nevolnictví.


Odpovědět  |   | 
pan Michaelidis  |  25. 10. 2018 10:00

Obecne Skoda = synonymum vraku...

Odpovědět  |   | 
Tomket  |  25. 10. 2018 11:31

Provokace online! Žádná, opakuji, žádná škodovka nikdy nebyla, není a nebude dokonalá. Natož nejhnusnější ze všech,120! Pořád je to podřadná značka vlastněná 100% německou společností. Nezaslouží si žádný obdiv.

Odpovědět  |   | 
janes  |  25. 10. 2018 10:17

Původní není určitě - oválná přední světla jsou ze Š 105. Š120 a 130 měly světlomety tvarové.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  25. 10. 2018 14:07

Puvodni opravdu mozna je, ale jde o prechodovy model z roku 1984. Ma uz sirsi rozchod, vytazene blinkry do stran, ale jeste nema bocni blinkry v blatnicich a nema tvarova svetla. Takhle opravdu v uvedenem roce nektere 120tky z tovarny vyjely. Podobne postupne prechody dane vetsinou logistickymi problemy byly pro socialisticky automobilovy prumysl pomerne obvykle. Od roku 1985 uz pak vyjizdela plnohodnotna Mka se vsemi zmenami jak je zname z nasich silnic.

Odpovědět  |   | 
vzpomínka  |  25. 10. 2018 15:34

Podle čeho soudíte, že to má širší rozchod? Plech pod předním nárazníkem vypadá nějak divně, jako by byl převzatý z novějšího širšího modelu a zúžený. Zadní plech a zadní světla na něm také odpovídají těm předělávkám, kdy se nová zadní světla ze širší verze dávala na starší užší verzi.

Odpovědět  |   | 
pamětník  |  25. 10. 2018 20:39

Jo, jo, širší 120 měla v tom předním plechu pod nárazníkem obdélníkové otvory pro přívod vzduchu k brzdám kvůli jejich lepšímu chlazení. Tady ty 2 otvory v tom plechu nejsou.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  25. 10. 2018 21:20

Privod vzduchu k brzdam je dalsi vec, kterou tahle ranna Mka jeste nemela. Ty maji az definitivni Mkove verze od roku 1985 dale.

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  25. 10. 2018 17:24

přechodové modely byly tenkrát normální i u západních automobilek. Viz Volkswagen s Brouky, nebo Transportery.

Odpovědět  |   | 
aaa nikdy  |  25. 10. 2018 10:20

i kdyby bylo auto jakekoliv tak v aaa ho koupi jen sebevrah a masochista..

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  25. 10. 2018 10:48

Dokud je ve výrobě 911, tak není možno o š120 z roku 1971 hovořit jako o koncepčně zastaralém autě. Naopak si myslím, že z hromadně, sériově vyráběných aut této koncepce se jedná o nejmodernější výrobek. Jiná věc je, že v roce 1970 už mohli vyrábět něco na způsob favorita, ale to je zcela jiný příběh. Výroba řady š105-120 byla prostě uměním možného.

Odpovědět  |   | 
Vasek  |  26. 10. 2018 20:34

Motor pred napravou a za napravou je fakt rozdil. S 911 to nema nic spolecneho.

Odpovědět  |   | 
eliška  |  27. 10. 2018 20:25

Ödkdy má 911 motor před nápravou?

Odpovědět  |   | 
JK  |  26. 10. 2018 22:40

Bohužel š105-120 spíš než uměním možného, byla strohým konstatováním, že se "nemůže". Dneska je tendence "plivat na němce", že nám ten náš národní klenot omezuje. Vím, taky si občas plivnu, čistě z národní tradice. Ale tady se musím Helmuta zastat. Koncern sice nedovolí, aby Škoda kdy hierarchicky překročila stín Kdf, ale š105-120 jsou důkazem, že "my" jsme ji nedovolili vyrábět auta. Jak by na tom byla, nebo nebyla, kdyby se, co by se, jakby se, je vedlejší. Faktem je, že dneska se má mnohem lépe, než v době š105-120. A ta opovrhovaná i milovaná první Octavia bude jednou vyhledávaným kusem zavazejícím v garáži. Třeba RS, Laurin, nebo i to národní "tédéíčko". A na rozdíl od tohohle historického omylu, v té garáži bude auto.

Odpovědět  |   | 
kari  |  25. 10. 2018 11:22

Ještě jí chybí OR 34

Odpovědět  |   | 
Tom  |  25. 10. 2018 11:58

Trošku se nám tady rozmáhá takový nešvar. Výhodná hypotéka, trvalý růst, dokonalá Škoda.... lidé by se měli zamýšlet, která slova k sobě patří a která vytvářejí lživé nesmysly, zvlášť u "objektivních redaktorů" by to měl … aha ono to opravdu nejde

Odpovědět  |   | 
Marex  |  25. 10. 2018 13:52

Jelikož jsem svého času v tom byl nucen jezdit, tak bych to nechtěl ani zadarmo, stejně tak Š100 a raději bych volil veterána od jiných výrobců, když už by to mělo zavazet v garáži

Odpovědět  |   | 
AntiScala  |  25. 10. 2018 20:00

Přesně tak. Proti tomuto paskvilu (š120) byl i Moskvič super auto, takové BMW východního bloku. A hlavně JEL! Škodovka nikdy neuměla dělat pořádné auta.

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  25. 10. 2018 14:46

Dokonalý ?To auto bylo hrozný ikdyž bylo fungl nový. Jen důchodci a tatínci v krizi středního věku myslí , že tím doženou mládí.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  25. 10. 2018 14:47

a kvuli tem 3047 najetych km si tam nekdo dal v 90.letech ten plastovej forichtunk na stredovej tunel...

Odpovědět  |   | 
vzpomínka  |  25. 10. 2018 16:53

Dokonce má hezky tvarovaný držák na magnetofonové kazety. Ale rádio s přehrávačem na kazety tam není, ani žádné reproduktory nebo výřezy pro ně, které si někteří majitelé sami dodělávali do výplní předních dveří. Jestli tam někdy rádio bylo, tak ho nejspíš vymontovali a že by vyměnili i ty dveřní výplně?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  25. 10. 2018 18:17

V té době bylo běžné umisťovat repráky na zadní plato. I výrobci s tím počítali a bedýnky měly tvar nasměrovaný do interieru.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  25. 10. 2018 20:44

Nechtěl bych to ani zadarmo. Hanbou bych se propad, kdybych v tom měl někam jet.

Odpovědět  |   | 
BHW  |  26. 10. 2018 16:39

Mám to stejně. Jen s tím rozdílem, že to mám i se současnou škodovkou. V každé, i v Superbu, Kodiaqu bych se styděl někam jet.

Odpovědět  |   | 
martin  |  27. 10. 2018 01:25

V Superbu i Kodiaqu byste se styděl někam jet? Zajímavé, jaké máte auto? Já se spíš stydím za lidi, jako jste vy, neboť, i když rozhodně nejsem fanouškem škodovek, by se měl každý člověk chovat pokorně. Někdo si může dovolit Superb, někdo si koupí Arteon, někdo si pořídí Insignii, jiný Mondeo, další BMW 3... vše dle preferencí zákazníka, dle rozpočtu, dle designu atd.. Jinak, škodovka má určité výhody - kromě rozšířených náhradních díků je také výhodou vyšší zůstatková hodnota. Toto bohužel u jiných konkurentů (např. Superbu) tolik nefunguje.

Odpovědět  |   | 
VS3  |  25. 10. 2018 23:22

zvedá se mi žaludek z té sračky jak to vidím, nachtěl bych to ani zadarmo jako raritu

Odpovědět  |   | 
VS3  |  27. 10. 2018 23:41

Je zajímavé, že Škodauta už před 40 let dělají stále to samé, faceliftovaný model je hnusnější než ten původní. Ty modernizace tohoto výsměchu auta, pomníku socialistického děsu, udělali to "auto" ještě hnusnější, původní model byl snesitelnější (po designové stránce): https://autobible.euro.cz/skoda-120-slavi-ctyricet-... ...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 91 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 144 N/A
Škoda našla způsob, jak projet Evropu elektromobilem zcela bez starostí

Škoda našla způsob, jak projet Evropu elekt…

Se šéfem českého zastoupení Škodovky jsme si v Ženevě povídali o dalším rozvoji elektromobility v České republice. A má poměrně jasná sdělení.

7.  3.  2019 | | 102 N/A