V Česku je na prodej dokonalá Škoda 120. Její cena tomu odpovídá

Dali byste za Škodu 120 devadesát tisíc korun? Těžko říci, jestli cena tohoto kusu ještě poroste, ale také na tom můžete ještě slušně vydělat.

Ještě nedávno se stodvacítky, které už v roce svého uvedení byly technicky i koncepčně zastaralé, prodávaly za basu piv. Auto, které bylo na trhu uměle vydržované až do příchodu Favoritu. Dnes už i obyčejnou 120 pořídíte za desítky tisíc. Pokud je tedy v dobrém stavu. To rozhodně platí o kusu, který se objevil v Mototechně.

Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717 T odpravily tyto kritické chyby

Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717 T odpravily tyto kritické chyby

Na oranžové 120 není nic moc zvláštního. Má starou známou dvanáctistovku o výkonu 38 kilowattů, do provozu byla uvedena v roce 1984. Jenže zarazíte se na počítadle kilometrů. Za ty roky tento vůz ujel pouze 3047 kilometrů. To ještě nemusí znamenat, že jeho stav je perfektní. Ale na první pohled jde o skutečně zachovalý vůz. Nechybí dokonce ani nálepky CS a Začátečník na zadním skle.

Škoda Karoq zdražila. Už známe i ceny derivátů Sportline a Scout

Škoda Karoq zdražila. Už známe i ceny derivátů Sportline a Scout

Lak nikdy nějakou hloubku neměl, ale vypadá původně. I kola jsou netknutá. Potěší i pohled do interiéru. Vždyť na těch sedadlech snad ani nikdo neseděl. V přední zavazadelníku pak najdete i originální sadu na opravu. Jestli bude ze stodvacítky někdy ceněný veterán, tohle konkrétní auto na to má našlápnuto slušně. Stojí 90 tisíc korun. Jdete do toho?

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

dnes | Petr Schnagl | 21 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek