V České republice se prodalo již 1 000 vozů Porsche

Nebudeme-li počítat individuální dovozy, pak společnost Porsche Inter Auto CZ jakožto výhradní dovozce značky Porsche do České republiky u nás prodala již 1 000 vozů této německé automobilky. Jubilejním prodaným vozem byl model Panamera Turbo a svého zákazníka si našel v novém Porsche Centru na pražském Proseku. Prodej vozů značky Porsche byl přitom v České republice oficiálně zahájen v roce 1993. Prvním prodaným modelem bylo legendární Porsche 911 a jeho majitel si je vyzvedl v původním Porsche Centru na pražském Smíchově.

Prodeje značky v České republice pravidelně rostou. Svého vrcholu dosáhly loni, kdy se k zákazníkům dostalo celkem 185 vozů. Rostoucí trend pokračuje i nadále. Letos měl velký úspěch nový model Porsche Panamera, který si během 9 měsíců od vstupu na český trh zakoupilo celkem 69 zájemců. Další posílení prodejů se očekává s příchodem druhé generace Porsche Cayenne, která se celosvětově představila 8. Května a my jsme vám ji představili na tomto místě. Ještě před oficiálním představením vozu obdržela společnost Porsche Inter Auto CZ na 30 závazných objednávek.

bazar

Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 980 000 Kč
Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 165 971 km
Cena: 780 000 Kč
Porsche Cayenne 4,8
Rok výroby: 2012
Stav: 97 358 km
Cena: 1 350 000 Kč
Porsche Cayenne 3,6
Rok výroby: 2008
Stav: 155 155 km
Cena: 390 000 Kč
Porsche Cayenne 3,2
Rok výroby: 2006
Stav: 267 049 km
Cena: 200 000 Kč
Porsche Cayenne 4,5
Rok výroby: 2007
Stav: 188 476 km
Cena: 280 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků