V centru Prahy je už k dispozici 15 sdílených elektromobilů

Společnost Car4way, která již provozuje v hlavním městě přes dvě stovky sdílených vozů se spalovacím motorem, nyní do ulic Prahy rozmístila patnáct vozů Volkswagen e-Golf.
V centru Prahy je už k dispozici 15 sdílených elektromobilů

Přesně 180 Kč bude stát uživatele hodina jízdy s elektromobilem v Praze, pokud využije nabídku firmy Car4Way. Ta nyní do širšího centra Prahy, tedy do městských částí 1,2, 5, 8 (a od února i do částí 3 a 7) rozmístí 15 elektrických golfů.

Výhodou pro zákazníky bude nepochybně to, že auta půjde zdarma parkovat i na modrých zónách. Navíc ujetí prvních sto kilometrů je zdarma.

Muž s kosou na závodní trati, aneb reportáž z rallye elektromobilů

Muž s kosou na závodní trati, aneb reportáž z rallye elektromobilů

"Navíc zvýhodníme ty, kteří vůz zavezou k nabíječce. Za dobu, po kterou se auto bude nabíjet," jim nic nebudeme účtovat," uvedl Hynek Homola, manažer společnosti Car4Way.

Podle našeho názoru bude tedy ideální si auto vypůjčit, zajet si s ním na nákup do obchodního centra, kde je nabíječka, a pak se zase odvézt zpět.

V Británii zpoplatnili dobíjení elektromobilů. Kilometr vyjde na 4 koruny

V Británii zpoplatnili dobíjení elektromobilů. Kilometr vyjde na 4 koruny

Trochu komplikací způsobí stále poměrně řídká síť nabíjecích stanic v centru města, které jsou navíc vesměs pomalé. "Nějaké masivní rozšíření dobíjecích stojanů v památkové zóně rozhodně nepodporujeme," uvedla k tomu navíc primátorka hlavního města Adriana Krnáčová. Podle ní by bylo vhodné, aby se dobíjecí stanice budovaly třeba v areálech tankovacích stanic, kam jsou motoristé stejně zvyklí jezdit.   

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků