V Brně se vrací k závodění na výstavišti. Pojedou tu i formule Tatra

Od roku 1935 do roku 1967 se pořádaly závody motocyklů a automobilů přímo v areálu brněnského výstaviště. Letos se tu po padesátileté odmlce představí špičkové stroje opět.
V Brně se vrací k závodění na výstavišti. Pojedou tu i formule Tatra

V sobotu i v neděli budou moci návštěvníci brněnského výstaviště na vlastní oči vidět automobily a motocykly, které psaly historii tuzemského motorsportu. Mezi nimi třeba i dvě unikátní formule Tatra 607.

Po oba dva dny se budou konat ukázkové jízdy na trati ve tvaru rohlíku, která se vine kolem pavilonů A a V. Je dlouhá 1700 metrů.

Ze socialistických dílů jsme udělali skvělá auta, říká zakladatel Metalexu

Ze socialistických dílů jsme udělali skvělá auta, říká zakladatel Metalexu

Automobily budou rozděleny do devíti kategorií. Jednu samostatnou vytvoří například vozy značky Bugatti, další Formule 3 nebo závodní vozy značky Škoda. Motocyklových kategorií bude včetně sidecarů šest. K vidění budou i tovární speciály tuzemských značek ESO, ČZ a Jawa.

Jednodenní vstupné pro návštěvníky přijde na 250 Kč. 

bazar

Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 697 km
Cena: 295 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 737 km
Cena: 90 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 317 km
Cena: 50 000 Kč
Tatra 613 3,5
Rok výroby: 1978
Stav: 359 860 km
Cena: 360 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků