V březnu dorazí na český trh také naftové Subaru Forester s automatem

Zelí  |  23. 01. 2015 17:05

Terénní auto s lineartronikem...... to asi nemyslí vážně.

Odpovědět  |   | 
andrejlm  |  23. 01. 2015 17:36

tie neustále narážky na CVT pod každým článkom už začínaju byť trochu klišé....

Odpovědět  |   | 
jirka  |  24. 01. 2015 17:56

Taky nechápu. Tohle všechna auta jsou převážně na silnici a hlavně si myslím, že automat je naopak v pořádku.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  24. 01. 2015 22:30

Forester je na silnici ..... aha.

Odpovědět  |   | 
Pejko  |  23. 01. 2015 17:44

Inu, ako sa vyjadril predstavitel ceskeho zastupitelstva Subaru (v clanku o novom Outbacku na konkurencnom webe), zakaznici ziadaju automat. Mna skor mrzi tento trend, kedze o chvilku sa lesnik s manualom mozno ani nebude dat kupit (co sa uz teraz stava realitou u spominaneho Outbacku)

Odpovědět  |   | 
Subaru4ever  |  23. 01. 2015 18:35

Můžu se směle zeptat, jak jste přišel na tak hloupý dotaz a názor?
Krom toho, že Forester je tak či onak stejně primárně cílený na asfalt, tak pro jízdu v těžkém terénu člověk potřebuje krom zkušeností jedno z následujících technických řešení převodovky: buďto manuální s opravdu krátkou redukcí (skutečně krátkou Forester nikdy neměl), nebo automatickou s hydrodynamickým měničem. A ten toto CVT má. Navíc má promyšlený X-Mode a všichni majitelé nového Forestra s CVT si v terénu libují!

Odpovědět  |   | 
Toni  |  24. 01. 2015 18:01

Mam 2 forestera. 1 lesnik 2010 diesel. 2 lesnik 2014 XT benzin. lepsia prevodovka ako je momentalne v subaru ziadne SUV nema. radost jazdit.

Odpovědět  |   | 
Miko  |  24. 01. 2015 19:56

Aku mas s XT priemerku ? Tiez zvazujem ci XTcko alebo novy outback 2.5i a kazdy realny nazor vitany. Dik moc.

Odpovědět  |   | 
Toni  |  26. 01. 2015 23:33

Ja kalim 12,6l podla počitača. Kamarat je šetrilek za 8,2l.

Odpovědět  |   | 
Miko  |  27. 01. 2015 11:11

Tak ak este mozem, opytam sa na Tvoj odhad, kedze ho mas. Je mi jasne, ze ked mu davas za usi, tak bude papat. Ale predpokladjme ze:
- trasa cca 70km (35km dialnica, 20km mesto, 15km okresky)
- dialnicna rychlost - cca 135km/h vacsionu tempomat
- mimomesto rychlost - cca 95km/h vacsionu tempomat
- mesto rychlost - cca 55km/h vacsionu tempomat
vacsinou kludna jazda, sem tam zrychlenie

Myslis ze takymto stylom to viem dlhodobo drzat na akej asi spotrebe ?

Nikde mi to auto nechcu pozicat na odskusanie aspon na 200km.
A potom kup auto.

Vacsinou jazdim kludne, ale rad mam vykonovu rezervu pod zadkom, ak by nieco

Odpovědět  |   | 
Ficus  |  24. 01. 2015 08:01

Automat je v terénu perfektní. Tedy pokud je dostatečně redukovanej. Kdo to nezkusil, těžko to posoudí. Já s tim jezdim už od roku 95, (a mám i s manuálem), ale líp se mi hodí automat.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

Dacia Duster 1.0 TCe LPG

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | Jan Mička | 107 příspěvků
Minitest Toyota Corolla GR Sport TS: Konečně už sportovně jenom vypadá

Toyota Corolla GR Sport TS

Když jsme se s označením GR Sport viděli naposledy, nebylo to zrovna příjemné setkání. Toyota nám ale teď dokázala, že to s ním myslí vážně.

26.  6.  2020 | Vladimír Kadera | 43 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Škoda Favorit. Překonal ji snad ve všem

Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Ško…

Narazit dnes na zachovalou „nula sedmičku“ není tak úplně snadné. Nám se to podařilo a kdybychom se měli v časech jeho největší slávy rozhodovat mezi ním a stejně drahou Škodou Favorit, měli bychom jasno.

7.  6.  2020 | | 85 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A