V březnu dorazí na český trh také naftové Subaru Forester s automatem

Kromě nového Subaru Outback, ke kterému se velmi brzy vrátíme s prvními jízdními dojmy, dorazí na český trh také Forester modelového roku 2015, který dostal jednu důležitou novinku. Nově můžete pořídit automatickou převodovku v kombinaci s naftovým motorem.

Fotogalerie: Ve Slovinsku a v Itálii testujeme nové Subaru Outback  

Fotogalerie: Ve Slovinsku a v Itálii testujeme nové Subaru Outback  

I v tomto případě Subaru sází na bezstupňový Lineartronic. Ačkoliv se pohotovostní hmotnost naftového Foresteru zvýší podle údajů automobilky o 63 kg, zrychlení z nuly na stovku zůstává nezměněno (9,9 s). Lineartronic pak znamená u dieselu maximálku 188 km/h (místo 190 km/h) a v kombinovaném provozu také spotřebu vyšší o 0,4 l/100 km (6,1 l/100 km) ve srovnání s manuálem. Do naftového Foresteru se díky automatu nastěhoval taktéž systém X-Mode.

Připravujeme: Srovnávací test Nissan X-Trail vs. Subaru Forester

Připravujeme: Srovnávací test Nissan X-Trail vs. Subaru Forester

Forester modelového provedení ale dostal ještě další novinky. Jiný bude například klíček (stejný jako má nový Outback), v interiéru se měnily ovladače klimatizace nebo zpracování výdechů ventilace. Do nabídky pak přichází také nový multimediální systém Starlink zahrnující třeba MirrorLink, různé aplikace a navigaci. 

Forester modelového roku 2015 se u nás začne prodávat přibližně v druhé polovině března. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků