V Bratislave sa zvýši produkcia Octávií

Modely Škoda Octavia, ktoré sa v Bratislavskom závode Volkswagen vyrábajú od marca tohto roku boli v stredu oficiálne „prijaté“ prezidentom Ivanom Gašparovičom pri príležitosti výroby jubilejného 5 000. kusu. Za tri mesiace sa tak v Devínskej Novej Vsi podarilo vyrobiť rovných 5 000 kusov tohto veľmi rozšíreného vozidla.

Táto udalosť bola oslávená skutočne veľkolepo, vo fabrike v Devínskej Novej Vsi sa objavili nielen vrchní predstavitelia automobilky Volkswagen a Škoda, ale aj prezident, ktorý si jubilejnú 5 tisícu Octáviu aj vyskúšal. Jubilejný model je vybavený 2,0 litrovým dieselovým agregátom s výkonom 103 kW, ktorý je na kolesá prednej nápravy prenášaný prostredníctvom šesťstupňovej manuálnej prevodovky. Vozidlo bude venované na účely projektu Modrý Anjel, ktorého cieľom je záchrana života novorodencov a kojencov s vrodenou srdcovou chybou.
 

Predstavitelia koncernu Volkswagen zároveň oznámili, že v Bratislavskom závode sa v budúcom roku zvýši ročná produkcia Octávií o 5 000 kusov. Škoda Auto tak bude môcť lepšie pokryť stúpajúci dopyt po týchto vozidlách.

Klepněte pro větší obrázek

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků