V Auto Palace šunkám neholdují

Společnost Auto Palace, majitel autobazarů AutoPoint, startuje v těchto dnech ojedinělou kampaň na ojeté vozy ve svém portfoliu. Sloganem “U nás šunku nekoupíte“ cílí na potenciální zákazníky, kteří, byť poptávají vůz v autobazaru, chtějí kvalitu a garanci kvality a dobré ceny.

Přední dealer automobilů v ČR, Auto Palace, v rámci své marketingové strategie sází na začátku čtvrtého kvartálu na ojetiny ve svém portfoliu. U tisícovky výhradně tuzemských vozů skladem garantuje prokazatelný původ, nízký počet najetých kilometrů i dobrý technický stav zdokladovaný pravidelnými prohlídkami v autorizovaném servisu. Kampaní “U nás šunku nekoupíte“ chce poukázat na svou absolutní serióznost, kterou garantuje pečlivým výběrem vozů v nabídce.  

Jen za loňský rok prodal AutoPoint 2 070 vozů, což ho řadí mezi jednoho z nejvýznamnějších prodejců ojetých automobilů v ČR. Společnost v tuto chvíli vyhledávají zejména zákazníci, kteří při koupi upřednostňují vozy spíše zánovní, s maximálním stářím do 5 let a 100 000 ujetých kilometrů. Zejména v těchto parametrech nabídka  AutoPointu převyšuje konkurenci, u které, dle statistiky SDA, činí průměrné stáří 7 let a počet najetých kilometrů dosahuje 140 000. Tento fakt potvrzuje také další dostupný údaj, kdy u konkurence průměrná pořizovací cena ojetého vozu činí cca 205 000 Kč, kdežto v autobazarech společnosti Auto Palace dosahuje částky zhruba o 40 000 Kč vyšší.

 

„Prodej ojetých vozů jsme začlenili do portfolia našich služeb v roce 2001. V současnosti nabízíme na tisíc ojetin denně na zhruba 6 000 m2 v pražských Butovicích, na Spořilově, v Průhonicích, dále pak v Brně a také ve slovenské Bratislavě“, říká Stanislav Perkner, marketingový ředitel Auto Palace pro ČR a SR. „Kampaní chceme poukázat zejména na to, že v naší společnosti zákazníci nenaleznou ojetinu, která by nebyla důsledně prověřena. U nás šunku zkrátka nekoupíte, protože prodáváme vozy zpravidla po jednom předchozím majiteli a s jasně prokazatelným původem a servisní historií,“ dodává Stanislav Perkner.

AutoPoint v rámci kampaně nabídne návštěvníkům webových stránek na uvodní straně každý týden 4 vozy za mimořádnou akční cenu. Nejnovější vozy naskladněné v průběhu dne budou vždy k vidění rovněž na kampaňové stránce www.autopoint.cz/akce.

Kampaň na ojeté vozy v portfoliu AutoPoint poběží v průběhu října a listopadu v on-line médiích, na billboardech,  v předních českých rádiích, ve vlastních kanálech Auto Palace a v místech prodeje. Upoutávky zákazníci naleznou také přímo v dealerstvích Auto Palace. 

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 38 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků