V autech najdete i vtipné a skryté detaily. Což takhle pavouk v přihrádce?

V autě můžeme najít schované detaily, kterých si majitel mnohdy všimne až po měsících užívání. Toto je malý výběr z těch nejlepších.

Různě schované vtipné detaily rozházené nejen po interiéru aut. Možná promyšlený tah marketingového oddělení, vždyť se tak často děje u stylových aut. Ale všichni bychom věřili mnohem raději tomu, že unavení návrháři, designéři a inženýři si prostě u pátečního pracovního oběda řekli něco jako "v podlaze máme přihrádku - dejme tam pavouka i s pavučinou, děti budou mít radost!".

Národní symboly: Jak je automobilky používají a proč se některým vyhýbají?

Národní symboly: Jak je automobilky používají a proč se některým vyhýbají?

Právě zmíněný pavouk je v podlažní přihrádce Volva XC90. Například před spolujezdcem je v Opelu Corsa žralok. Opel jej pravidelně umisťuje na různá místa. Proč? Váže se k tomu pěkný příběh. Když Dietmar Finger dokončoval návrh právě úložné schránky před spolujezdcem pro Corsu, na úchyty jen tak namaloval žraloka, kterého dnes v moderních Opelech najdete všude možně.

Budeme-li pokračovat ve zvířecí tématice, pokud se dostanete k obvodové desce ve Volvu 850, pořádně si ji prohlédněte - najdete tam rodinku losů. Pro změnu jaguáří rodinku už sice v přírodě v podstatě nelze potkat, ale na novém crossoveru E-Pace ano. Konkrétně na okně. Mládě pak matku pronásleduje v promítaném obraze ze zpětných zrcátek.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Část své image si na podobných schovávačkách založil i Jeep Renegade. Po sklopení sedadla se vám odkryje mapa se souřadnicemi průsmyku v Moab - Utahu. Všude pak najdete odkazy na starého Willyse. Opět dokonce jezdí i po oknech. Chrysler 200 pak připomíná své kořeny siluetou města Detroit v odkládací středové konzoli. Podívejte se také na pedály Renaultu Twingo RS. Hravý hot-hatch zde má známé symboly pro pauzu, stop a play.

Trochu jinou mapu schovává Dodge Viper v úložných prostorech. Jsou to dva závodní okruhy - Nürburgring a Laguna Seca - a časy, kterých zde auto dosáhlo. Samostatnou kapitolou v této oblasti je americká Tesla. I když tady jde spíše o softwarové hrátky. Pomocí kombinace tlačítek či zadaných kódů umí Tesly například proměnit dráhu adaptivního tempomatu na přístrojovém štítu na "psychedelickou", změnit siluetu auta na displeji za Bondův Lotus nebo přepnout mapu navigace na Mars... Prohlédněte si náš přehled ve fotogalerii!

  • 22. 5. 2018 10:25 civ :-D
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků