V americkom štáte Illinois otvorili testovaciu dráhu pre verejnosť

Vyznávači štyroch kolies v americkom štáte Illinois sú určite šťastní, pretože v meste Naperville nechalo 12 miestnych dealerov áut postaviť testovaciu dráhu, na ktorej si budú môcť potencionálni zákazníci každé auto poriadne a zdarma vyskúšať. Stavba za 1,5 milióna amerických dolárov tak bude slúžiť aj ako spoplatnený „zábavný park“ pre šoférov s vlastnými vozidlami. Dráha je vybavená aj osvetlením pre nočné jazdy a pochopiteľne nechýbajú rôzne asfaltové povrchy, vrátane simulácii mačacích hláv, rozličných stúpaní a klesaní, klopených zákrut, mokrých povrchov alebo železničného prejazdu.

Američania tvrdia, že podobná stavba bude prínosom práve pre zvýšenie bezpečnosti cestnej premávky, pretože každý zákazník si môže auto otestovať poriadne na dráhe a nie v reálnej premávke. V budúcnosti by sa mali podobné projekty rozširovať aj do iných väčších miest Ameriky. Bude niečo podobné v budúcnosti aj u nás? Tak skoro asi nie.

Klepněte pro větší obrázek
Naperville Test Track

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků