Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být rivalem pro VW Golf

119 komentářů

František Skákal
13. září • 12:44

Počkat, tohle myslí opravdu vážně? Nepřijde Vám ubohé si konkurovat navzájem? Nebo to je tím, že oproti ostatním automobilkám jste prostě 5 let pozadu? Jaký na to máte názor lidi?

Trampy
13. září • 13:55

klasika, už je to asi bratrovražedná válka :D nejsou prodeje ani na jedný straně, tak se snaží všemožně zaujmout, aby něco aspon prodali ..

Šimon O.
11. září • 14:31

Tak jelikož celý tento náš koncern nestíhá konkurovat ostatním automobilkám, tak si budou konkurovat sobě navzájem, to je logika. Je to už vážně k smíchu, ať se na to raději už vyprdnou.

Lukás E.
26. srpna • 18:31

Vážně si dvě koncernové značky budou konkurovat? To mi přijde jako příšerná blbost, Vám ne? Hold když nemohou konkurovat jiným automobilkám ,tak alespoň ve vlastních vodách co? :D Co si o tom myslíte vy? Já to prostě nechápu :D

Milan
23. srpna • 23:03

Hm škodovka už neví co by,tak vymýšlí takové chujoviny. Nevím co v poslední době jsou ty jejich vozy takový výkřik do tmy.

Bohouš Rambousek
22. srpna • 15:52

No opět škodácká klasika a kde máme nějaké eletromobily auta šetrnná k životnímu prostředí. O proti konkurenci se může jít škoda zahrabat!

Aleš
5. září • 14:44

Elektromobil ve skutečnosti není ekologičtější než spalovací motor, jen přesune škodliviny z cest do elektráren. Celkově ale spotřebuje energie více a vyprodukuje více CO2 a to navdory tomu, že čáas energie se vyrábí z alternativních zdrojů.
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/nemci-spocita... ...

Radim Kraus
22. srpna • 13:47

Je to jeden koncern a mají být sobě rivalem? To už je na tom škodovka tak bídně? Že by ji konečně došlo, že s ostatními automobilkami se nemůže rovnat? Co myslíte?

Kamil Fienger
20. srpna • 22:54

A co takhle něco z jiného soudku jako třeba auta šetrná k životnímu prostředí?! To škodovc nic moc neříká.

Aleš
5. září • 14:41

A to jsou jaká? Elektromobily? Ty které se nabíjí elektřinou z uhelné elektrárny?

Josef Herman
6. srpna • 21:49

Vždyť je to pořád stejný vůz nic s nezměnilo a to mě na škodovce štve, ty jejich auto jsou už nuda. Mám raději auto co je originál. Škodovka mě měla spíše zapracovat na eko vozech,protože nebude dlouh trvat a její prvenství brzy skončí.

Rambous
30. července • 10:51

:D rapid rival pro vw golf? :D Jak může koncern srovnávat své auta? :D Stačili mi ty nedávné testy i30N vs oktávka RS.. asi fandové RS trochu zaplakali

GloG
27. července • 15:34

Skoda rapid rivalom pre golf hahahahahahahahah, ste sprostí ako celá škodofka..

Alex
26. července • 21:28

tohle má být jako lowcost rival golfu? :D Zasmál jsem se dobře, protože zaprvé škodovka nikdy neuměla lowcost a golfu se nic nevyrovná :D byt je koncern, ale i tak

Lakouš
13. srpna • 15:26

focus?

Johny
26. července • 13:18

Je to prosté, jediný klasický hatchback je Fabia, nic většího nemají, tak vzali Rapida, kvůli cenové úspoře to hodí na menší podvozek, nakašírují, aby se to jako blížilo Golfu a škodoovcočecháčci, pro něž jsou Okta, případně i Rapid nedosažitelné, přitom Fabka jim přijde moc soc, tak budou snít své mokré sny o této předražené pojízdné Potěmkinově vesnici :-) Nejsem příznivec Škodovek, ne že by to nebylo zas špatné auto (i přes ty kvanta konstruktérských a výrobních kiksů), ovšem cenově je obecně Škoda tak o 15 - 20% přetažená a žije hlavně u nás ze slepé konzervativní tradice a široké servisní sítě.

Bohuslav Rambousek
24. července • 23:36

Škodovka už neví co by,jsou zoufalý,protože prostě nemají pořádný nápad na pořádné vozy. Hold doba kdy to fakt uměli už je nejspíš pryč.

Andreas
24. července • 17:35

rapid aby byl nějaký rival? :D to asi ne hele, to je dobrý vtip :D to auto sotva jezdí, motorizace úplně koště a tohle má být jako konkurenční auto? :D se asi škoda zbláznila

AngryWolf
16. července • 14:32

Spíš bych přivítal nějaký sportovnější model jako byl Ferat, nebo pickup by nemusel mít problémy s prodejem

audax
15. července • 21:32

cenovo v podstate nikdy škodovky neboli lowcost,lowcost sú dacie,lada,mahindra a spol,ale škodovka bola všetko možné,len nie lowcost.......

Johny
26. července • 13:23

To je problém Škodovky, že cena neodpovídá kvalitě, to ovšem zaslepení konzervativní Čecháčci nechtějí a neumějí slyšet. Kdyby Škoda zlevnila o 15%, nastane jiná situace a jsme někde jinde, to se ovšem nestane, diktát koncernu a tučné zisky managementu si žádají své, zvláště když se předražené zboží prodává jak housky na krámě. Podobně jako u mobilních operátorů a těch pár individuálních slev ty nahoře nebolí.

Memphis.unv
13. července • 18:17

Je to Schade takže to převálcuje Rolls Royce i Ferrari dohromady a ještě to nastolicuje půlku Česka

bubak
13. července • 14:20

No končně, už si říkám dlouho, že škodovka nemá žádnej normální hatchback, normalní velkosti. Octavia je supr, ale je to proste velký "plnotučný" auto. No a Rapid, tím jsem se jednou svezl a... no.... chybět mi nebude ani náhodou :)

Polo
13. července • 11:30

Lowcost bude rivalem pro jiný lowcost.:-D

Matýsek v bačkůrkach
13. července • 7:43

Zabili jméno podle mého názoru dobré jméno Yeti, zabijou jméno Rapida (které zprznili už hned na začátku že to nebyl žádný "nástupce" rapidu ale taková skoro-oktavka) a ted budou všechno přejmenovávat na KxxxxxQ.To je název jako noha, pro našince zvláštně vyslovitelný, připomíná mi to mimozemský jazyk jako ze seriálu, pro cizince ale možná dobrý/lepší.Proč nedají k české značce české vedení a rozhoduje tam misto toho nějaký zahraniční blb a ti naši manažeři, aby si udrželi flek, tak jen tupě kývou hlavami jako ofce?

Polo
13. července • 11:35

Škoda Kundoq

izmir
13. července • 18:45

Skoda Kocoteq

duron1983
13. července • 1:57

Cca 3 tydny mam Rapida v plne vybave, s automatem (1.0 Tsi). Doporucuji nebrat, hrozne auto. Cenikovka 493t, uvnitr vse tvrdy plast, blbne bluetooth, obcas se nechce spustit navigace. Motor bzuci (je slyset i pres radio. V servisu mi rekli, ze si najdou na kontrolu cas za mesic (???). Za 3 roky, az mi skonci operak, tak to auto nechci videt. Jak ma Hyundai v reklame - predrazena tradice. Hloupa reklama, ale bohuzel pravdiva...

RR
16. července • 11:19

S Rapidem v automatu jsem nikdy nejel, ale v manualu mi prijde naprosto v pohode. A motor je slyset jen pri hodne nizkych a nebo hodne vysokych otackach. Jedina vytka by asi bylo chovani zadni napravy v ostrych zatackach, zvlast kdyz je zadek nezatizeny.

bzzz
16. července • 11:41

Ktery motor ;-)

jaro
16. července • 11:47

1.2 TSI

jaro
16. července • 11:41

pripájam sa, zadná jednoduchá náprava je pre mňa najväčším sklamaním z rapidu, holt ľudia sa nezaujímajú o nápravy ale len o obal tak výrobca šetrí tam kde to nevidno

jaro
14. července • 21:25

nový rapid, kvalita spracovania je až nemecky nudne bez chýb, plasty sú naozaj lacnejšie ale to zistíš až po dlhšom používaní lebo na pohľad vyzerajú fakt dobre

linux
14. července • 0:53

trol opět pobavil :-D :-D :-D

fero
13. července • 14:13

Diky za zaujimave poznatky. Ta cena je strasidelna!

kolemjdoucí
12. července • 22:08

Fakt, že nové Rapidy po faceliftu se dodávají jen s jediným možným motorem tříválcem 1.0TSI z něj žádnýho rivala Golfu, Astry, Mazdy 3, Toyoty Avesisu rozhodně nedělá, všechna tato auta jsou mnohem lepší koupí, než Rapid s takovou shitkou pod kapotou. Divím se těm, co si naspoří 400-500 tisíc na auto, že jsou ochotni to utratit za auto litrovým tříválcem. Takže pokud si marektingové oddělení Škody stěžuje na nízké prodeje Rapidu, měli by se nad sebou zamyslet, čím to asi tak bude. Nebýt toho motoru, který nevyhovuje většině zájemcům o Rapid, tak by byly prodeje úplně někde jinde.

Jadran
3. srpna • 16:31

Jestli sis toho nevšiml, je to auto, který na konci tohoto roku de facto končí. Bude nástupce (pod jiným názvem) a ne jako pseudosedan. Tak proč by proboha na pár měsíců něco předělávali, když už se učí vyrábět nástupce...já se zase divím podobným žvanilům, kteří každou větou dokazují, že o dané věci vědí prd, tvrdí tady nesmysly, občas uleví svým komplexům méněcennosti nějakým tím radobytvrďáckým výrazem (Rapid s shitkou pod kapotou) a úřitom mají holou řiť a na nový auto se ani nezmůžou. A ten "shit" jsem si vyzkoušel a musím konstatovat, že do normálního provozu to je motor dostatečněj a úspornej.

Kolemjdoucí 2
15. července • 23:31

Vážení,
plně souhlasím s mým Kolemjdoucím...
Problémem s prodeji u Škody je vždy špatně nasazená cena.
Všeobecně všech modelů-důraz na zisk...
Netuším, kdo tam dělá PR , jak je starý a jak tomu dalece rozumí...
Jednoduchý příklad :
Citigo druhá vůz do rodiny cena max.160. tis, skutečnost 230 tis- nesmysl, nemá ani cenu vyrábět (prodeje do dokazují), přenechat jiným výrobcům- PCA.
Dříve /někomu se nelíbící/ Fabia Sedan-.opět cena stejná jako u Fabia Combi.
Měla být nasazena mezi Hatch a Combi, což znamenalo ukončení výroby....
D

RR
16. července • 11:12

Citigo predevsim Skoda nevyrabi a zrejme proto stoji to, co stoji.
U Rapidu je to slozitejsi. Zaklad s nejakym nutnym paketem a 1.0 TSI za 300k je velmi dobrou volbou. Horsi je, kdyz zacne pribyvat vybava. Tam to skace celkem draho, ale motor a zadni naprava zustava..

Vašek
12. července • 22:12

S tím Avensisem jsi trošku ujel! Sice se nás tu pár hádá jako koně, ale opravdu tu nikdo neporovnává Avensis s Rapidem.

mpolan
12. července • 19:55

Rapid je hrůza všech hrůz. Laciné, uskákané, uvnitř menší, než Fabia... Kvalita provedení a interiéru strašlivá, ale hlavně, že to má obří kufr.
Kdyby udělali radši zkrácenou verzi Octavie a nazvali ji třeba "Octavia Rapid", udělají líp.

duron1983
13. července • 2:02

Mensi nez Fabia? Ocividne jste v Rapidu nesedel.

mpolan
13. července • 7:32

Vybírám si nové auto a tak zkouším, co jde. Rapid je užší i než Fabia. Pár centimetrů na délku mi není k ničemu, když se do auta nevejdou ani dva vedle sebe.

Aleš
5. září • 14:40

Teda to by šlověk musel být jó tlusťoch, aby se dva nevešli do Rapidu vedle sebe. To je prostě úplná kravina. Můj názor je takový, že podélný prostor je důležitější než ten příčný, dozadu si skoro v žádném autě tři lidi vedle sebe pohodlně nesednou, ale dva mají místa na šířku vždy dost. Zato podélně jsou často auta segmentu C malá, v Reanultu Megane, Citroenu C4, Peugeotu 308 mám vždy vzadu vražená kolena do opěradel předních sedadel, v Rapidu mám před koleny volné místo. Podélně trumfne i Leona a možná i Golfa.

jaro
14. července • 21:21

užší je len zvonka, vnútri je širší ako fabia

Mirror
13. července • 11:30

Zrovna ty Polane, jsi malej záprdek, vzrůstu podprůměrného. A nevlezeš se do rapidu? Spíš nedosáhneš na pedály.

mpolan
13. července • 12:04

Zase ti nestojí, tak chodíš urážet na net?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirror
13. července • 12:25

Tvé problémy s erekcí mě nezajímaj. B-]To si vysvětluj tým svý machně.

PetrStary
13. července • 12:45

Mpolan problem s erekci nema. Pouziva flesh light, vystele ho vatou, pretahne gumovou rukavici a uz to jede. On je totiz byvaly druzstevnik, zapskly Nosovicak montujici za polovicni plat hnusne korejske kraksny. A jeste nad nim stoji estebaci, kteri delaji pohunky. Takze aby prezili, tak delaji na vlastni lidi prasarny. Proto zde vymysli ze Rapid je mensi a jine kecy. V Rapidu nikdy evidentne nejel a nemuze si jej dovolit, maximalne na splatky, ale to by zas nebylo na bydleni. Proste zacarovany kruh utrapeneho Nosovicaka :-D

mpolan
13. července • 15:41

Tak ses nám hezky popsal, a teď zkus i něco k věci.

Jirka
12. července • 20:06

To sis asi přečetl tady už dříve v "odborných" komentářích, že?
Doporučuji alespoň jednou se v aktuální verzi Rapidu svézt, a pak mluv. Chytrolíne.
Kufr u Rapida je až to poslední, proč ho lidi (ne firmy) kupují.

Ibrahim
12. července • 20:40

Projeď se v Golfu a pak si sedni do Rapida a udělej to samé a až pak tu teprve komentuj. Za mě je Rapid jako Sandero s logem Škoda.

Jirka
12. července • 21:20

Proč si bereš na srovnání Golf? S Golfem Rapida nesrovnávám, nauč se číst. Řeč byla o Rapidu a pindech, které o něm psal mpolan. Evidentně v něm nejel a píše nesmysly. Navíc je Rapid auto, které si kupují lidi a ne firmy. A to taky mluví v jeho prospěch.

Vašek
12. července • 20:44

Jirka neporovnával Golf s Rapidem. Jen konstatoval, že je Rapid dobré auto a já s ním souhlasím.

mpolan
12. července • 20:55

Rapid je dobrý jen dokud nezkusíš cokoli stejné třídy od jiné značky. V tu chvíli padá hluboko do podprůměru.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Vašek
12. července • 22:13

Jo jsou lepší ale taky dražší!

mpolan
12. července • 22:35

Skutečně? Tak vezměme Mégane, 308, Astru a Rapid... stejné výbavy, stejné výkony...
Co dostaneme za výsledek, Vašíku? Nebudu tě napínat, výsledkem je totální porážka Rapidu.
Ale chápu, ty sis ho koupil a budeš svou garáž obhajovat do posledního dechu.

Vašek
12. července • 23:01

Jo budu vždy svůj výběr auta obhajovat do posledního dechu. K čemu je mně Megane, který začne v zimě topit až po patnácti minutách, když vozím dceru do školky? U 308 zase nevidím přes budíky na volant? A o kvalitě Oplu Astra pomlčím (jejich 1.4 T). Jestli umíš číst, tak jsem tady psal proč mi Rapid vyhovuje a proč je dobrý. Jo v globále jsou to celkově lepší auta, ale taky dražší. Ale zkus se projet 308, která má nalítáno přes 200 tkm za tři roky. Budeš rád, když přes vrzání a klepání uslyšíš rádio. Nikde nepíší, že Rapid je to nejlepší auto nižší střední třídy, ale tebou uvedená taky mají ke špičce daleko. Uvažujete taky, že ke komfortu užívání auta patří taky dostupnost servisu, servisní náklady, výše pojistky atd.?

mpolan
13. července • 7:31

OK, chápu. S demagogem nemá debata smysl.
Záměrně jsem ti vybral auta, která s obdobnou výbavou a výkonem motoru stojí totéž nebo méně, než tvůj Rapid, ale jsou přitom provedením výrazně lepší. Jediné, co dovedeš, je jak kolovrátek opakovat nesmysly a hospodské lži.
Ale v pořádku, všichni spokojeně do řady, a kýváme a opakujeme "Škoda je nejlepší, Škoda je nejlepší..."

Vašek
13. července • 8:09

Neříkám, že škoda je nejlepší. Fakt nemá se cenu na diskuzi bavit. Myslím si, že má dost naježděno nejen s Rapidem a mohu porovnávat.

Jirka
12. července • 21:22

Meleš nesmysly. Evidentně jsi v něm nejel a jen papouškuješ, co jsi si někde přečetl.

mpolan
12. července • 20:20

Zalez, dítě.

Anti-automat
12. července • 19:01

Mam za to, ze je uplne jedno, ako si nadnarodny koncern nazve svoje portfolio.

mac
12. července • 18:30

dokud se do skodovek nevrati V6 tak mi muze bejt cela automobilka u pr(_!_)le s jejich vrcholnym 1.5TSI a celkovou neschopnosti managementu .... takova ubohost ceskeho naroda, nic jinyho nez podruci nemce neumime

Jadran
3. srpna • 16:20

wow to bylo chlapácky tvrdý pohlášení !!!!

bzzz
12. července • 19:43

Mily zlaty, at se ti to libi nebo ne, mj i diky Nemcum to tu nevypada jako na vychod od Slovenska resp na Balkanu. A uboha je JEN a POUZE tva reakce a vyjadrovani.

JH
13. července • 7:11

Súhlasím bzzz, koncern sa o svoje značky stará. Samozrejme v rámci hierarchie. Čo by dal svojho času za to SAAB aby ho kúpil VW. A nebyť Číňanov resp Indov tak neviem ako by vyzeralo Volvo a Jag/LR.

petr r. (petrumr)
12. července • 18:46

A na co ti bude V6 když neumíš uživit ani tříválec?:-D

Anti-automat
12. července • 19:11

nechces ist nahodou dopici? kokot estebacky.

mac
12. července • 18:59

co to tu meles?

Anti-automat
12. července • 19:10

ten nick je ….nazvime to slusne….
Nereagovat prosim.

Anti-automat
12. července • 18:43

lenze pocitaj s tym, ze ten V6 Ti tu v EU co? ZAKAZU.

Daniel
12. července • 17:53

Ať jde už koncern dobrdele!!!Vlastnim octavii 1 a dalši z koncernu nikdy.Lepší japonec než ty zkurveny zasrany motory tsi tdi pd.A nevíc předražené.

petr r. (petrumr)
12. července • 18:44

proč si nekoupíte něco novějšího a né auto , které se prodává za jeden plat?

Ota
13. července • 13:16

no protoze to je ojeta mr*ka z 97. a lepsi uz to s ni nebude ...

ixb1
12. července • 16:37

Prostě kratka ostravska klobasa za dlouhe penize.Bude to fríkůlin a simple kléber.

znalec
12. července • 15:54

Aktualne je Rapid Monte Carlo s 81kw a peknou vybavou za cca 14k€.
Co povazujem za dobru cenu za slusne auto.Rapidom som par km najazdil, este s 1.2 TSI a je to urcite dobre auto.A aktualna ponuka je skutocne konkurencieschopna.

Marex
12. července • 14:12

Lowcost a ještě k tomu předražený ;-) Stačí to trochu zvednout a dát zase nějaký název s q na konci, kvalitu zase o něco snížit, našponovat cenu co to dá a Čecháčci jim zase utrhaj ruce :-D V tomhle je Škodovka geniální a odbyt tady bude mít, i kdyby začala vyrábět šlapací autíčka :-P

Hloupej Honza
12. července • 14:47

Až na to že pro ČR Škodovka už primárně nedělá. Škodovku drží export a né domácí trh. Tady je jen protože firma má dobré podmínky vyrábět a né protože by tu měla zázračný odbyt.

Jadran
3. srpna • 16:16

No, tohle tady někteří místní joudové jako velký moudro opakujou pořád dokola. Tím ale dokazuji nejenom svoji omezenost, ale i absolutní neznalost. Největším trhem po Číně, kde ale jsou ty modely vyráběny i v lehce jiném provedení (stejně jako u většiny evropských značek) je pro škodovku největším trhem Německo (loni) 177 tis aut, Velká Británie 80,1 tis aut, Polsko 66,6, Rusko 62,3, Francie 27,3, Turecko 25, Itálie 24,7, Rakousko 24,3. V Česku se prodalo 95 tisíc aut, což je 7,9% celkové produkce.....

Petr
12. července • 14:47

Mohu vedet, co mate za vuz. Evidentne se v autech a cenach velmi vyznate, tak bych rad vedel, ktere auto, nebo spis ktera znacka, dela nejlepsi vozy. A to jak premiova, tak nepremiova.

Pavel
13. července • 14:53

Jde vidět že o tom víte hovno 300tisic za auto je podle mě dobrá cena klínu to má v elektrice okna kožený paket. Kupoval jste nové auto ??? Aha nikdy divil by jste se kolik jako jediná škodovka dokáže slevit. A abych nezapomněl na toyotu ta taky. Mě daly slevu skoro 70 tisíc a v citroen ,rencku měly ceny 270 tisíc a když sem řek že budu platit hotově najednou 360 tisíc.Splatky ať si strčí nekam

Vašek
12. července • 15:04

I kdyby měl Rapid či Oktávka cenu 100.000 a jízdní vlastnosti jako Civi Type R, tak stejně budou kritizovat. Já mám služebního Rapida a jsem s ním plně spokojen. Z aut co jsem měl jako služební, tak nejlepší kombinace kvalita, cena, užitnost a spotřeba. Za nic jiného bych neměnil.

LOL
12. července • 20:51

ani jedno z toho neplatí, ceny jsou vysoké a jízdní vlastnosti špatné. :-D
Ale člověk s Trapidem, který je s ním spokojen, to hovoří za vše.

Vašek
12. července • 22:09

Nemám pocit, že jsou ceny vysoké. Plně odpovídají tomu co auto vydrží. Mám naježděno celkem dost a pokud chce člověk auto co vydrží a provoz moc nestojí, tak je Rapid jednou z nejlepších voleb. Je to o tom co člověk od toho auta čeká.

Milhaus
12. července • 16:05

To nemyslíte vážně s tou kvalitou ??? Vždy se to sype od pohledu! Superb byla moje poslední škodovka.

Vašek
12. července • 16:45

260 tkm za necelé 4 roky bez závad. Je to o tom jak jezdíš a jak se k autu chováš.

Admantium
12. července • 14:05

Rapid je níž. Ať už prostorem, výbavou, motorizací.. Nebo si do Rapidu budu moci objednat dvoulitr?

cosworth
13. července • 18:10

maximalne dvoulitrovku kofoly :-D

666
12. července • 12:51

Rapid skončí? Škoda :-/

bubak
13. července • 14:16

Je to Škoda, ale škoda to není :-)

gejmr
12. července • 13:46

Kup si Garde :)))

N6600
12. července • 12:24

...bude nový Rapid jiný, v rámci trhu posazený výš. A co víc, už se nebude jmenovat Rapid. Dostane nové jméno, naprosto odlišné technologie a design.Takze ak to chapem spravne, tak Rapid konci a nahradi ho uplne novy model s inym menom a inym designom. Preto nadpis "Nová Škoda Rapid má být rivalem pro VW Golf" nedava absolutne ziadny zmysel...

gejmr
12. července • 12:09

Šrot konkuruje šrotu :)))

zemanko
12. července • 12:05

Volkswagen má konkurovať Volkswagenu???To češi prestali myslet???!!!B-]

Hloupej Honza
12. července • 12:05

Škoda opravdu VW konkurovat nemůže, šéf je VW a škoda je podřízený.Ale chápu reklamní oddělení, které u ňoumů bude vytvářet přesvědčení když nedosáhnou na nový Golf nevadí a mohou si kupit přece stylové něco. Jenže oni pokud nemají na nového Golfa, tak si koupí ojetého. A z toho není nic ani VW ani Škoda. Protože ze silných keců na pivem, jak ta jejich ojetina je super, opravdu ta značka nemá ani korunu.

Jadran
3. srpna • 16:19

Škoda je ve vztahu ke koncernu ve stejný pozici jako VW jakožto výrobce. Takže všichni (včetně audiny jsou podřízeny v Nizozemí registrovanému VW AG a nakonec (i mně jako malinkatýho akcioánře) zajímá pouze, kolik celej koncern vydělá a je mi v zásadě jedno, z který značky to bude.

R2
14. července • 22:20

Primo a hned z toho opravdu vetsinou nic nema, casem snad jen neco malo na nahradnich dilech. Na druhou stranu tu ojetinu nekdo prodava a ten si casto opet vezme nove auto stejne znacky a z toho uz automobilka samozrejme zisk ma. Silne kecy o super ojetinach take znacce pomahaji, casto totiz zlepsuji prodejnost ojetin dane znacky a jejich cenu. Ve vami uvedenem prkladu by z toho samozrejme neco mel pouze VW.
Jinak osobne s vami nesouhlasim v tom, ze kazdy, kdo nema na noveho Golfa, tak zvoli ojeteho. Treba na prikladu Pola a Fabie, coz jsou uzitne velmi srovnatelna auta, jde videt, ze existuje skupina zakazniku, kteri radeji sahnou po levnejsim novem aute nez po ojetem.

Heda
12. července • 11:34

Koncernova smrst na techto strankach. Web pro skodafily...

Nyte
12. července • 16:31

Web pro škodafily? Diskuse jsou tu permanentě plné antikoncernového kňourání.

Vašek
12. července • 12:02

Že Vás to baví. Tak si stránku zablokujte a máte klid.

bzzz
12. července • 11:31

Mladoboleslavskym docvaklo, ze stylovka prece jen potrebuje slusnejsi hardware...

legnaw
12. července • 11:25

to bude ksunt...nafouknuta fóbie

ray
12. července • 11:09

Uzasny clanek, premie od chlebodarce uz leti!

Petr
12. července • 12:45

Clanek o Kia Soul vcera. Diskuze 0 prispevku.
Clanek o Mustangu. Diskuze 1 prispevek.
Clanek o Rapidu. Diskuze za 1h 14 prispevku.Proc by tedy meli psat vic o autech, ltera nikoho nezajimaji.Ty si blbecku klidne otevri obchod s nahradnima dilama na Bentley. Ale az chcipnes hlady, vzpomen si, ze lidi v CR vic zajimaji levne koncernove vozy Skoda, VW a Seat :)

LOL
12. července • 16:47

Když se podívám na "diskusi" o koncernu, tak je to většinou z poloviny nadávání, že se ZASE probírají škodovácké nesmysly.

petr r. (petrumr)
12. července • 18:38

pubertáci nadávají ne vše co se prodává.

LOL
12. července • 20:48

https://www.autorevue.cz/skoda-rapid-dnes-zlevnila... ... no tak nevím, nevím. :-)
Já osobně bych si oholenou slepici se starou technikou (a to i na poměry zastaralého koncernu) nepořídil.Od škodovky připadá v úvahu jen Superb. Je to samozřejmě můj názor, takže ho nikomu nenutím, ale na druhou stranu jej budu hrdě hlásat, protože si za ním stojím.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
13. července • 8:30

Zastaralý koncern... Ty máš fakt dost... :-D

LOL
13. července • 17:49

Dobře, tak se zeptám, jaké e-káry mi může reálně koncern nabídnout?
Nebo auto na vodík?
A co se týká klasických motorů, tak tam je to taky past vedle pasti.

JH
13. července • 19:06

LOL si robíš srandu. Veď si pozri čo všetko koncern VW vyrába, ani sa mi nechce písať vsetky e-modeli ktoré má. Koncern ako taký vyrába technologicky jednoduchšie autá cez tech.zložitejšie auta až po tech.najzložitejšie autá. Nechápem čo za sprostosti to tu píšeš. Koncern VW má niekoľko značiek kde dáva špičkovú technológiu. Audi, Porsche, Lambo a ešte jednu na ktorú sa technologicky nechyta ani Rolls. Skús uhádnuť ktora značka to je....

LOL
14. července • 13:48

Nerobím si srandu. Místo sáhodlouhého příspěvku o ničem stačilo jen ty konkrétní modely vypsat.
Ale s tím Audi jsem se zasmál, díky.

Vašek
12. července • 13:06

Jsou to paka. Normálnímu člověku je jasné, že se musí psát o tom co lidi zajímá a o čem se chtějí bavit a číst. Bohužel jim nic neříká svět obchodu a to, že je redakce živa z reklamy. A reklama nemá většinou nic společného (vyjma oborového zaměření) obsahem. Bohužel to jsou inteligenti co nikdy neslyšeli o Cookie, Google Analitics či Keyword Planner.Zjednodušeně řečeno*: Tenhle článek zaplatil Hyundai, protože při čtení článku zaujala Moniku (měla zájem o nový Rapid) reklama na novou i30 a kliknutím se dostala na stránky Hyundai, zavolala Vošickému a objednala si předváděcí jízdu na základě které i30 koupila.*Jména a značky byly použity ilustračně a nezakládají či nepředjímají jakoukoli reálnou osobu či firmu.

Richard
12. července • 20:33

Vošický :-)))

PetrStary
13. července • 12:36

staci rict pan 3,1415 :-D

PetrStary
12. července • 11:23

To ani ne, nahodou me to aj celkem zajima. Segment C ma v nasich koncinach smysl. Levnejsi Golf, nebo naopak jakoby Leon nemusi byt spatne. Otazka je, zda nestacilo udelat od Octavie dalsi karosarskou variantu, klasicky useknuty hatch a dobre. Sam jsem na nove auto celkem zvedav. V clanku trosku postradam nejake konkretni informace, casovy horizot, rozmery ...

LOL
12. července • 16:45

Useknout Oktávku dost dobře nejde, protože by vynikla disproporce mezi přefouknutým předkem a useknutým zadkem.

mpolan
12. července • 19:45

Spíš naopak, useknout té tlusté bertě kus zadku by konečně pomohlo.

Ota
12. července • 12:04

vsak ono to tak bude .. a cena bude vicemene octaviacka ...

Doporučujeme

Články odjinud