Už žádné spory mezi cyklisty a řidiči aut? Ford představuje bundu, která komunikuje

Teo  |  08. 02. 2020 12:11

Jeeej já jsem četl nadpis, že Ford představuje k-undu, která komunikuje. No tak zase nic Komunikace není problém, stačí si bliknout, pokynout rukou nebo tak. Řidiči se domluvili vždycky pokud chtěli. Zakopaný pes je v tom, že dneska spolu lidé z různých důvodů tolik komunikovat nechtějí. Možná tak vztyčeným prostředníčkem. Technická sranda dobrá, ale nic moc to neřeší.

Odpovědět  |   | 
p.  |  08. 02. 2020 13:22

zakon zadne blikatko na zadech misto ukazani zmeny smeru rukou u cyklisty nezna... to zase bude mrtvejch, az si bude pumpickar myslet, ze je nesmrtelnej a nekam zahne s timdle na zadech... kor kdyz si to ani nestihne treba zapnout a bude misto koukani na cestu klikat na tlacitko na riditkach... a pac to je bezdratove, pocitam, ze pri vetsim rozsireni si bude jeden pumpickar neco klikat a svitit to bude na 3 v okoli...


ale abych nebyl uplne proti pokroku... po podobne vychytavce uz mnoho let snim do auta za zadni okno... s moznosti zobrazit kratke vzkazy.... napr. "Nelep se mi na prdel" (toto je v poslednim roce stale castejsi s novejma autama s ACC, co jedou 2 metry za vami rizene computerem), "Zhasni ty dalkovy svetla", "Sorry, jedu pomalu, vezu deti/tchyni" a pod...

Odpovědět  |   | 
...  |  08. 02. 2020 13:31
Driver  |  09. 02. 2020 15:39

Žádné auto s ACC nepojede 2m za tebou, i minimální vzdálenost respektuje předpisy "PŮL TACHO" takže aby jel za tebou 2m, musel bys jet rychlostí kroku a i tak jede dále, pouze před zastavením se na takovou nějakou vzdálenost dostane.
Čili lepiči mají ACC OFF aby se mohli lepit. Dělají to i s 50ti tunama běžně. jediné řešení je natočit důkaz a volat PČR. Jiné řešení asi není. Za napadení hrozí odnětí svobody...

Odpovědět  |   | 
pivpir  |  08. 02. 2020 14:28

Bunda je krásná, jen škoda, že zrovna v situacích, které jsou na začátku reklamního videa, by byla úplně na ... stejně k užitku, jako kterákoli jiná.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 02. 2020 15:36

Hm, zalehnu na řidítka na silničce a bunda není vidět. Nehledě na to, že bude hodně nepohodlná a nejspíš taky neprodyšná. Ford by se měl radši soustředit na auta a nemíchat se do cyklistiky.

Odpovědět  |   | 

já přepnu na řídítkách turbo a všem ujedu a ti kdo jsou za mnou, nezájem.

Odpovědět  |   | 
turbiq cykliq  |  08. 02. 2020 22:35

Poficis s vetrem o zavod az dozenes taxikare se zapnutym turbem. A kduz budes takto pekne po ruce, vsechno to zacvakas.

Odpovědět  |   | 

nee, já jezdím rád proti větru, taxikáři zůstavají za mnou a jak vjedu do pěší zony, tak přepínám na eco. U nás taxíkáři nemají žádný fičury, tady se všichni známe.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  09. 02. 2020 15:34

Řidiči aut a cyklisti žádné spory nemají. Dodržují pravidla a sem tam se nemohou dohodnout , a pouštějí se oba vzájemně. Pouze DEBILOVÉ A DEMENTI mají problémy, lhostejno, zda v jako pumpičkáři, v kamionu či jako chodci. Mnoho vozíčkářů (né všichni!) se chovají jak kreténi i na vozíčku, chovali se tak i před nehodou, a nepoučili se

Odpovědět  |   | 
homer  |  09. 02. 2020 22:37

pousteni neni problem ponivadz na sebe cumime , me tuhne krev v zilach z pilotu ktery me miji v radech centimetru pri rychlosti v radech stovek km/h. Dodrzujes bezpecny odstup?

Odpovědět  |   | 
P  |  10. 02. 2020 12:06

Debilové a dementi mají problém i za volantem. Jeden takový v Mercedesu, čumíc na mě, mi v neděli nedal přednost zprava. Inu zastavil jsem já.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  10. 02. 2020 09:18

Slušní a normální cyklisté problém na silnici s řidiči nemívají. Problém je s cykloaktivisty, kteří úmyslně prudí, překáží jak jen to nejvíc jde a vyrábí problémy.
Mimochodem - jak je asi taková bunda vidět za plného slunečního světla? A jak dopadne cyklista, když mu ta zázračná infobunda přestane fungovat (třeba jen dojde baterka) a on se to ani nedozví, třeba při odbočení se spolehne na nefungující šipku na zádech a neukáže rukou?

Odpovědět  |   | 
Net  |  14. 02. 2020 08:03

Osobně se mi nejvíc líbilo řízení v Norsku, v horách u fjordů opravdu není kde předjíždět, ale řidiči i cyklisté se naučili sledovat zpětná zrcátka a při nejbližší příležitosti zpomalit u krajnice, či dokonce zastavit a ostatní pustit, na menších silničkách dokonce mívají speciální rozšíření právě za tímto účelem. U nás člověk v podhůří může jet klidně 10 km za cyklistou, traktoristou nebo jen opatrným staříkem a toho ani nenapadne jej pustit a dlouhá kolona mu nevadí... Tedy i u nás se najdou slušní řidiči, co pustí a obětují těch pár vteřin, aby ostatní mohli jet, někdy stačí jen aby jeli hodně u kraje, ani zpomalovat nemusí... ale to procento bezohledných řidičů je u nás mnohem větší.
Navíc, já nechápu, proč někomu dělá dobře vytvářet kolonu, já když za sebou vidím dvě auta, tak prostě při nejbližší vhodné příležitosti zpomalím, dám blinkr vpravo a nechám je předjet. Mám radost, když si můžu jet podle sebe:)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Škody Octavia RS Combi 2.0 TSI: Kabel nechte Bruselu, berte tuhle!

Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI

Vyzkoušeli jsme Škodu Octavia RS. Tu správnou Škodu Octavia RS. A tady je pár důvodů, proč byste se měli zajímat právě o verzi, o které si dnes budeme povídat.

včera | Jan Mička | 73 příspěvků
Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

3.  12.  2020 | Jan Mička | 106 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků

Nejčtenější články

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvrzena! Do hry ji vrátili i naštvaní Češi

Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvr…

Na schválení výroby měly údajně zapůsobit i negativní ohlasy české veřejnosti na ukončení praktičtější Fabie.

26.  11.  2020 | | 69 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkodaKombi
Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šéf Škody. Levnější vozy jsou ve hře

Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šé…

Thomas Schäfer nahradil v čele automobilky Škoda Auto jejího dlouholetého šéfa Bernharda Maiera. Kudy se bude Škodovka ubírat, jaké modely sehrají v budoucnu velkou roli a jaké dopady prozatím měla koronakrize? O tom jsme si povídali i během jízdy v novém elektromobilu Enyaq iV.

30.  11.  2020 | | 46 N/A
Auto Tip
ŠkodaRozhovory
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster
Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani levnější verze nevypadá vůbec špatně!

Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani le…

Nová generace Dacie Sandero o sobě dala společně se sedanem Logan poprvé oficiálně vědět už koncem září. Na osobní setkání zatím nedošlo, konečně si ale můžeme novinky prohlédnout alespoň v pořádné galerii.

20.  11.  2020 | | 108 N/A
Jan Mička
Dacia SanderoPremiéry