Už žádné spory mezi cyklisty a řidiči aut? Ford představuje bundu, která komunikuje

Teo  |  08. 02. 2020 12:11

Jeeej já jsem četl nadpis, že Ford představuje k-undu, která komunikuje. No tak zase nic Komunikace není problém, stačí si bliknout, pokynout rukou nebo tak. Řidiči se domluvili vždycky pokud chtěli. Zakopaný pes je v tom, že dneska spolu lidé z různých důvodů tolik komunikovat nechtějí. Možná tak vztyčeným prostředníčkem. Technická sranda dobrá, ale nic moc to neřeší.

Odpovědět  |   | 
p.  |  08. 02. 2020 13:22

zakon zadne blikatko na zadech misto ukazani zmeny smeru rukou u cyklisty nezna... to zase bude mrtvejch, az si bude pumpickar myslet, ze je nesmrtelnej a nekam zahne s timdle na zadech... kor kdyz si to ani nestihne treba zapnout a bude misto koukani na cestu klikat na tlacitko na riditkach... a pac to je bezdratove, pocitam, ze pri vetsim rozsireni si bude jeden pumpickar neco klikat a svitit to bude na 3 v okoli...


ale abych nebyl uplne proti pokroku... po podobne vychytavce uz mnoho let snim do auta za zadni okno... s moznosti zobrazit kratke vzkazy.... napr. "Nelep se mi na prdel" (toto je v poslednim roce stale castejsi s novejma autama s ACC, co jedou 2 metry za vami rizene computerem), "Zhasni ty dalkovy svetla", "Sorry, jedu pomalu, vezu deti/tchyni" a pod...

Odpovědět  |   | 
...  |  08. 02. 2020 13:31
Driver  |  09. 02. 2020 15:39

Žádné auto s ACC nepojede 2m za tebou, i minimální vzdálenost respektuje předpisy "PŮL TACHO" takže aby jel za tebou 2m, musel bys jet rychlostí kroku a i tak jede dále, pouze před zastavením se na takovou nějakou vzdálenost dostane.
Čili lepiči mají ACC OFF aby se mohli lepit. Dělají to i s 50ti tunama běžně. jediné řešení je natočit důkaz a volat PČR. Jiné řešení asi není. Za napadení hrozí odnětí svobody...

Odpovědět  |   | 
pivpir  |  08. 02. 2020 14:28

Bunda je krásná, jen škoda, že zrovna v situacích, které jsou na začátku reklamního videa, by byla úplně na ... stejně k užitku, jako kterákoli jiná.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 02. 2020 15:36

Hm, zalehnu na řidítka na silničce a bunda není vidět. Nehledě na to, že bude hodně nepohodlná a nejspíš taky neprodyšná. Ford by se měl radši soustředit na auta a nemíchat se do cyklistiky.

Odpovědět  |   | 

já přepnu na řídítkách turbo a všem ujedu a ti kdo jsou za mnou, nezájem.

Odpovědět  |   | 
turbiq cykliq  |  08. 02. 2020 22:35

Poficis s vetrem o zavod az dozenes taxikare se zapnutym turbem. A kduz budes takto pekne po ruce, vsechno to zacvakas.

Odpovědět  |   | 

nee, já jezdím rád proti větru, taxikáři zůstavají za mnou a jak vjedu do pěší zony, tak přepínám na eco. U nás taxíkáři nemají žádný fičury, tady se všichni známe.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  09. 02. 2020 15:34

Řidiči aut a cyklisti žádné spory nemají. Dodržují pravidla a sem tam se nemohou dohodnout , a pouštějí se oba vzájemně. Pouze DEBILOVÉ A DEMENTI mají problémy, lhostejno, zda v jako pumpičkáři, v kamionu či jako chodci. Mnoho vozíčkářů (né všichni!) se chovají jak kreténi i na vozíčku, chovali se tak i před nehodou, a nepoučili se

Odpovědět  |   | 
homer  |  09. 02. 2020 22:37

pousteni neni problem ponivadz na sebe cumime , me tuhne krev v zilach z pilotu ktery me miji v radech centimetru pri rychlosti v radech stovek km/h. Dodrzujes bezpecny odstup?

Odpovědět  |   | 
P  |  10. 02. 2020 12:06

Debilové a dementi mají problém i za volantem. Jeden takový v Mercedesu, čumíc na mě, mi v neděli nedal přednost zprava. Inu zastavil jsem já.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  10. 02. 2020 09:18

Slušní a normální cyklisté problém na silnici s řidiči nemívají. Problém je s cykloaktivisty, kteří úmyslně prudí, překáží jak jen to nejvíc jde a vyrábí problémy.
Mimochodem - jak je asi taková bunda vidět za plného slunečního světla? A jak dopadne cyklista, když mu ta zázračná infobunda přestane fungovat (třeba jen dojde baterka) a on se to ani nedozví, třeba při odbočení se spolehne na nefungující šipku na zádech a neukáže rukou?

Odpovědět  |   | 
Net  |  14. 02. 2020 08:03

Osobně se mi nejvíc líbilo řízení v Norsku, v horách u fjordů opravdu není kde předjíždět, ale řidiči i cyklisté se naučili sledovat zpětná zrcátka a při nejbližší příležitosti zpomalit u krajnice, či dokonce zastavit a ostatní pustit, na menších silničkách dokonce mívají speciální rozšíření právě za tímto účelem. U nás člověk v podhůří může jet klidně 10 km za cyklistou, traktoristou nebo jen opatrným staříkem a toho ani nenapadne jej pustit a dlouhá kolona mu nevadí... Tedy i u nás se najdou slušní řidiči, co pustí a obětují těch pár vteřin, aby ostatní mohli jet, někdy stačí jen aby jeli hodně u kraje, ani zpomalovat nemusí... ale to procento bezohledných řidičů je u nás mnohem větší.
Navíc, já nechápu, proč někomu dělá dobře vytvářet kolonu, já když za sebou vidím dvě auta, tak prostě při nejbližší vhodné příležitosti zpomalím, dám blinkr vpravo a nechám je předjet. Mám radost, když si můžu jet podle sebe:)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI Black Style: Nehodící se škrtněte

Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI

Touareg je vlajkovou lodí Volkswagenu, s motorem V8 by se ale dal považovat za takovou vlajkovou loď „na druhou“. Pokud máte o koupi osmiválce zájem, pospěšte si. Brzy totiž nenávratně zmizí z nabídky.

dnes | Jan Mička | 12 příspěvků
Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 169 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A