Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Brouk  |  26. 04. 2019 13:26

Jak jsem fanoušek Hyundaie, tak tyhle auta na fotkách se mi nelíbí. Prostě nejsou cool, podle mě...

Odpovědět  |   | 
...  |  26. 04. 2019 14:55

Absolutní souhlas a dodávám bohužel.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  26. 04. 2019 17:49

Sonata by jeste sla... a pekne SUV neumi skoro nikdo

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  27. 04. 2019 11:01

Ono Hiuday přestává být cool jaksi obecně, to je ta potíž. A od června bude ještě hůř.

Odpovědět  |   | 
Jaryn  |  25. 06. 2019 16:15

Nejsou cool jako by někdy byly

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  26. 04. 2019 16:42

Hlavně interiér děsí už teď.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Fuk  |  26. 04. 2019 17:57

To už dlouho. A čím je to po 20 000km ojetější, tím mě to děsí víc.

Odpovědět  |   | 
Vladimír  |  27. 04. 2019 12:38

Naprostá pravda, mám druhý vůz hyundai a pokaždé přišly potíže po 20 000 tis.km. Ale co překvapí nejvíc tak to je přístup autoservisu- totální nezajem něco řešit, jenom to vokecat.

Odpovědět  |   | 
CF  |  27. 04. 2019 15:52

Budete mít i třetí?

Odpovědět  |   | 
pavel S  |  27. 04. 2019 17:29

To je demence ze 😂😂😂

Odpovědět  |   | 
Vladimír  |  28. 04. 2019 13:59

Jenom blbec šlápne do stejné hromádky lejna 2x, nechci být ještě něčím horším...

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  28. 04. 2019 00:10

Že je Hnůjde jaksi plečka víme, zejména ty z Nošovic, když to tam takhle flákají. Ale že i Sonata bude ošklivá jak mrtvý nosorožec jsem nečekal. Hnůjdé nějak ztrácí půdu pod nohama. Za mě palec rozhodně dolů.

Odpovědět  |   | 
Jaryn  |  25. 06. 2019 16:17

Njn. Kdyby vám to říkali škodovkáři (nebo majitelé jakékoliv jiné normální značky) dřív než jste si Jondé koupil, neveřil byste jim. Ale co, negativní zkušenost je taky zkušenost.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  26. 04. 2019 18:49

Dizajn nových hyundaiov sa mi páči. Bohužiaľ sa to nedá to povedať o palubnej doske. Tá na mňa v podstate u každého nového hyundaia pôsobí lacným a "hračkárskym" dojmom. Akoby to boli autíčka pre Barbieny, Igráčikov a podobné "osobnosti"...

Odpovědět  |   | 
brloh  |  26. 04. 2019 23:31

Designérům nezávidím.Je čím dál těžší v dnešní nabídce, přímo chrlení novinek,cokoli
převratného vymyslet...to dokazuje tento model-"ze všeho něco" a k tomu pár vlastních detailů.Výrobci se předhánějí,je to droga,nejen pro výrobce,ale také pro armádu automobilových expertů,novinářů,youtuberů,fanoušků...a přitom je to stále jen kus plechu na kolech.
Minulý trend byl sportovní,nyní jsou to spíše sportovně-užitkové vozy/SUV/,což je samo o sobě stejné jako kočkopes,i ty lze už dnes vytvořit.
Emoce,trendy,nám už ovládly i auta.
Ještě by to ale chtělo i ty silnice,auta je trochu předstihly.(:

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  27. 04. 2019 21:36

Na to, že už jsme v roce 2019, tak design většiny dnešních nových aut je stále málo futuristický a emocionální. Hyundai je výjimkou. Myslím, že má skvěle nakročeno. Nová Sonata, Kona, Nexo jsou moc pěkná auta, ale mohla by být ještě víc podobná původním konceptům. https://www.skodahome.cz/2018/05/10/hyundai-planuj... ...
Potom by to byla naprostá bomba, která by oslovila daleko víc potenciálních zákazníků.
Ale líbí se mi různorodost designu jednotlivých modelů Hyundaie. Nesnáším jednotvárnost a nudu jako např. u škodovky, VW aj.

Odpovědět  |   | 
AAA  |  28. 04. 2019 03:59

Ale Škodovka jezdí i po 20 000 km . Což se u pisatelů a majitelů Hyundai , kteří psali výše , nekonalo. A kdo si koupí Hyundai , je stejný jako ta reklama. Jaký to už si přeberte sám.

Odpovědět  |   | 
Miloš  |  28. 04. 2019 22:45

Hele strejdo, nám jezdí Tucson i po 20000 km, bez jediné závady, předtím jsme vyzkoušely novou fabii a již po cca 8000 kilometrech začala zlobit elektronika, takže těch 95 % odborníků co tady píše ty zaručené rady by se nad sebou měly zamyslet.

Odpovědět  |   | 
Oldřich  |  29. 04. 2019 19:20

Ahoj měl jsem ve firmě jako služební auto Hyundai Tuscon. Super kára tahal i 2tunové vleky a nebyl s ním žádní problém najezdil jsem s ním skoro 300000 a běžné závady jako jsou na jiných autech tak nevím co Ti rádoby odborníci chtěj možná jsou to jen lobisti za předraženou Škodu

Odpovědět  |   | 
Jirka_26  |  13. 05. 2019 23:05

SUV jsou jediné, co Hnujdaj umí, s nimi problémy nejsou a jsou dobře hodnoceny i odborníky. Jenže to ostatní je průměr a někdy nechápu uričté druhy závad nebo opotřebení, třeba že zadní brzdy kolabují už při 80 000 km a přitom přední ještě stále dobrý. Atd. Ale komu to auto vyhovuje, ať si ho koupí, jsou to jeho peníze.

Odpovědět  |   | 

Tak uřcitě, bude to vrušující jako vožužlaná stará houska.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 

Vrušujíci šedivá barva...

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Kaštan  |  27. 04. 2019 01:12

Doteď byla ta auta nudná, s tím lze souhlasit.

Odpovědět  |   | 
Miss  |  27. 04. 2019 01:52

Mě se to líbí.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Fuk  |  27. 04. 2019 11:38

Někomu se líbí i moje sousedka..... a to je taky docela divný

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  27. 04. 2019 11:20

nudny voz si nepredstavujem pod dizajnom ale pod technikou .. ked to bude Nko s rwd v tom pripade to uz bude nieco ine

Odpovědět  |   | 
boris  |  27. 04. 2019 12:20

Trapné trapné a zase trapné-nemají vlastní design,a proto kopírují Ford Mondeo,Audi a naposledy i malý VW T-CROS-kopírují jako Čína

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  27. 04. 2019 12:43

Proc by proboha nekdo kopiroval Mondeo nebo Audi

Odpovědět  |   | 
brloh  |  27. 04. 2019 18:09

Taky mně na první dorou napadl ford mondeo,audi,či volvo řezané amerikou na zádi.

Odpovědět  |   | 
Libor  |  27. 04. 2019 17:11

Aspoň bude mít Das Kraskna co kopírovat.

Odpovědět  |   | 
AAA  |  28. 04. 2019 04:08

Kopíruje pouze ten hlupák s ještě hloupější reklamou. Kdyby to co bylo v té reklamě , vykládal zaměstnanec Hyundai v hospodě tak to beru , ale nechat to tak dlouho vysílat v rozhlase či televizi a přijít na to , po tak dlouhé době ,že ta reklama pana Vošického je , slušně řečeno trapná a agresivní , a zásadně ubližuje firmě , tak to rozhodně nesvědčí o moudrém vedení firmy.

Odpovědět  |   | 
honza  |  27. 04. 2019 20:38

Kdo čte názory odborníků na design ví že v posledních 5 letech německý design jde dolů /bmw, merc a audi/ a nahoru jde právě ten korejský a japonský. Tato Sonata to potvrzuje.

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  27. 04. 2019 21:00

Naprostý pravda. Nejen nová Sonata má úžasný design.

Odpovědět  |   | 
AAA  |  28. 04. 2019 04:13

Co z toho když jak píšou pisatelé výše , při poruše v servisu dávají od toho ruce pryč.

Odpovědět  |   | 
Jakub Nesnídal  |  28. 04. 2019 08:33

Lidi toho nakecají. Mám i30 minulé generace šestým rokem, najeto 322 000 km a bez jediné závady. Dokonce s původními žárovkami. A nejsem sám. V rodině máme další dvě s podobným nájezdem a stářím a obě bez poruch. Takže jen kecy a zas kecy zamindrákovaných chudáčků, kteří neunesou to, že Hyundai dělá špičková auta s nejkvalitnějším designem na trhu.

Odpovědět  |   | 
expat  |  28. 04. 2019 10:18

Kim čong un....kdo kupuje Hjundaje, nadosmrti kunda je....děkuji...potlesk v sále....

Odpovědět  |   | 
Vladimír  |  28. 04. 2019 14:50

Milý pane, Vám se povedlo mě rozesmát, a za to Vám moc děkuji. Můj první vůz h... byl ix20(nový), první problém- prasklá žárovka (LP sv.). Můj druhý vůz h... je nová i30(nový, z autosalónu) první závada- prasklá žárovka(Levé!!!)))P sv.). V prvním případě měl jsem odřenou ruku ale poradil jsem si sám, v druhém musel jsem do servisů, jelikož se musela vyndat celá lampa, a mě se do toho nechtělo. Stalo to 348kč.

Odpovědět  |   | 
Kaštan  |  28. 04. 2019 08:08

Tak to jde Hyundai pěkně do hajzlu, protože jiné špičkové designéry než německé nemá (momentálně to tam prasí škodovkář Donckerwolke, předtím Schreyer).

Odpovědět  |   | 
Jakub Nesnídal  |  28. 04. 2019 08:39

Prasí to tak, že design jejich aut všude vyhrává ty nejprestižnější designérské ceny.😉

Odpovědět  |   | 
Kaštan  |  28. 04. 2019 08:46

Nesmysl, jak napsal expert honza, německý a evropský design jde do kopru, japonský a korejský nahoru, problém je, že design Hyundai nedělají ani Korejci ani Japonci.

Odpovědět  |   | 
Jakub Nesnídal  |  28. 04. 2019 09:37

Hyundai má svůj vlastní design, který dělají jeho zaměstnanci, mimo Korejců i nejlepší světoví designéři. Majitelé značky - Korejci ho zadávají a schvalují. Takže úspěch jejich designu jde vždy za majiteli značky Hyundai.

Odpovědět  |   | 
Kaštan  |  28. 04. 2019 17:21

Hyundai má design který mu vtiskli Evropané. Všichni se shodují, že právě Schreyer byl v podstatě první designer, který značce vtiskl nějakou tvář a směr.

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  28. 04. 2019 20:14

https://www.hyundainews.com/bios/kevin-kang... Tak to je ,,Evropan'' jak řemen
Kevin Kang
Creative Manager, Hyundai Design Severní Amerika
Kevin Kang je kreativním manažerem společnosti Hyundai Design North America, kde je zodpovědný za interiérový design různých výrobních a koncepčních modelů od roku 2014, kdy nastoupil do společnosti.

Od roku 2016 je Kang spoluzakladatelem týmu interiérového designu v Kalifornském studiu Hyundai. Nedávno navrhl a vedl projekt pro Hyundai Kona 2018 a přispěl k vytvoření Hyundai Santa Fe, 2019 Hyundai Tucson Facelift, 2018 Hyundai Grandeur a 2017 Genesis GV80 Concept.

Předtím než pracoval pro Hyundai, pracoval Kang pro výzkum a vývoj v Honda v Kalifornii sedm let. V této roli byl zodpovědný za interiérový design Acura TLX, 2016 Acura NSX a 2017 Acura ILX.

Kang studoval na Rhode Island School of Design, než přestoupil na Art Center College of Design v Kalifornii, kde v roce 2007 absolvoval bakalářský studijní obor se zaměřením na dopravu.

Odpovědět  |   | 
Jirka_26  |  13. 05. 2019 23:14

Design je vždycky subjektivní záležitost. Přeloženo do češtiny, co chceš na té krabici na čtyřech kolech neustále vymýšlet nového, aby to odpovídalo aerodynamice, pevnosti, defromačním zónám atd.? Základní tvar je prakticky stejný, jen se tam přidávají nebo ubírají prohlubně, zlomy, tvary světel a přední masky atd. A pak ta auta kolikrát vypadají doslova hnusně, viz poslední výmysly Lexusu. Poslední skutečné krásná kára byl americký Duesenberg...

Odpovědět  |   | 
Jirka_26  |  13. 05. 2019 23:16

Oni ho možná i dělají, ale předtím studovali na amerických a evropských školách designu...

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  29. 05. 2019 14:48

Japonský design nahoru? Tím myslíte třeba ta obludária od Toyoty?

Odpovědět  |   | 
Luxgen  |  29. 04. 2019 22:59

Jdetě prosím s Hnůjdajem do zádele. Lidé ukojili zvědavost po nové značce a následuje pochopitelně sestupná tendence, protože je to na pikaču. Hlavně ty z kárného gheta Nošovice. Člověk neví jestli se Hnůjdajovcům má smát nebo brečet.

Odpovědět  |   | 
Vladimír  |  30. 04. 2019 08:29

Je to spíš k breku. No abych to celý shrnul- když dáte hovínko do pěkného obalu bonbonek s toho nebude...

Odpovědět  |   | 
Gureš  |  01. 05. 2019 08:41

K smíchu jsi jen ty a ten tvůj dementní příspěvek svědčící o zamindrákovanosti.
Co je to Hnůjdaj, Hnůjdajovci a to tvé gheto Nošovice? Nic takového neexistuje.

Odpovědět  |   | 
Radek.  |  13. 05. 2019 13:34

"Vzrušující design, který člověka až vyděsí" ... Kde já jsem to naposledy slyšel?

Aha, pán s červenýma botičkama a LEXUS. A od doby co usednul na trůn a začal "faceliftovat" jsou z původně krásných limuzín odpudivé mrdky s rozšklebenýma rodidlama vepředu...

Odpovědět  |   | 
Jaryn  |  25. 06. 2019 16:19

Njn, Hyundai, no. Tam obšlehnou tohle, jinde zas něco jinýho, splácaj z toho dohromady "nějaký" auto(?), narvou tam x chromovanejch linek (ale plastovejch, ne klasickej tvrdej chrom) a je z toho zas jenom korejská pouťovka. Nikdy to nic jinýho nebude.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Grand California 680: Dovolená na Slovensku jezdící, spící

Volkswagen Grand California 680

Největší obytný Volkswagen měří na délku skoro sedm metrů, přitom ale jezdí jako klasická dodávka. Jeho schopnosti jsme vyrazili prověřit na Slovensko.

13.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 12 příspěvků
Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 70 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 56 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan