Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

Nošovické SUV Hyundai Tucson si prošlo v loňském roce faceliftem. Tenkrát se představil na autosalonu v New Yorku a nabídl divákům pohled na zcela novou moderní tvář. Příští generace tohoto vozu má ale design značky posunout na zcela novou úroveň.

Nový Hyundai Venue oficiálně: Malý crossover ničím nepřekvapí, podívá se i do Evropy?

Nový Hyundai Venue oficiálně: Malý crossover ničím nepřekvapí, podívá se i do Evropy?

Prozradil to Sangyup Lee, víceprezident pro design v Hyundai Motor Company, magazínu Motor Authority. Že design značky Hyundai začal směřovat trochu jiným směrem, jste si mohli všimnout již na nedávno uvedených modelech Sonata a Venue.

U těchto vozů je jasný odklon od obvyklého vzhledu. Nejsou si ale přitom moc podobné. Je to prý schválně, aby nevypadaly všechny vozy Hyundai stejně. Proto se má příští generace Tucsonu designově zcela odlišovat a podle Leeho má jít o vzrušující design, který člověka až vyděsí. Samozřejmě v tom dobrém slova smyslu, jako když se díváte na Jaguar F-Type.

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

No, zajímavé. Uvidíme, co tím má Hyundai na mysli. Budeme si na to ale muset ještě počkat. Datum uvedení příští generace Tucsonu je zatím v nedohlednu. Ono také není potřeba hned přicházet s novým modelem, když jsme dostali loni omlazení.

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 58 příspěvků