Vito AMG v8 55 jezdí,bylo viděno v Praze
Jo, bylo k vidění i v Praze, nebylo to ale V55 AMG, ale u Brabusu postavený prototyp s motorem M113 50. Bylo to překoňované (cca 210-220kW), jenom uchladit diferenciál byl problém. Také brzdy by bylo nutné do série výrazně upravit, nehledě na značnou nedotáčivost či případně přetáčivost. Vito může vážit až 3,2t a to je pak docela problém zastavit!!! Ale ten zvouček...I s dieselem se dá dnes dostat přes 200km/h, dokonce čtyřválcovým, žel pouze nutno poznamenat. Ale to je logický krok před hrozící pokutou za emise CO2 z Bruselu. V minulé generaci do posledního faceliftu se nabízel maximálně benzínový šestiválec M272 35 naladěný na 190kW, téměř nikdo to nekupoval, snad s výjimkou Ruska a blízkého východu. Proto se už benzin, s výjimkou modelu Metris v USA, vůbec u nového Vita nenabízí.
o Vcku jsem prestal uvazovat jako o rodinnem vanu ve chvili, kdy jsem zjistil ze v Evrope se prodava jen s dieselem
Benzin by si nikdo nekoupil snad krome tebe
no ver ze pokud by pod kapotou byl benzinovej 6 valec spojenej s hybridni technikou, tak by to byla velice prodavana varianta i v Evrope ;-) mimochodem konkurentu s benzinem se po svete prodava spousta, ja se benzinovym Vckem svezl ve Vegas kde slouzej pro prepravu hostu kasin nebo na vylety k prehrade ci ke GK pokud se neleti helikopterou
Nesrovnavej Usa a Evropu.benzin v Usa stoji trochu jine penize nez v Evrope. V Evrope by byly prodeje mizive kvuli vysoke cene auta pri reseni hybrid a benal.
tak i tady u nas na malomeste tu predeslou generaci s benzinovym V6 potkavam (Viano), tusim mela dokonce na vyber 4 atmosfericke benzinaky V6 a to az do roku 2014 kdy se prodavali i v Evrope a CR, prodeje asi nebyli valne, ale vzhledem k tomu co ceka diesely v pristich letech v EU a i jinde po svete se jiste nejakej benzin a zrejme spojeny s hybridni technikou vrati i do Vcka ;-) protoze hotely v nekterych mestech proste budou mit s diesely utrum, a zrovna Vcka slouzi dost casto jako VIP povozy hotelu a ruznych agentur na vozeni hostu, treba nektere hotely v Parizi jiz meni za Caravelle ktere maji moznost benzinoveho 2 litru TSi ;-)hybridni pohon dnes vychazi automobilky na priblizne 6-7 set eur vyrobne, tedy nijak zasadni suma pro auto s cenovkou hodne prez 60 tisic eur ;-) proto dnes Toyota tak zveda prodeje hybridu, protoze za par supu ma techniku ktera dnes emisne vyhovuje a nemusi se resit nesmysli jako dalsi DPF, adblue a dalsi ruzne blbosti jen aby to proslo testama a dane auto to samo prodrazuje vyrobne
Netvrdim, ze se casem nevrati benal do Vecka. Ale zatim se Mercedesu zcela evidentne tento krok financne nevyplati. Jinak snad ve vsech nemeckych mestech co jsem jel taxikem a zadal 7mist. Vzdy prijel medved, nikoliv VW. To ze par mest zakaze vjezd dieselovym autum, jeste neznamena ze medved bude davat benzinovy motor do vecka. Manazeri medveda a zcela dobre vedi co se jim vyplati a co se jim nevyplati, proto benal neni v nabidce v Evrope. Srovnavas nesrovnatelny, kdo kupuje mercedesa si nebude kupovat Toyotu proboha i kdyby mela toyota deset hybridu. Jeste tak Lexus beru.
odhaduju ze pristi generace bude benal mit B-] jasne ze do soucasne generace se jim to nevyplati, to taky nikde nepisu ze byse jim to vyplatilo, proste klesajici prodeje dieselu jsou patrne a jen tak se to neobrati
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.