Už vás nebaví nudné dodávky? Tento Mercedes-Benz Vito je přesně pro vás

9 komentářů

Rer
5. února • 21:22

Vito AMG v8 55 jezdí,bylo viděno v Praze

mariov8
6. února • 11:35

Jo, bylo k vidění i v Praze, nebylo to ale V55 AMG, ale u Brabusu postavený prototyp s motorem M113 50. Bylo to překoňované (cca 210-220kW), jenom uchladit diferenciál byl problém. Také brzdy by bylo nutné do série výrazně upravit, nehledě na značnou nedotáčivost či případně přetáčivost. Vito může vážit až 3,2t a to je pak docela problém zastavit!!! Ale ten zvouček...
I s dieselem se dá dnes dostat přes 200km/h, dokonce čtyřválcovým, žel pouze nutno poznamenat. Ale to je logický krok před hrozící pokutou za emise CO2 z Bruselu. V minulé generaci do posledního faceliftu se nabízel maximálně benzínový šestiválec M272 35 naladěný na 190kW, téměř nikdo to nekupoval, snad s výjimkou Ruska a blízkého východu. Proto se už benzin, s výjimkou modelu Metris v USA, vůbec u nového Vita nenabízí.

Saman
5. února • 13:52

o Vcku jsem prestal uvazovat jako o rodinnem vanu ve chvili, kdy jsem zjistil ze v Evrope se prodava jen s dieselem

Lojza
5. února • 22:01

Benzin by si nikdo nekoupil snad krome tebe

Saman
6. února • 14:45

no ver ze pokud by pod kapotou byl benzinovej 6 valec spojenej s hybridni technikou, tak by to byla velice prodavana varianta i v Evrope ;-) mimochodem konkurentu s benzinem se po svete prodava spousta, ja se benzinovym Vckem svezl ve Vegas kde slouzej pro prepravu hostu kasin nebo na vylety k prehrade ci ke GK pokud se neleti helikopterou

Lojza
6. února • 23:00

Nesrovnavej Usa a Evropu.benzin v Usa stoji trochu jine penize nez v Evrope. V Evrope by byly prodeje mizive kvuli vysoke cene auta pri reseni hybrid a benal.

Saman
7. února • 11:35

tak i tady u nas na malomeste tu predeslou generaci s benzinovym V6 potkavam (Viano), tusim mela dokonce na vyber 4 atmosfericke benzinaky V6 a to az do roku 2014 kdy se prodavali i v Evrope a CR, prodeje asi nebyli valne, ale vzhledem k tomu co ceka diesely v pristich letech v EU a i jinde po svete se jiste nejakej benzin a zrejme spojeny s hybridni technikou vrati i do Vcka ;-) protoze hotely v nekterych mestech proste budou mit s diesely utrum, a zrovna Vcka slouzi dost casto jako VIP povozy hotelu a ruznych agentur na vozeni hostu, treba nektere hotely v Parizi jiz meni za Caravelle ktere maji moznost benzinoveho 2 litru TSi ;-)hybridni pohon dnes vychazi automobilky na priblizne 6-7 set eur vyrobne, tedy nijak zasadni suma pro auto s cenovkou hodne prez 60 tisic eur ;-) proto dnes Toyota tak zveda prodeje hybridu, protoze za par supu ma techniku ktera dnes emisne vyhovuje a nemusi se resit nesmysli jako dalsi DPF, adblue a dalsi ruzne blbosti jen aby to proslo testama a dane auto to samo prodrazuje vyrobne

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lojza
7. února • 16:02

Netvrdim, ze se casem nevrati benal do Vecka. Ale zatim se Mercedesu zcela evidentne tento krok financne nevyplati. Jinak snad ve vsech nemeckych mestech co jsem jel taxikem a zadal 7mist. Vzdy prijel medved, nikoliv VW. To ze par mest zakaze vjezd dieselovym autum, jeste neznamena ze medved bude davat benzinovy motor do vecka. Manazeri medveda a zcela dobre vedi co se jim vyplati a co se jim nevyplati, proto benal neni v nabidce v Evrope. Srovnavas nesrovnatelny, kdo kupuje mercedesa si nebude kupovat Toyotu proboha i kdyby mela toyota deset hybridu. Jeste tak Lexus beru.

Saman
8. února • 15:40

odhaduju ze pristi generace bude benal mit B-] jasne ze do soucasne generace se jim to nevyplati, to taky nikde nepisu ze byse jim to vyplatilo, proste klesajici prodeje dieselu jsou patrne a jen tak se to neobrati

Doporučujeme

Články odjinud