Už vás nebaví nudné dodávky? Tento Mercedes-Benz Vito je přesně pro vás

Německá automobilka od příštího měsíce nabídne nový balíček. Vito Sport Line zahrnuje několik sportovních doplňků. O vylepšení výkonu ale nepůjde.
Už vás nebaví nudné dodávky? Tento Mercedes-Benz Vito je přesně pro vás

Automobilky se různými způsoby snaží ze svých modelových řad vyždímat maximální zisk. I proto jsme svědky výkonnějších verzí už i crossoverů, rodinných sedanů či SUV modelů. Zatím se tento trend příliš netýká dodávek. Dokonce ani Mercedes-Benz z nich ještě neudělal verzi AMG.

Nový Mercedes A poprvé naživo: Zvenku žádné drama, zato uvnitř revoluce

Nový Mercedes A poprvé naživo: Zvenku žádné drama, zato uvnitř revoluce

To ale neznamená, že německá automobilka nevymyslí něco jiného. Od příštího měsíce bude k dispozici balíček Vito Sport Line pro skříňovou dodávku a také verze Mixto a Tourer. "Vito Sport Line​ kombinuje řadu sportovních doplňků, které se postarají o dynamický a atraktivní celkový balíček pro náš úspěšný model," řekl Klaus Maier, šéf prodeje a marketingu Mercedes-Benz Vans.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Žádné úpravy výkonu ale rozhodně nečekejte. Balíček se postará hlavně o vzhledovou stránku vozů. I když vylepšení se dočká také například zavěšení kol, které se má postarat o sportovnější pocit. 

Kromě zajímavého barevného provedení si nelze nevšimnout ani 18palcových kol z lehkých slitin. Součástí balíčku je také panoramatická střecha nebo pochromovaná mřížka chladiče. Interiér se nese v černé umělé kůži. Volant a řadící páka nabídnou luxusnější pocit díky čalunění kvalitní kůží.

Jednou se možná i v tomto segmentu dočkáme verze AMG. Zatím si musíme vystačit s balíčkem Vito Sport Line. Cena se v závislosti na modelu pohybuje od 2500 eur (přibližně 63.000 korun) do 4100 eur (přibližně 103.000 korun).

Minitest VW Polo GTI s manuálem: Jednou se o něj ještě porveme!

VW Polo GTI (minitest)

Polo je díky dvoulitru zjevem mezi malými ostrými hatchbacky. Ke štěstí nám chyběla akorát maličkost. Manuál. Rádi bychom jásali, ale jediné, co můžeme nyní říci, je, že byl a už není. Po pár měsících ve výrobě GTI se spojkovým pedálem a řadicí pákou skončilo. Hádejte, komu můžete děkovat.

dnes | Miro Mihálik
TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků