Už tento pátek se bude dražit jediný originální kus Ferrari Testarossa Spider

Čas od času je možné koupit opravdový unikát. Tak například už za tři dny se bude na Artcurial's Rétromobile v Paříži dražit Ferrari Testarossa Spider, přičemž se očekává cena více než dvacet milionů korun. Proč? Protože originální vůz existuje pouze v jednom exempláři a právě ten se bude prodávat.

Ferrari Testarossa (1984-1996): Rudá hlava

Ferrari Testarossa (1984-1996): Rudá hlava

Ferrari Testarossa Spider, které míří do aukce, není jediná Testarossa bez střechy. Postaveno bylo více kusů, ale to byly úpravy, o které se v nemalé míře zasloužila Pininfarina. Ferarri samotné vyrobilo originální Spider pouze jeden. Vůz má sériové číslo 62897 a vznikl coby dárek pro tehdejšího šéfa Fiatu Gianni Agnelliho.

Ferrari Berlinetta Boxer (1971-1984): Uprostřed a naplocho

Ferrari Berlinetta Boxer (1971-1984): Uprostřed a naplocho

Dražba vozu, který má standardní dvanáctiválec o objemu 4,9 l s výkonu 291 kW (390 k), proběhne tento pátek v Paříži. Vlastnit jedinou originální Testarossu Spider nebude vůbec levná záležitost. Odhaduje se, že se cena vyšplhá v přepočtu až na 25 milionů korun. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Fiat Sedici 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 59 174 km
Cena: 210 000 Kč
Fiat Doblo 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 130 402 km
Cena: 141 000 Kč
Fiat Stilo 1,6
Rok výroby: 2004
Stav: 145 428 km
Cena: 54 000 Kč
Fiat Stilo 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 69 473 km
Cena: 95 000 Kč
Fiat Panda 1,1
Rok výroby: 2007
Stav: 131 914 km
Cena: 60 000 Kč
Fiat Panda 1,1
Rok výroby: 2007
Stav: 140 196 km
Cena: 60 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků