Už se ví, jaké ojeté auto ženy chtějí. Každopádně levnější než muži

Ženy v současnosti tvoří 27 procent ze všech zákazníků, kteří si kupují auto v autobazaru AAA.
Už se ví, jaké ojeté auto ženy chtějí. Každopádně levnější než muži

Jednu věc mají ženy i muži při nákupu ojetého auta společnou, vyplývá z nové tiskové zprávy největšího tuzemského prodejce ojetých aut - společnosti AAA Auto. Tou je největší zájem o domácí značku, tedy automobilku Škoda. Už na druhém místě však v tomto ohledu dochází k rozdílu preferencí.

Zatímco muži po Škodě nejvíce kupují Fordy, ženy auta značky Volkswagen.

Ženy při koupi ojetiny méně utrácí. V průměru si z "áček" odvážejí auta o patnáct tisíc korun levnější, než zákazníci z řad mužského pokolení.

Test ojetiny: Ford Mondeo je to nejlepší, co můžete koupit. Vážně

Test ojetiny: Ford Mondeo je to nejlepší, co můžete koupit. Vážně

Překvapivá je shoda preferencí barvy vozu. Obě pohlaví nejvíce žádají šedé automobily, případně modré. Teprve na třetím místě je rozdíl, když ženy by sáhly po červené a muži po černé.

Také na tvaru karosérie se obvykle muži i ženy shodnou. Nejčastěji si žádají hatchback. Jenže zatímco muži volí tuto variantu v 31 procentech (stejně jako kombi) ženy si hatchback kupují v 44,5 procentech případů.

Test ojetiny Škoda Rapid: Konečné řešení rozvodové otázky

Test ojetiny Škoda Rapid: Konečné řešení rozvodové otázky

Poměrně logické je to, že muži si volí auta se silnějším motorem (v průměru dvoulitry s 83,8 kW), ženy si vystačí s "dvanáctistovkami" a výkonem 76,6 kW.

S tím pak samozřejmě souvisí i typ paliva. Muži kupují zážehové agregáty v 51,5 procentech (a vznětové v 48,4 procentech), 62 procent žen odjíždí s autem, do jehož nádrže se tankuje benzin.  

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků