Už pouze elektromobily. Cvikovský závod VW ukončil výrobu spalovacích modelů

26 komentářů

Martin P.
30. června • 8:00

Je jedno jestli EV , motorky, lodě, letadla , tanky. Zaměstnávají stále s +- stejný počet lidí a platí daně . Tak je to v pořádku. Pokud budou propouštět a nebude se to tolik prodávat tak je jedno jestli vyrábí EV ,nebo LotusSeven. To platí i o jiných závodech nebo firmách v celé Evropě.

EV2
30. června • 8:58

Zabudol si na jednu podstatnú vec, keďže EV sú podstatne drahšie a majú veľkú nevýhodu s časom nabíjania, záujem o ne bude rádovo nižší a nebude potrebné vyrobiť toľko kusov, takže toto nie je dostatočná náhrada za spalováky, ani z hľadiska príjmov na daniach, ani zamestnanosti na výrobu. Z hľadiska ekonomiky veľmi zlé...EU začne ekonomicky klesať a potom nebudú prostriedky ani na ekologické opatrenia.

Freddka
1. července • 23:40

To nevadi hele vsichni makaj jak cerni a bili (abychom zustali korektni), HDPcko roste... no a kdyz to s EV neklapne, tak se to zase prestavi na fabriku na vodik nebo zpet na spalovaky, treba na plyn, to zalezi, co zrovna bude “in” :-)Vsichni furt maji neco proti EV ale vzdyt je to tak dobrej ekologickej napad - strasne moc baterek, mnohem tezsi auta, naprosto poddimenzovana infrastruktura a vysoka cema. :-)Ono to muze vypadat jako nevativa, ale to je jen tvuj spatny pohled na svet, ve skutecnosti jsou to pozitiva, protoze kde je problem, tam je i reseni a hle - hned je to pozitivni. Baterky budou za 200 let ekologicky, infrastruktura na to bude za 50 let jakz takz pripravena a spalovaky zmizi, takze nic levnejsiho nebude a bude to tudiz nejlevnejsi reseni na trhu.Vidis, staci pozitivni pohled na svet a hned je lip ;-)

Marex
30. června • 3:10

Tak uvidíme za jak dlouho výroba elektra pohřbí tento závod a tím i jeho dlouhou historii.

Kuk Vykuk
30. června • 4:19

To pohřběj zlatý ručičky neschopnej dinosaurů. Plechovku uměj vyrobit ale na softwér do toho zapoměli. :-DB-]

Kukbuk
30. června • 7:02

Ty velky odbornik na EV co nikdy v nich nesedel im urcite s tym pomozes,kedze si brutalne nadany profik-teoretik :-D:-D:-D

McQ
30. června • 12:57

jseš ženská, abys každýmu, co si dovolí kritizovat, říkal, udělej si to sám?

Jyrka Syrka
29. června • 20:32

Dederon elektrische line :-D
Další kudla do zad soudruhům z NDR. Kde zase udělali chybu ?
Ale co, předělat na benzin se to dá za pár let taky.

Jozef
29. června • 16:44

Začiatok konca 🥴

petr r. (petrumr)
29. června • 19:02

taky si říkám, že je to nemůže uživit.

G
29. června • 20:15

Taky si říkám, že se ti hlupáci nejdříve neporadili s tebou.

29. června • 15:40

El. proud je fajn treba na , sviceni , vareni , ale auta musi smrdet a rachotit.

Kuk Vykuk
30. června • 4:04

Stejně jako tvoje stará. :-DB-]

Kukbuk
30. června • 7:00

Hold niekto ma staru a niekto stare ako to je v tvojom pripade.
U teba to je este o to horse,ze je to tvoj foter :-D B-]

Kuk Vykuk
30. června • 13:15

Jenom ty máš starou kozu. B-]

Slávek
29. června • 15:55

No smrdět zrovna nemusí, ale vůně benzínu, nafty a oleje má něco do sebe. A zvuky - od takový V8 až po rozzuřenej vysavač, to prostě k automobilismu patří ;-)

EL2020
29. června • 18:17

Bez souseda s jeho 15 minut nastartovaným 15 let starým dieselovým smradlákem parkujícím před barákem se mile rád obejdu. Vůně benzinu má možná nějaké specifické kouzlo, ale nafta, to je akorát hnus, smrad k poblití.

HRD
29. června • 20:18

To není nafta, ale zplodiny z ní. Naftou voněla kabina staré Tatry, ve které mě táta vozil. S tím smradem co píšeš plně souhlasím.

HRD
29. června • 15:13

Zlatej Trabant. Jo, jo, dobře už bylo...

Kuk Vykuk
30. června • 4:04

Tráboš, ideální trakař pro zaprděnou socku ze socíku.

kari
30. června • 11:03

Tak se nestiď za to, že víc než jeden pedál u elektra ovládat nedokážeš, natož trabanta, který už potřeboval fištróna. Ne každý se může chlubit tím, že je normální a ne zdegenerovaný jako ty. V dnešnéí době je vás čím dál tím více, tak alespoň máš kam zapadnout ;-)

Kuk Vykuk
30. června • 13:13

Koukám ty musíš mít fištróna i na to aby ses vysral do mísy, protože jinak si nasereš pod nohy. B-]

kari
30. června • 14:14

Děkujeme za potvrzení tvého stavu ;-)

Kukbuk
30. června • 6:59

Takze vlastne pre teba :-D

Kuk Vykuk
30. června • 10:56

Hele maďarskej žumpojed má dovolenou. To požírání Korona hoven ti dalo zabrat co? Už si na tom tak bídně že závidíš i trabanta. :-D

Jyrka Syrka
29. června • 20:37

Já vím, že to bylo nenáročné na údržbu a výkon z litru byl vyšší než u 4taktů, ale já jsem ty smrduté vysavače prostě nesnášel.
Zvuk ani smrad.

Doporučujeme

Články odjinud