Je jedno jestli EV , motorky, lodě, letadla , tanky. Zaměstnávají stále s +- stejný počet lidí a platí daně . Tak je to v pořádku. Pokud budou propouštět a nebude se to tolik prodávat tak je jedno jestli vyrábí EV ,nebo LotusSeven. To platí i o jiných závodech nebo firmách v celé Evropě.
Zabudol si na jednu podstatnú vec, keďže EV sú podstatne drahšie a majú veľkú nevýhodu s časom nabíjania, záujem o ne bude rádovo nižší a nebude potrebné vyrobiť toľko kusov, takže toto nie je dostatočná náhrada za spalováky, ani z hľadiska príjmov na daniach, ani zamestnanosti na výrobu. Z hľadiska ekonomiky veľmi zlé...EU začne ekonomicky klesať a potom nebudú prostriedky ani na ekologické opatrenia.
To nevadi hele vsichni makaj jak cerni a bili (abychom zustali korektni), HDPcko roste... no a kdyz to s EV neklapne, tak se to zase prestavi na fabriku na vodik nebo zpet na spalovaky, treba na plyn, to zalezi, co zrovna bude “in” :-)Vsichni furt maji neco proti EV ale vzdyt je to tak dobrej ekologickej napad - strasne moc baterek, mnohem tezsi auta, naprosto poddimenzovana infrastruktura a vysoka cema. :-)Ono to muze vypadat jako nevativa, ale to je jen tvuj spatny pohled na svet, ve skutecnosti jsou to pozitiva, protoze kde je problem, tam je i reseni a hle - hned je to pozitivni. Baterky budou za 200 let ekologicky, infrastruktura na to bude za 50 let jakz takz pripravena a spalovaky zmizi, takze nic levnejsiho nebude a bude to tudiz nejlevnejsi reseni na trhu.Vidis, staci pozitivni pohled na svet a hned je lip ;-)
Tak uvidíme za jak dlouho výroba elektra pohřbí tento závod a tím i jeho dlouhou historii.
To pohřběj zlatý ručičky neschopnej dinosaurů. Plechovku uměj vyrobit ale na softwér do toho zapoměli. :-DB-]
Ty velky odbornik na EV co nikdy v nich nesedel im urcite s tym pomozes,kedze si brutalne nadany profik-teoretik :-D:-D:-D
jseš ženská, abys každýmu, co si dovolí kritizovat, říkal, udělej si to sám?
Dederon elektrische line :-DDalší kudla do zad soudruhům z NDR. Kde zase udělali chybu ?Ale co, předělat na benzin se to dá za pár let taky.
Začiatok konca 🥴
taky si říkám, že je to nemůže uživit.
Taky si říkám, že se ti hlupáci nejdříve neporadili s tebou.
El. proud je fajn treba na , sviceni , vareni , ale auta musi smrdet a rachotit.
Stejně jako tvoje stará. :-DB-]
Hold niekto ma staru a niekto stare ako to je v tvojom pripade.U teba to je este o to horse,ze je to tvoj foter :-D B-]
Jenom ty máš starou kozu. B-]
No smrdět zrovna nemusí, ale vůně benzínu, nafty a oleje má něco do sebe. A zvuky - od takový V8 až po rozzuřenej vysavač, to prostě k automobilismu patří ;-)
Bez souseda s jeho 15 minut nastartovaným 15 let starým dieselovým smradlákem parkujícím před barákem se mile rád obejdu. Vůně benzinu má možná nějaké specifické kouzlo, ale nafta, to je akorát hnus, smrad k poblití.
To není nafta, ale zplodiny z ní. Naftou voněla kabina staré Tatry, ve které mě táta vozil. S tím smradem co píšeš plně souhlasím.
Zlatej Trabant. Jo, jo, dobře už bylo...
Tráboš, ideální trakař pro zaprděnou socku ze socíku.
Tak se nestiď za to, že víc než jeden pedál u elektra ovládat nedokážeš, natož trabanta, který už potřeboval fištróna. Ne každý se může chlubit tím, že je normální a ne zdegenerovaný jako ty. V dnešnéí době je vás čím dál tím více, tak alespoň máš kam zapadnout ;-)
Koukám ty musíš mít fištróna i na to aby ses vysral do mísy, protože jinak si nasereš pod nohy. B-]
Děkujeme za potvrzení tvého stavu ;-)
Takze vlastne pre teba :-D
Hele maďarskej žumpojed má dovolenou. To požírání Korona hoven ti dalo zabrat co? Už si na tom tak bídně že závidíš i trabanta. :-D
Já vím, že to bylo nenáročné na údržbu a výkon z litru byl vyšší než u 4taktů, ale já jsem ty smrduté vysavače prostě nesnášel.Zvuk ani smrad.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.