Už pouze elektromobily. Cvikovský závod VW ukončil výrobu spalovacích modelů

HRD  |  29. 06. 2020 15:13

Zlatej Trabant. Jo, jo, dobře už bylo...

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  29. 06. 2020 20:37

Já vím, že to bylo nenáročné na údržbu a výkon z litru byl vyšší než u 4taktů, ale já jsem ty smrduté vysavače prostě nesnášel.
Zvuk ani smrad.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  30. 06. 2020 04:04

Tráboš, ideální trakař pro zaprděnou socku ze socíku.

Odpovědět  |   | 
Kukbuk  |  30. 06. 2020 06:59

Takze vlastne pre teba

Odpovědět  |   | 
kuk  |  30. 06. 2020 10:56

Hele maďarskej žumpojed má dovolenou. To požírání Korona hoven ti dalo zabrat co? Už si na tom tak bídně že závidíš i trabanta.

Odpovědět  |   | 
kari  |  30. 06. 2020 11:03

Tak se nestiď za to, že víc než jeden pedál u elektra ovládat nedokážeš, natož trabanta, který už potřeboval fištróna. Ne každý se může chlubit tím, že je normální a ne zdegenerovaný jako ty. V dnešnéí době je vás čím dál tím více, tak alespoň máš kam zapadnout

Odpovědět  |   | 
kuk  |  30. 06. 2020 13:13

Koukám ty musíš mít fištróna i na to aby ses vysral do mísy, protože jinak si nasereš pod nohy.

Odpovědět  |   | 
kari  |  30. 06. 2020 14:14

Děkujeme za potvrzení tvého stavu

Odpovědět  |   | 
 |  29. 06. 2020 15:40

El. proud je fajn treba na , sviceni , vareni , ale auta musi smrdet a rachotit.

Odpovědět  |   | 
Slávek  |  29. 06. 2020 15:55

No smrdět zrovna nemusí, ale vůně benzínu, nafty a oleje má něco do sebe. A zvuky - od takový V8 až po rozzuřenej vysavač, to prostě k automobilismu patří

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  29. 06. 2020 18:17

Bez souseda s jeho 15 minut nastartovaným 15 let starým dieselovým smradlákem parkujícím před barákem se mile rád obejdu. Vůně benzinu má možná nějaké specifické kouzlo, ale nafta, to je akorát hnus, smrad k poblití.

Odpovědět  |   | 
HRD  |  29. 06. 2020 20:18

To není nafta, ale zplodiny z ní. Naftou voněla kabina staré Tatry, ve které mě táta vozil. S tím smradem co píšeš plně souhlasím.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  30. 06. 2020 04:04

Stejně jako tvoje stará.

Odpovědět  |   | 
Kukbuk  |  30. 06. 2020 07:00

Hold niekto ma staru a niekto stare ako to je v tvojom pripade.
U teba to je este o to horse,ze je to tvoj foter

Odpovědět  |   | 
kuk  |  30. 06. 2020 13:15

Jenom ty máš starou kozu.

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  29. 06. 2020 16:44

Začiatok konca 🥴

Odpovědět  |   | 

taky si říkám, že je to nemůže uživit.

Odpovědět  |   | 
G  |  29. 06. 2020 20:15

Taky si říkám, že se ti hlupáci nejdříve neporadili s tebou.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  29. 06. 2020 20:32

Dederon elektrische line
Další kudla do zad soudruhům z NDR. Kde zase udělali chybu ?
Ale co, předělat na benzin se to dá za pár let taky.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  30. 06. 2020 03:10

Tak uvidíme za jak dlouho výroba elektra pohřbí tento závod a tím i jeho dlouhou historii.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  30. 06. 2020 04:19

To pohřběj zlatý ručičky neschopnej dinosaurů. Plechovku uměj vyrobit ale na softwér do toho zapoměli.

Odpovědět  |   | 
Kukbuk  |  30. 06. 2020 07:02

Ty velky odbornik na EV co nikdy v nich nesedel im urcite s tym pomozes,kedze si brutalne nadany profik-teoretik

Odpovědět  |   | 
McQ  |  30. 06. 2020 12:57

jseš ženská, abys každýmu, co si dovolí kritizovat, říkal, udělej si to sám?

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  30. 06. 2020 08:00

Je jedno jestli EV , motorky, lodě, letadla , tanky. Zaměstnávají stále s +- stejný počet lidí a platí daně . Tak je to v pořádku. Pokud budou propouštět a nebude se to tolik prodávat tak je jedno jestli vyrábí EV ,nebo LotusSeven. To platí i o jiných závodech nebo firmách v celé Evropě.

Odpovědět  |   | 
EV2  |  30. 06. 2020 08:58

Zabudol si na jednu podstatnú vec, keďže EV sú podstatne drahšie a majú veľkú nevýhodu s časom nabíjania, záujem o ne bude rádovo nižší a nebude potrebné vyrobiť toľko kusov, takže toto nie je dostatočná náhrada za spalováky, ani z hľadiska príjmov na daniach, ani zamestnanosti na výrobu. Z hľadiska ekonomiky veľmi zlé...EU začne ekonomicky klesať a potom nebudú prostriedky ani na ekologické opatrenia.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  01. 07. 2020 23:40

To nevadi hele vsichni makaj jak cerni a bili (abychom zustali korektni), HDPcko roste... no a kdyz to s EV neklapne, tak se to zase prestavi na fabriku na vodik nebo zpet na spalovaky, treba na plyn, to zalezi, co zrovna bude “in”

Vsichni furt maji neco proti EV ale vzdyt je to tak dobrej ekologickej napad - strasne moc baterek, mnohem tezsi auta, naprosto poddimenzovana infrastruktura a vysoka cema.

Ono to muze vypadat jako nevativa, ale to je jen tvuj spatny pohled na svet, ve skutecnosti jsou to pozitiva, protoze kde je problem, tam je i reseni a hle - hned je to pozitivni. Baterky budou za 200 let ekologicky, infrastruktura na to bude za 50 let jakz takz pripravena a spalovaky zmizi, takze nic levnejsiho nebude a bude to tudiz nejlevnejsi reseni na trhu.

Vidis, staci pozitivni pohled na svet a hned je lip

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

dnes | Jiří Baborský | 6 příspěvků
S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 30 příspěvků
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

Dacia Duster 1.0 TCe LPG

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | Jan Mička | 107 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Škoda Favorit. Překonal ji snad ve všem

Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Ško…

Narazit dnes na zachovalou „nula sedmičku“ není tak úplně snadné. Nám se to podařilo a kdybychom se měli v časech jeho největší slávy rozhodovat mezi ním a stejně drahou Škodou Favorit, měli bychom jasno.

7.  6.  2020 | | 85 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A