Už nejen pro Čínu. Nový Citroën C5 Aircross dorazí také do Evropy

Nový Citroën C5 Aircross již od loňského roku brázdí čínské silnice. Již brzo se ale konečně dostane také na evropský trh. Stane se tak ještě tento týden.

Citroën nabízí C5 Aircross již od loňského podzimu. Ale pouze na čínském trhu. Již tento týden jej ale konečně přiveze také do Evropy. Francouzská automobilka na sociálních sítích již láká na tento krok. Stát se tak má již ve čtvrtek 24. května.

Nové kompaktní SUV je stojí na stejném základu jako modely Peugeot 3008, 5008 či Opel Grandland X. Mezi hlavní konkurenty má zase patřit druhá generace Nissan Qashqai nebo pátá generace Toyota RAV4. Pro evropský trh se bude vyrábět ve francouzském městě Rennes. Mezi hlavní prvky zvyšující komfort jízdy patří tlumiče s hydraulickými dorazy, které už nabízí také C4 Cactus.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Zatím ale pořád zůstává záhadou, jaké budou rozdíly naproti čínské verzi. Ta se může pochlubit digitální přístrojovkou s 12,3palcovým displejem, 8palcovým infotainmentem či bezdrátovým nabíjením smartphonu.

V Číně je Citroën C5 Aircross k dispozici se dvěma benzinovými motory. Jeden nabízí výkon 165 koní, druhý celkem 200 koní. Oba jsou párovány se šestistupňovou automatickou převodovkou. Nové kompaktní SUV má také dostat plug-in hybridní verzi s pohonem všech kol e-AWD. Díky dvěma elektromotorům se tato verze má dostat na celkový výkon 300 koní.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků