Už nejen pro Čínu. Nový Citroën C5 Aircross dorazí také do Evropy

Nový Citroën C5 Aircross již od loňského roku brázdí čínské silnice. Již brzo se ale konečně dostane také na evropský trh. Stane se tak ještě tento týden.

Citroën nabízí C5 Aircross již od loňského podzimu. Ale pouze na čínském trhu. Již tento týden jej ale konečně přiveze také do Evropy. Francouzská automobilka na sociálních sítích již láká na tento krok. Stát se tak má již ve čtvrtek 24. května.

Nové kompaktní SUV je stojí na stejném základu jako modely Peugeot 3008, 5008 či Opel Grandland X. Mezi hlavní konkurenty má zase patřit druhá generace Nissan Qashqai nebo pátá generace Toyota RAV4. Pro evropský trh se bude vyrábět ve francouzském městě Rennes. Mezi hlavní prvky zvyšující komfort jízdy patří tlumiče s hydraulickými dorazy, které už nabízí také C4 Cactus.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Zatím ale pořád zůstává záhadou, jaké budou rozdíly naproti čínské verzi. Ta se může pochlubit digitální přístrojovkou s 12,3palcovým displejem, 8palcovým infotainmentem či bezdrátovým nabíjením smartphonu.

V Číně je Citroën C5 Aircross k dispozici se dvěma benzinovými motory. Jeden nabízí výkon 165 koní, druhý celkem 200 koní. Oba jsou párovány se šestistupňovou automatickou převodovkou. Nové kompaktní SUV má také dostat plug-in hybridní verzi s pohonem všech kol e-AWD. Díky dvěma elektromotorům se tato verze má dostat na celkový výkon 300 koní.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

včera | Vladimír Kadera | 15 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků