Už nejen pro Čínu. Nový Citroën C5 Aircross dorazí také do Evropy

Nový Citroën C5 Aircross již od loňského roku brázdí čínské silnice. Již brzo se ale konečně dostane také na evropský trh. Stane se tak ještě tento týden.

Citroën nabízí C5 Aircross již od loňského podzimu. Ale pouze na čínském trhu. Již tento týden jej ale konečně přiveze také do Evropy. Francouzská automobilka na sociálních sítích již láká na tento krok. Stát se tak má již ve čtvrtek 24. května.

Nové kompaktní SUV je stojí na stejném základu jako modely Peugeot 3008, 5008 či Opel Grandland X. Mezi hlavní konkurenty má zase patřit druhá generace Nissan Qashqai nebo pátá generace Toyota RAV4. Pro evropský trh se bude vyrábět ve francouzském městě Rennes. Mezi hlavní prvky zvyšující komfort jízdy patří tlumiče s hydraulickými dorazy, které už nabízí také C4 Cactus.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Zatím ale pořád zůstává záhadou, jaké budou rozdíly naproti čínské verzi. Ta se může pochlubit digitální přístrojovkou s 12,3palcovým displejem, 8palcovým infotainmentem či bezdrátovým nabíjením smartphonu.

V Číně je Citroën C5 Aircross k dispozici se dvěma benzinovými motory. Jeden nabízí výkon 165 koní, druhý celkem 200 koní. Oba jsou párovány se šestistupňovou automatickou převodovkou. Nové kompaktní SUV má také dostat plug-in hybridní verzi s pohonem všech kol e-AWD. Díky dvěma elektromotorům se tato verze má dostat na celkový výkon 300 koní.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků