Už jste viděli tahač s návěsem, jak skáče přes jedoucí formuli?

Společnost EMC2 zveřejnila video, které opravdu stojí za pozornost. Tahač běžně sloužící k přepravování monopostů F1 týmu Lotus vytvořil rekord v délce letu vzduchem, když dokázal skočit bezmála 26 metrů daleko. A aby to nebylo jen tak jednoduché, vymysleli organizátoři ještě jeden zajímavý bonus.

Lotus Evora S míří do služeb záchranářů. Kde? Samozřejmě v Dubaji

Lotus Evora S míří do služeb záchranářů. Kde? Samozřejmě v Dubaji

Zatímco tahač letěl vzduchem, monopost Lotus projel pod ním. Zajímavé. Ptáte se proč? Asi aby bylo výsledkem patřičně atraktivní video. Ostatně to můžete posoudit sami, stejně jako si můžete prohlédnout galerii. Na tomto odkazu pak najdete ještě video z příprav celé akce

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line: Důstojné stáří

Ford Kuga 1.5 EB ST-Line (minitest)

Ačkoli je Kuga průběžně modernizována, nic to nemění na skutečnosti, že patří k nejstarším SUV na trhu. Má ve svém věku, a navíc s malým benzínovým čtyřválcem pod kapotou, ještě co nabídnout?

5.  11.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků