Už je to tady: EU chce do nových aut instalovat černé skříňky a omezovat rychlost

88 komentářů

nemám jméno
23. ledna • 14:06

Tohle všechno už běžně existuje u leasingových aut. Např. systém Carnet. Zaznamenán je každý prd v čase včetně napětí baterie.

Majko
7. prosince • 7:10

A keby ste tušili, že lietadlá majú čierne skrinky už desiatky rokov. A navyše vôbec nie sú čierne.

Jirka
6. prosince • 8:59

A kde jsou zdroje článku? Autorevue teď funguje jako dezinformační web?
Nikde není k dohledání, že by v EK nebo v EP návrh něčeho takového byl. Takže zase článek s cílem naštvat lidi. Hlavně, že se stádo už houfuje do nesmiřitelných zástupů.

Michal
6. prosince • 8:36

Ten detektor na chlast pochopim...V krizovy situaci,kdyz neni pobliz strizlivy by to mohl byt problem...Ale ten zbytek je docela masakr....

Karel
6. prosince • 8:00

Já bych ještě navrhoval, aby šel motor nastartovat až po úspěšném absolvování náhodně vybraného testu.

Karel
6. prosince • 8:00

Já bych ještě navrhoval, aby šel motor nastartovat až po úspěšném absolvování náhodně vybraného testu.

Anti-automat
6. prosince • 7:03

Uz len chyba aby nas nacipovali ako psov. Skratka totalna kontrola, horsie ako za protektoratu!Ono ked to takto pojde dalej, tak nasa mila EU nas z tych aut zarucene dostane von. Potom ale nech sa ctena EU nebude divit, ked nam jedneho krasneho dna dojde trpezlivost a to co je v Parizi teraz je len slaby odvar proti tomu, co pride. Ludi donekonecna drazdit nemozno a aspon co sa tyka mna, na tie dve pismena zacinam byt pomaly ale iste alergicky. Ostatne bratia Cesi maju na takyto byrokraticky mocichtivy bordel jednu velmi prakticku metodu a nevidim dovod aby sa nepouzila aj tam. Okna su tam hodne vysoko.

Jirka Sirka
6. prosince • 14:47

Většině lidí je to ale úplně jedno a věr mi, že se nic z toho, co popisuješ, nestane. Lidi mají úplně jiné starosti než nějakou černou skříňku v autě.

Duder
6. prosince • 6:23

Článek bez zdrojů a bez autora. Opravdu důvěryhodné sdělení...

JirkaK
6. prosince • 4:10

Se starou jedničkovou fabií na věčné časy a nikdy jinak.

Jirka Sirka
6. prosince • 14:44

Tak snad to do tebe nikdo nenapálí, já bych do tak starého auta už nevlezl.

Anti-automat
6. prosince • 7:06

klud, neboj > ono sa uz najde sposob ako Ta z nej dostat.

JK
5. prosince • 23:17

Většina tady zapomíná, že i my jsme EU, že i my tam máme politiky, kteří kdyby chtěli, tak se proti tomu postaví. Že kdyby se společnost více zajímala o "svět kolem sebe" a ne jen o cenu piva, tak mohla dávno vzejít iniciativa tzv. odspoda. Protože i my se podílíme na tom, jestli EU bude za něco stát, nebo to bude byrokratický balast. A i my se podílíme na tom, jací lidé nás tam budou zastupovat. Je to úplně stejné, jako když se u nás křičí, že za všechno může Praha. To je tradiční výmluva duševních mrzáků. Nebo z malých měst a obcí se nadává na krajské město - vždycky za to může přece někdo jiný. Asi ještě chvíli potrvá, než budeme tak vyspělou společností, že tahle zbabělá rétorika předškolních dětí - "to oni" - začne pomalu mizet. Ale musím přiznat, jak extrémně tendenčně je veden nadpis i článek. Tady se někdo při psaní vyloženě třepal na diskusi. ;-)

Joe Doe
6. prosince • 9:22

Bohuzial, prichadzas s vedomostami a logikou na autorevue.sk.Mas, samozrejme pravdu, vacsina EU legislativy je prijmana procesom, v ramci ktoreho za nu v niektorom stadiu zdvihol ruku zastupca CR ci SR. Ziadny diktat.V mnohych pripadoch EU len urcuje ramec a konkretnu implementaciu nechava na narodnych vladach. Preto niekde eurodotacie nastartuju rozvoj regionu a niekde postavia Capi hnizdo.Nadavat na EU pri dnesnom pristupe k informaciam je skratka prejav nevzdelanosti a primitivizmu. Alebo lacneho nahanania klikov ci hlasov - od nevzdelanych primitovov.

Marek71
6. prosince • 9:39

No konečně to někdo vysvětlil tak, že tomu (snad) rozumím...
Takže EU napíše/vytvoří interface a národní státy vytvoří zákony, které implementují tento interface. A z logiky modelu interface-implementační třída pak plyne i to, že ty zákony na úrovni států mohou být dost odlišné, i když vycházejí z jednoho interface :-)

Vidlak
9. prosince • 19:01

No spíš bych to viděl jako abstraktní třídu, kterou musí národní státy implementovat, neboť bývá určená výchozí implementace. Viz. GDPR, jejíž česká verze byla schválená tento týden, a do této doby platila výchozí celoevropská implementace.

bzzz
6. prosince • 9:31

Ve vztahu legislativa/narizeni EU - narodni vlady jsou tyto (narodni vlady) casto papeztejsi nez papez (doma se lobuje a krade snaze).

Jim
5. prosince • 22:28

Nemám z toho obavy. Všechno se dá zrušit. Můj ajťák umí zázraky. Např. omezovač rychlosti na 250 km/h. Zrušil ho za pět minut.

Peter
6. prosince • 23:06

I s autem😀

petr r. (petrumr)
6. prosince • 19:27

a kolik jste mu dal za práci? Podívejte se na pilový diagram a zjistíte, že se svojím převodem nepojedete více jak 220km/hod.

Tomas
5. prosince • 22:36

Tak natrefit na stk jako technik na takto "upravený" auto,automaticky nahlásit na policii.A majiteli do konce života zabavit řidičák,technika který takto "upravil" auto najít a do vězení za obecné ohrožení.

Jirka Sirka
6. prosince • 14:33

A co je komu do toho, jestli to auto jede 250 nebo 280 km/h? Tím spíše STK? Navíc odblokování většinou nabízí i sama automobilka v rámci nějakého např. performance paketu. Tak co byste tam chtěl jako hlásit? :D

Vidlak
9. prosince • 18:55

Auto bylo homologované s maximálním dosažitelnou rychlostí 250km/h, odstraněním tohoto omezení došlo k porušení homologačních podmínek, a tedy auto není způsobilé pro provoz na pozemních komunikacích. Pokud automobilka chce prodávat pakety bez omezovače, tak je auto takto i homologováno.

speedfred
6. prosince • 9:23

musíš kúpiť auto bez limitera aby taký ak JK nemohli frflať. Moje má maximálku niečo cez 300:-P

JK
6. prosince • 12:27

Asi jste to nepochopil, já se ho naopak zastal i když si o tom myslím svoje. ;-)

speedfred
6. prosince • 13:19

Tak potom pardón :-)

Jim
5. prosince • 23:12

Jako technik na stk poznáš kulový. Řekl jsem, že je genius a tak vše zálohuje a před stk mi to dá do původního stavu. Jednou za dva roky se to vyplatí. Je to moje auto za moje prachy a já tam tyhle "vymoženosti" prostě nechci.

Petr
6. prosince • 18:52

Dokud se tvoje auto nedostane do bouračky, tak OK, chipni si co chceš a na STK si to vrať zpátky. Pokud náhodou budeš v bouračce se škodou pár set tisíc nebo nedejbože na zdraví, tak jsi doufám srozuměn s tím, že takhle upravené auto nebylo způsobilé provozu (nebylo s chipnutím schválené) a tedy pojišťovna tobě nic neplatí a to, co zaplatí poškozeným, po tobě vymáhá; věř mi, že to pojišťovně za ty peníze bude stát zkontrolovat.Tohle je podle mě svobody, po kterém voláš (nechci omezení, ale nesu důsledky za všechna svá rozhodnutí) a s tím do jisté míry dokážu souhlasit.

MZ
6. prosince • 19:54

Petr: už to nehul, pojišťovna určitě bude něco takového zkoumat :-D

JK
5. prosince • 22:58

A přesně díky podobným postojům vznikají podobné směrnice. Neobhajuji pána a jeho "úpravu", ale lidi by měli být zodpovědní přirozeně a ne aby se vše řešilo příkazy a zákazy.

RIP
5. prosince • 22:24

Takze potom co se tady z toho stal reklamni web skody auto, tak jeste pridame dezinformacni web budujici hejt na EU. Clanek bez zdroju, bez znalosti legislativniho procesu, jednoznacne tendecni.Nejsem prekvapen, autorevue je dno. Byval to dobrej web.

Jirka Sirka
6. prosince • 14:29

No a který web není reklamním webem Škody Auto? Všude se píše nejvíce o domácí škodovce, je to totiž logické. A ve všech státech, kde je nějaká značka(y) domácí se taky nejvíce píše o té nebo těch značkách. Věděl byste to, kdybyste občas někam vycestoval nebo alespoň početl něco zahraničního.

Kajmos
5. prosince • 22:20

Celé je to naprostá kravina.
I dnes je možné jet naprosto legálně pod vlivem alkoholu nebo nad rychlostními limity. Tím případem je ohrožení zdraví a života. A jak ten systém pozná, že někoho takového vezu a nezabrzdí mi auto na nějakém omezení?

Marek71
6. prosince • 9:33

Pod vlivem alkoholi je možné jet legálně ve většině civilizovaných zemí na záped od našeho Kocourkova. Ten limit je nějakých půl promile. A nemusí jít ani o ohrožení života.

bzzz
6. prosince • 10:12

V evrope je ook nejcasteji pul promile, pricemz ridici profesionalove a zacatecnici maji casto limity nizsi/prisnejsi.

Rvhd
5. prosince • 22:01

Muzete prosim uvadet i nejake zdroje? Nedari se mi to v zadnych dokumentech europarlamentu najit...

Joe Doe
6. prosince • 9:23

Clovece, si na autorevue.cz, tu sa na zdroje nehra.

Joe Doe
5. prosince • 21:52

Pani, upokojte sa. Toto je autorevue.cz, viete, revue, zabavna show, kde su veci spravidla zvelicovane a skreslovane s cielom docielit komicky efekt.

Jan
5. prosince • 21:35

Samozřejmě,že je to dobrá věc,černá skřínka je v nákladních autech a autobusech už nejmíň deset let a nikomu to nevadí. Jezdím MHD v Jihlavě a nových busech co jsme dostaly je i kamera na čelním skle a jsem za ní rád , protože to, co někteří předvádějí na silnici je pro hodně silné žaludky.
Nevidím důvod proč by neměla být i v osobních , když to slouží jenom k dokumentaci nehod .
Snad každý kdo má nehodu má zájem na jejím spravedlivým vyřešení, teda kromě viníka.

Jirka Sirka
6. prosince • 14:21

A co třeba předvádějí?
Já najezdím asi 50 tis. km za rok různě po ČR, ale skoro nic, co by bylo "jen pro silné žaludky" nevídám.
Dělám něco špatně? Nebo mám říkat o každém, kdo mě předjede, že je pirát a jak nás všechny ohrožuje a prohlásit to za krizovku? Protože jinak nevím, prostě normálně jezdím a ostatní jezdí kolem mě taky úplně normálně. Kam na ty piráty všichni chodíte? Ani když přijedu k vám do Jihlavy, tak žádné nepotkávám...

Jan
9. prosince • 12:06

Tak jestli máš D nech se u nás zaměstnat berou všemi deseti a můžeš si tu pohodu za volantem užívat , ale možná změníš názor rychleji než si myslíš ,až tě začne v bus pruhu nějaký slušnák vybžďovat, asi ho rozčílilo , že musí stát v koloně a já mám volno.😕

Krabat
7. prosince • 6:38

Souhlasím a také nerozumím, proč někteří lidé situaci na našich silnicích podobně dramatizují. Většina lidí jezdí úplně normálně, slušně a ohleduplně. Jen výjimečně jede někdo agresivně a bezohledně. Mnohem častěji jedou řidiči bezdůvodně pomalu a zdržují. Proč, to nechápu. Buď nezkušenost, nebo mají důvod, který neřeším. Horší je, když se jich takhle sejde hned několik a udělají vláček, pak už nadávám. Aspoň mezery na předjetí by mohli nechávat.Když potkám opravdu agresivního řidiče, velice často má polskou nebo slovenskou značku. Zrovna u Slováků mě to překvapuje. U nich doma jezdí jako připos*aní, protože policajti tam číhají na každém rohu. Ale jak překročí hranice, myslí si, že jsou na divokém západě. Nechci paušalizovat, většina jezdí také slušně. Nicméně, co nedávno předváděl jeden Slovák v BMW 7, to byl vyloženě hazard.

Ota
5. prosince • 20:45

Me se to vcelku líbí.
Nechápu že "černé skříňky" v autech nejsou už dávno.
Zaprvé to pomůže odhalit skutečného viníka dopravní nehody a za druhé se konečně budou dodržovat rychlosti na silnicích.
A s tím samozřejmě souvisí i velikost motorů v autech.
Maximální rychlost má být omezena na 130 pro všechna auta bez rozdílu. A svět bude hned bezpečnější.

JohnST
6. prosince • 8:32

Ano svet bude bezpecnejsi a vsetci budeme stastni a vysmiati. Amen....:-D

Neurotic
5. prosince • 21:34

Až tě někdo zabije, protože nestihne předjet kamion jelikož zapoměl, že to ve 130 přestane zrychlovat no ve skutečnosti to pořádně přestane zrychlovat už ve 110 tak se budeš divit:-D

Medusa
5. prosince • 22:32

Blbost,většina kamionů ma omezovač na 90 eventuelně na 100

Krabat
6. prosince • 11:47

To není blbost. Ty jsi ještě nikdy nemusel předjíždět tři kamiony za sebou? To je naprosto běžná situace, kdy se na sebe lepí tak, že mezi nimi není žádné místo. A pokud se tam musíš nacpat, ještě Tě vytroubí, co sis to dovolil. Nějaký bezpečný rozestup je vůbec netrápí. Ten člověk, co tu propaguje omezení rychlosti na 130 km/h buď nejezdí autem, nebo je to sváteční jezdec s kloboukem.

Ota
6. prosince • 13:54

Za svůj život jsem najezdil již k milionu km.
Ano, souhlasím ze na nasich silnicích vládne občas anarchie. Ale to je jen u nás. Na severu nebo západě se jezdí slušně a dodržují se předpisy. A kamionaci kteří musí chodit na periodické sezení se tohle na západě učí. Učí je předvídat, dodržovat zmíněné rozestupy mezi sebou ap.
Líbí se mi názor pana který říká, že se dá rychlost omezovat značkami. Také by to byla varianta. Každopádně já si stojím za tím, že dnešní auta která umí 200 a to již z litrového objemu motoru jsou na naše stále více a více přeplněné silnice až až. A nejsou potřeba větší motory.
Nechápu trrba výrobce kteří udělají plugin hybrid a dají jako hlavní motor 1.8. K čemu to jako je? Kdo chce šetřit palivem, má si koupit auto malého objemu. A jezdit pomalu.protoze i malý objem dokáže jezdit za 10.
Podle mě by mělo omezení rychlosti několik výhod.
Zaprvé uspora. A to nejen planety skrze fosilní paliva ale vlivem nižších rychlosti se šetří samotné pneumatiky, podvozkové komponenty samotného auta.
Zadruhé, bezpečnost. Ještě se vám nestalo že jste vyjížděli na hlavní silnici po které se řítil blázen dvakrát větší rychlostí? Až vám treba nedejbuh zemře dítě na zadní sedačce nárazem ze strany možná změníte názor.
A těch příkladů kde by snížení pomohlo je mnohem víc.
Každý zkušený řidič ví, že rychlostí se nažene jen minimum.
Ano jezdeme 160 na dálnici ale ať má aspoň 3 lépe 4 pruhy. A ne naše směšné dva.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
7. prosince • 6:56

Hybrid neni na usporu paliva, ale abys nechrlil v zacpach a v zastavbe lidem do xychtu jedy. Usporne se da jezdit samozrejme i s ropakem, ale komunikace a provoz vypadaji jak vypadaji. A do rodinneho auta motor ze sekacky na travu proste nepatri - jak jezdi prazdne/nenalozene (na testovacim okruhu) mne fakt nezajima.

Krabat
6. prosince • 14:31

No ale to jste smíchal tolik různých věcí dohromady, že na to nelze krátce reagovat. Když budu skákat páté přes deváté, tak začnu tím, že se u nás až tak tragicky nejezdí. To je klasický folklór Čechů, kteří všechno špatné vidí hlavně u nás doma. Pokud skutečně cestujete, naučíte se vážit naší země. Jestliže tu jsou nějaké hlavní prohřešky v dopravě, pak je to daleko větší množství lidí, kteří zdržují přepravu bezdůvodně pomalou jízdou. Těch je mnohonásobně více než šílenců, kteří jedou v obci stovkou. Tito přehnaně opatrní jedinci navíc mají ve zvyku nenechat před sebou mezeru, abyste je mohl bezpečně předjet. Pak je opravdu únavné jet sedmdesátkou na krásné přehledné silnici, kde nemohu předjíždět, protože takových expertů se za sebe naskládá klidně deset. S tím hned souvisí i ten Váš nápad omezit rychlost na maximálně 130 km/h. Ve výše popsané situaci na to prostě musíte dupnout. Omezit rychlost by bylo příliš riskantní, doslova hazard se životem. Jedině, že bychom všichni rezignovali a začali jezdi pomaleji. Stále vyšší hustota dopravy k tomu postupně směřuje, to je fakt, který nepopírám. Jenže rychlost obvykle nezabíjí, zdaleka není na prvním místě. Tam figuruje nepozornost, nedání přednosti a podobné chyby za volantem.Nechci polemizovat o zbytečné velikosti motorů, ekologii, úspoře paliva apod. To tady nevyřešíme. Mohu dát protiargument, že větší objemy motorů, třeba atmosférické, jsou rozhodně úspornější než vyhoněné přeplňované litrové tříválce, o životnosti se ani nemusíme bavit. Asi ani nemá smysl zmiňovat nedávné překvapení expertů z ADAC, že staré diesely asi škodí prostředí méně než ty nové. Nestudoval jsem to tak dopodrobna. Mně především vadí, že zákony dělají lidé bez technického vzdělání, na jejichž šílenou a naprosto nekoncepční politiku doplácíme všichni. Viz biopaliva, která jsou doslova katastrofou a která ničemu nepomohla. Teď se o tom diplomaticky mlčí a nikdo neví, jak tuhle Pandořinu skříňku zavřít. Teď diktát elektromobilismu, který je nařízený bez toho, aniž by se řešila ekologie výroby a recyklace baterií, bez toho, aniž by někdo vymyslel, jak zmenšit závislost některých států na uhelných elektrárnách.

Jirka Sirka
6. prosince • 14:14

Nesmysl, když pojedete dvakrát rychleji, cesta potrvá polovinu doby :)

speedfred
6. prosince • 14:27

Pri prázdnych či poloprádnych cestách áno.

5. prosince • 21:07

Ty raději nikam nechod ať se ti nic nestane a jsi v bezpečí. Já to mám 10 km do Němec a o 130 km nemám zájem. Mimochodem k čemu černá skříňka, když fízlové jsou líní jezdit k nehodám. Zato měřit 50 na výpadovce to jo, na to lidi maj.

Dragon
5. prosince • 22:28

No já bych namontoval stacionární radary na většinu silnic s tolerancí +/- 10km/h.Pokud jedes na silnici kde je povolená např. 90km/h,tak pokud pojedeš reálně mezi 80-100km/h tak je to v pořádku.Jakákoliv rychlost mimo tuto toleranci,automaticky foto z radaru,zaslat na adresu vlastníka auta složenku na pokutu,nebo žádost o dostavení na policejní služebnu s vysvětlením proč jsi jel v daném úseku vyšší/nižší rychlostí než je výše uvedená tolerance.

a
6. prosince • 2:52

Hm, to je na prášky, ale na nějaké silnější. Bude to chtít změnit medikaci, víc vycházek a dřívější večerku.

Peter
6. prosince • 23:01

A proč to tak může fungovat v Rakousku? Je tu víc stacionárních radarů, než u nás Božích muk.

Ota
6. prosince • 13:37

Odpověď hodná člověka s IQ adolescenta.

tomas
5. prosince • 20:27

cena starych aut poleti vhuru jeste vic nez ted a vozovy park bude starnout taky! octavia I bude stat vic nez nova, bude mit mensi spotrebu, mensi naklady a vlastne nova nic navic..

jirka
5. prosince • 20:22

já jim na to seru. Radši starší káru k neutahání. Když se nic neposere nebude Hummer H2 našel jsem něco lepšího chevrolet suburban 2001 motor obsah 8.1 litru a off výbava na auto ful size.

pirate
5. prosince • 23:15

Blbost.

jirka
6. prosince • 7:48

proč podle amerických uživatelů motor k neutahání je to velký a s off výbavou na délku šest metrů kůže podvozek je rám a hlavně big blok hemi což jsem vždycky tak nějak chtěl

lulek
6. prosince • 20:54

a jeste rafinerii k tomu jako bonus :-D

Dolfi
5. prosince • 20:03

B-] jo černá skříňka hmm... hovno! odposlech
v autě už si prostě kšeftíky nezařídíme, všechno ty eurokošťata budou vědět.. eCall už nás v autě poslouchá, tak doufám že nepráskáte svoje dýlery dyliny :-D

Petr
5. prosince • 19:57

Nebude trvat dlouho a EU pro naše dobro přikáže kamery a čidla na toaletní papír jestli si umíme správně vytřít řiť a zbytečně neplácáme papírem. Bože, to je banda idiotů!!!

Ota
5. prosince • 20:52

Není. Rychlost má být už dávno omezená na 130 a bylo by hned na silnicích bezpečněji.
Když můžou supersporty omezovat na 280 ap ačkoliv podvozkem a motorem by mohly jet jeste rychleji, nevidím důvod proč neupravit rychlost pro všechna auta bez rozdílu na 130.
Ušetří se palivo tím se pomůže planetě. A hlavně bude na silnicích bezpečno.
Už jste byl někdy v Norsku nebo Švédsku? Tipnete si jak rychle se tam jezdí po dálnicích?

Rakušané mají jiný názor
7. prosince • 12:05

a proto zatím zkušebně na jednom úseku dálnice povolili rychlost vyšší. Z dosavadních poznatků zjistili, že se nehodovost nezvýšila.

Anti-automat
10. prosince • 7:25

Pretoze rychlejsie nejazdia.

speedfred
6. prosince • 9:20

Bol som 2 roky vo Švédsku a tiež dokážu jazdiť ako prasata a koľko krát ešte aj nachcaný. Jazdí sa tam ale vcelku príjemne ale tých ich 110,120 by ma trafilo.

Vlk z Vlkohradu
5. prosince • 23:14

Prozraď mi, jak rychle se jezdí v Norsku a Švédsku? :-D

Marek71
5. prosince • 21:28

A víte vy jak rychle se smí a taky jezdí na asi půlce dalnic v Německu? A mají horší nebo lepší nehodovost na těch dálnicích než my s omezením? To je opravdu logika hodná blbce, všechna auta omezit na 130 :-(

Joe Doe
5. prosince • 21:49

V Nemecku maju aj pravne ustanovenie, ze ak ides viac ako 130 km/h a si ucastnikom autonehody, si automaticky spoluvinnik...

Marek71
6. prosince • 9:27

Nevím jestli automaticky spoluviník, ale každopádně je to přitěžující okolnost. A je to tak správně, je to na každého odpovědnosti - můžeš jet třeba 200, ale jen pokud to zvládneš. Určitě lepší přístup než paušální omezování.

Karel
6. prosince • 7:52

To je typická hospodská pičovina!!!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Joe Doe
6. prosince • 9:17

Pozeram, ze do slusnych podnikov nechodis.

User_Arkan
5. prosince • 21:07

Nelze jednotlivě limitovat rychlost na 130, ne všude je tohle maximální rychlost, spousta států má i menší http://kralmotoru.cz/media/minimalni-a-maximal... ... pokud by tedy například jel Nor s omezeným autem na jejich 100 v Polsku kde se může až 140, tak bude brzdou.Omezení bych se nebránil, ale spíš čtením značek a povolením překročit vždy o tak 25%...

Scarab
5. prosince • 19:49

Teď jen dávat pozor, KDO z našich poslanců bude podporovat podobné krá.oviny a při volbách se zařídit podle toho! A to nejen při těch do EP, ale i těch našich.

Lumix
5. prosince • 19:52

To stejne ničemu nepomůže, oni si to odklepnou a bude. Dokud nevyjdou lidí do ulic s vidlema a nevyhazou €urodarmozrouty od Portugalska po Slovensko nebude klid. Smirovat, hlídat, buzerovat.

karlos53
5. prosince • 21:12

Odstěhuj se do Ruska, chujlo!

Merkel Jaga
5. prosince • 23:06

jseš debil a Macronův hulibrk

5. prosince • 19:25

Bůh žehnej EU... Jen více a více zákonů, směrnic, a nařízení. Větší daně a poplatky, my tady tu Ameriku jednoho brzkého dne vybudujeme !

karlos53
5. prosince • 21:06

Aby Ti neprdla žilka, Ty ruskomoravský putinisto!

Kukbuk
5. prosince • 21:23

Dalsi duhovy eu buzerant,ktoremu doma jebu migranti matku :-D

Joe Doe
5. prosince • 21:48

Zvlastne, ze redakcii taketo primitivizmy nevadia....

Torsus Praetorian
11. prosince • 23:39

Vzhledem k tomu, kolik je tu článků o Hnůjdajich, tak redakce chytrá a četná nijak moc být nemůže:-|

Jirka Sirka
6. prosince • 14:05

Asi z toho tady chtějí vybudovat druhé autoforum...

Lumix
5. prosince • 19:47

1984

Sumy
5. prosince • 21:44

Jj, 1984 bylo myšleno jako varování, nikoliv návod...

Doporučujeme

Články odjinud