Už i Volkswagen Caddy koupíte ve verzi Alltrack. Čtyřkolka je za příplatek

Seznam kapitol
  1. Volkswagen Caddy Alltrack
  2. Fotogalerie: Volkswagen Caddy Alltrack

Nová generace minidodávky Volkswagen Caddy dorazila letos na jaře a nyní se představuje stylová verze Alltrack. Tu ukáže automobilka na autosalonu ve Frankfurtu a do prodeje zamíří záhy po premiéře. Pokud chcete čtyřkolku 4Motion, budete si muset připlatit.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Poloterénní Caddy se technicky od obyčejné minidodávky neliší. Má vlastně jen optický paket. I čtyřkolka je pouze za příplatek k některým motorům

Technicky se Caddy Alltrack zásadně neliší a vlastně dostal jen designové doplňky po vzoru ostatních Alltracků automobilky Volkswagen. Jiná jsou třeba i kola, čalounění v interiéru a barevné provedení dekoru přístrojové desky.

VW Passat Alltrack přiváží především více pohodlí [první jízdní dojmy]

VW Passat Alltrack přiváží především více pohodlí [první jízdní dojmy]

Osobní verze Caddyho má v základu klimatizaci, ale model Alltrack si můžete přiobjednat i k dodávkové verzi. K dispozici bude ke všem motorům, tedy k jednotce 2.0 TDI, která nabídne od 75 do 150 koní, nebo k tříválci 1.0 TSI a čtyřválcům 1.2 TSI a 1.4 TSI. Jednotka 1.4 TSI může jezdit i na CNG.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Verzi Alltrack si můžete koupit i k „plechové“ dodávce bez zadních sedaček a oken. Výbava Alltracku vychází z modelu Comfortline

K motorům dostanete pětistupňovou nebo šestistupňovou manuální převodovku, případně automat DSG se sedmi nebo šesti rychlostmi. Šestirychlostní DSG s „mokrými“ spojkami se dodává k motorům 2.0 TDI, benzínové verze mají sedmistupňovou DSG se „suchými“ spojkami. Z výbavy můžete mít i adaptivní tempomat a nechybí moderní bezpečnostní systémy jako multikolizní brzda nebo systém nouzového brzdění.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Volkswagen Caddy Alltrack
  2. Fotogalerie: Volkswagen Caddy Alltrack
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků