Japonský crossover Toyota C-HR se vyrábí již čtyři roky. Po loňském faceliftu se nyní automobilka rozhodla obdarovat ho sportovnější verzí GR Sport, kterou můžete znát třeba z modelu Corolla. Již tradičně nejde u Toyoty jen o úpravu vzhledu, ale i o lehké vylepšení jízdních vlastností.  Zdroj: Toyota

Japonský crossover Toyota C-HR se vyrábí již čtyři roky. Po loňském faceliftu se nyní automobilka rozhodla obdarovat ho sportovnější verzí GR Sport, kterou můžete znát třeba z modelu Corolla. Již tradičně nejde u Toyoty jen o úpravu vzhledu, ale i o lehké vylepšení jízdních vlastností.  | Zdroj: Toyota

Nic zázračného ale nečekejte, v podstatě jde jen o tužší odpružení a ostřejší řízení. Lepší jsou i pneumatiky, kdy Japonci sáhli po devatenáctkách Continental Premium Contact 6 o rozměrech 225/45. Zatím nebylo určeno, které motorizace bude možné pro výbavu objednat. Nejsilnějším motorem v nabídce modelu je dvoulitrový hybrid o výkonu 184 koní. Zdroj: Toyota

Nic zázračného ale nečekejte, v podstatě jde jen o tužší odpružení a ostřejší řízení. Lepší jsou i pneumatiky, kdy Japonci sáhli po devatenáctkách Continental Premium Contact 6 o rozměrech 225/45. Zatím nebylo určeno, které motorizace bude možné pro výbavu objednat. Nejsilnějším motorem v nabídce modelu je dvoulitrový hybrid o výkonu 184 koní. | Zdroj: Toyota

Vzhled novinky je pochopitelně agresivnější. Vedle větších kol jde o upravený přední splitter a černé doplňky. Jak je u těchto verzí zvykem, bude i zde možné vůz objednat s lakováním Dynamic Grey a černou střechou. Uvnitř pak čeká na řidiče kombinace kůže a Alcantary a dlouhý seznam výbavy čítající i prémiový audiosystém JBL. Zdroj: Toyota

Vzhled novinky je pochopitelně agresivnější. Vedle větších kol jde o upravený přední splitter a černé doplňky. Jak je u těchto verzí zvykem, bude i zde možné vůz objednat s lakováním Dynamic Grey a černou střechou. Uvnitř pak čeká na řidiče kombinace kůže a Alcantary a dlouhý seznam výbavy čítající i prémiový audiosystém JBL. | Zdroj: Toyota

Jistotou je i aktuální soubor asistenčních systémů Toyota Safety Sense, kde můžete počítat s adaptivním tempomatem či hlídáním jízdních pruhů. Na evropské trhy vtrhne novinka počátkem příštího roku. Ceny zatím neznáme. Zdroj: Toyota

Jistotou je i aktuální soubor asistenčních systémů Toyota Safety Sense, kde můžete počítat s adaptivním tempomatem či hlídáním jízdních pruhů. Na evropské trhy vtrhne novinka počátkem příštího roku. Ceny zatím neznáme. | Zdroj: Toyota

 Zdroj: Toyota

| Zdroj: Toyota

 Zdroj: Toyota

| Zdroj: Toyota

 Zdroj: Toyota

| Zdroj: Toyota

 Zdroj: Toyota

| Zdroj: Toyota

 Zdroj: Toyota

| Zdroj: Toyota

 Zdroj: Toyota

| Zdroj: Toyota

 Zdroj: Toyota

| Zdroj: Toyota

 Zdroj: Toyota

| Zdroj: Toyota

 Zdroj: Toyota

| Zdroj: Toyota

 Zdroj: Toyota

| Zdroj: Toyota

 Zdroj: Toyota

| Zdroj: Toyota

 Zdroj: Toyota

| Zdroj: Toyota

 Zdroj: Toyota

| Zdroj: Toyota

 Zdroj: Toyota

| Zdroj: Toyota

 Zdroj: Toyota

| Zdroj: Toyota

 Zdroj: Toyota

| Zdroj: Toyota

 Zdroj: Toyota

| Zdroj: Toyota

 Zdroj: Toyota

| Zdroj: Toyota

 Zdroj: Toyota

| Zdroj: Toyota

 Zdroj: Toyota

| Zdroj: Toyota

 Zdroj: Toyota

| Zdroj: Toyota

 Zdroj: Toyota

| Zdroj: Toyota

Nic zázračného ale nečekejte, v podstatě jde jen o tužší odpružení a ostřejší řízení. Lepší jsou i pneumatiky, kdy Japonci sáhli po devatenáctkách Continental Premium Contact 6 o rozměrech 225/45. Zatím nebylo určeno, které motorizace bude možné pro výbavu objednat. Nejsilnějším motorem v nabídce modelu je dvoulitrový hybrid o výkonu 184 koní. Zdroj: Toyota
Vzhled novinky je pochopitelně agresivnější. Vedle větších kol jde o upravený přední splitter a černé doplňky. Jak je u těchto verzí zvykem, bude i zde možné vůz objednat s lakováním Dynamic Grey a černou střechou. Uvnitř pak čeká na řidiče kombinace kůže a Alcantary a dlouhý seznam výbavy čítající i prémiový audiosystém JBL. Zdroj: Toyota
Jistotou je i aktuální soubor asistenčních systémů Toyota Safety Sense, kde můžete počítat s adaptivním tempomatem či hlídáním jízdních pruhů. Na evropské trhy vtrhne novinka počátkem příštího roku. Ceny zatím neznáme. Zdroj: Toyota
 Zdroj: Toyota
26
Fotogalerie

Už i Toyota C-HR se naštvala. Její ostřejší verze vtrhne do Evropy začátkem roku

Sportovně střižená výbava GR Sport se dostala už i do crossoveru C-HR. Vedle agresivnějšího vzhledu hledí i na podvozek.

Japonský crossover Toyota C-HR se vyrábí již čtyři roky. Po loňském faceliftu se nyní automobilka rozhodla obdarovat ho sportovnější verzí GR Sport, kterou můžete znát třeba z modelu Corolla. Již tradičně nejde u Toyoty jen o úpravu vzhledu, ale i o lehké vylepšení jízdních vlastností. 

Nic zázračného nečekejte, v podstatě jde jen o tužší odpružení a ostřejší řízení. Lepší jsou i pneumatiky, kdy Japonci sáhli po devatenáctkách Continental Premium Contact 6 o rozměrech 225/45. Zatím nebylo určeno, které motorizace bude možné pro výbavu objednat. Nejsilnějším motorem v nabídce modelu je dvoulitrový hybrid o výkonu 184 koní.

Vzhled novinky je pochopitelně agresivnější. Vedle větších kol jde o upravený přední splitter a černé doplňky. Jak je u těchto verzí zvykem, bude i zde možné vůz objednat s lakováním Dynamic Grey a černou střechou. Uvnitř pak čeká na řidiče kombinace kůže a Alcantary a dlouhý seznam výbavy čítající i prémiový audiosystém JBL.

Jistotou je i aktuální soubor asistenčních systémů Toyota Safety Sense, kde můžete počítat s adaptivním tempomatem či hlídáním jízdních pruhů. Na evropské trhy vtrhne novinka počátkem příštího roku. Ceny zatím neznáme.

Toyota

Toyotu v roce 1937 založil Kiichiro Toyoda odštěpením od firmy svého otce. Už v roce 1936 ale stvořil první vůz, Toyodu AA.

K japonské Toyotě dnes patří i Lexus, Daihatsu a Hino Motors. Je to jedna z největších světových automobilek.

Toyota RAV4 • Toyota Aygo • Toyota Yaris • Toyota Corolla • Toyota Camry • Toyota Highlander • Toyota C-HR • Toyota Prius

Doporučujeme

Články odjinud