Už i Renault má svůj pickup, jmenuje se Alaskan

Klasické pick-upy se konečně začínají prosazovat i na starém kontinentě, na což musí reagovat také automobilky, které se dříve této kategorii automobilů vyhýbaly velkým obloukem. Svůj kousek včera představil Renault, který si podle očekávání vypůjčil techniku z Nissanu.

Technickou spojitost Renaultu Alaskan hledejte v Nissanu Navara NP300, tu vizuální pak v loňském konceptu. Design je až na pár drobností takřka beze změn, takže si můžete všimnout typické masky chladiče, na kterou navazují LED světlomety.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Pokud se vám Renault Alaskan zdá povědomý, není to náhoda.
Technicky totiž vychází z Nissanu Navara

Světlá výška auta činí 230 milimetrů, což by mělo stačit i na horší terén než je zablácená polní cesta. Renault se také chlubí možností táhnout za autem až 3,5 t těžký přívěs. Alaskan je zkrátka pracant každým coulem. Opomenuty ale nezůstaly ani komfortní prvky, v interiéru se nachází sedmipalcový dotykový displej, který díky čtyřem kamerám umístěným kolem auta dokáže složit obraz z ptačí perspektivy. To jistě přijde vhod nejen při parkování ve městě, ale i při jízdě v terénu.

Nový Nissan Navara dorazil do Evropy. Je pohodlnější a bezpečnější

Nový Nissan Navara dorazil do Evropy. Je pohodlnější a bezpečnější

V závislosti na trhu bude Renault nabízet poměrně širokou nabídku pohonných jednotek, u nás můžeme do značné míry vycházet z těch, které najdete pod kapotou Navary. Ta je na českém trhu v prodeji výhradně se vznětovým čtyřválcem o objemu 2,3 litru o výkonu 120 kW (160 koní) nebo v provedení se dvěma turbodmychadly naladěném na 140 kW (190 koní). Na výběr je buď šestistupňová automatická převodovka, či sedmistupňový automat.

Jako první se Renault Alaskan dostane ještě letos na kolumbijský trh, následovat bude i zbytek Jižní Ameriky. V plánu je ale prodej v některých afrických zemích a také v Evropě. Výrobu budou obstarávat továrny v Mexiku, Španělsku a také v Argentině.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv-G75: Co nabídne nejlevnější zoom-zoom?

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv G75

Zástupce segmentu B automobilky Mazda má v Evropě opravdu tvrdou konkurenci. Co všechno dostanete za tři sta tisíc?

dnes | Vladimír Kadera | 28 příspěvků
Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

20.  1.  2019 | AutoRevue.cz | 11 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky