Už i Renault má svůj pickup, jmenuje se Alaskan

Klasické pick-upy se konečně začínají prosazovat i na starém kontinentě, na což musí reagovat také automobilky, které se dříve této kategorii automobilů vyhýbaly velkým obloukem. Svůj kousek včera představil Renault, který si podle očekávání vypůjčil techniku z Nissanu.

Technickou spojitost Renaultu Alaskan hledejte v Nissanu Navara NP300, tu vizuální pak v loňském konceptu. Design je až na pár drobností takřka beze změn, takže si můžete všimnout typické masky chladiče, na kterou navazují LED světlomety.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Pokud se vám Renault Alaskan zdá povědomý, není to náhoda.
Technicky totiž vychází z Nissanu Navara

Světlá výška auta činí 230 milimetrů, což by mělo stačit i na horší terén než je zablácená polní cesta. Renault se také chlubí možností táhnout za autem až 3,5 t těžký přívěs. Alaskan je zkrátka pracant každým coulem. Opomenuty ale nezůstaly ani komfortní prvky, v interiéru se nachází sedmipalcový dotykový displej, který díky čtyřem kamerám umístěným kolem auta dokáže složit obraz z ptačí perspektivy. To jistě přijde vhod nejen při parkování ve městě, ale i při jízdě v terénu.

Nový Nissan Navara dorazil do Evropy. Je pohodlnější a bezpečnější

Nový Nissan Navara dorazil do Evropy. Je pohodlnější a bezpečnější

V závislosti na trhu bude Renault nabízet poměrně širokou nabídku pohonných jednotek, u nás můžeme do značné míry vycházet z těch, které najdete pod kapotou Navary. Ta je na českém trhu v prodeji výhradně se vznětovým čtyřválcem o objemu 2,3 litru o výkonu 120 kW (160 koní) nebo v provedení se dvěma turbodmychadly naladěném na 140 kW (190 koní). Na výběr je buď šestistupňová automatická převodovka, či sedmistupňový automat.

Jako první se Renault Alaskan dostane ještě letos na kolumbijský trh, následovat bude i zbytek Jižní Ameriky. V plánu je ale prodej v některých afrických zemích a také v Evropě. Výrobu budou obstarávat továrny v Mexiku, Španělsku a také v Argentině.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků