Už i nový Opel Astra má „sportovní“ bi-turbo diesel, ale jen o objemu 1,6 l

Shimi  |  12. 05. 2016 09:00

Pro redakci: Pane Žáku, proč uvádíte cenu 580.000,-, když víte, že od začátku prodeje platí akční ceník (530.000,-) a ten bude platit až do konce modelového cyklu? Tak jako to už dnes bývá zvykem u většiny automobilek. Je to záměr nebo neznalost? Ono to potom v porovnání s českým "klenotem" nevypadá už tak růžově, co? 614.000,- (2.0TDI 110 kW) vs. 530.000,- (1.6 BiTurbo CDTI 118 kW).

Pro někoho možná dobrá nabídka, ale já bych raději volil benzín 1.6T 147 kW.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  12. 05. 2016 13:39

Souhlas. Jeste mi navic neni jasny proc je to tady v novinkach, kdyz prvni testy nove Astry s timto motorem vysly uz pred cca mesicem, a v ceniku na opel.cz je uz zhruba stejnou dobu.
Co bude dal Zaku? Skodovka ma Superb ve verzi kombi?

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  13. 05. 2016 15:30

Ale někde jsem četl, že Astra má o tísíc korun dražší přední nárazník, čelní sklo taky něco stojí... A to se počítá ! A já si neumím spočítat kolik čelních skel a nárazníků si budu moct koupit za ten rozdíl v cenách, takže raději zvolím tu Octávii.

Odpovědět  |   | 
Mičurin  |  12. 05. 2016 09:06

Spotřeba pěkná, jenže náklady na servis a nižší životnost tuhle výhodu spolehlivě zabíjí. Tohle většina lidí neví, i když se už hodně lidí s naftou spálilo, tak setrvačnost je sviňa. Docela se začínám bát o bazar firmy, protože některé střepy co se dnes vyrábí nedokážou v budoucnu prodat ani oni. Koupit si deset let starou octávku 1,6MPI s 250k km? No problem. Koupit si tohle po 8 letech a 200k km? Nech si 80 tisíc na servis a i tak se modli.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  12. 05. 2016 09:23

Mičurín: To, že kdysi bývala auta spolehlivá, je iluze. Výjimkou je jen několik konkrétních držáků. I to tvoje MPI trpí na těsnění pod hlavou mimochodem, pokud to někdo trošku osolí. A zadruhé v kontextu dnešních složitých benzínů je stejně jisté, že vysoké náklady na servis čekají i majitelé benzínů. Čili kdo víc jezdí, stejně se mu nafta vyplatí, to platí stále, ovšem nesmí jít do pokusu jakým byly třeba 1.6HDI. Například 1.6TDI je dokonce spolehlivější než 2.0TDI ale všechno souvisí se zacházením. Takže už jednou zkus pochopit, že u benzínu je drahý provoz jistý díky drahému palivu a u nafty je jistá úspora. Celkového náklady jsou otázkou dle konkrétní volby, ale to, co uvádíš ty, je blábol vhodný do blesku.

Odpovědět  |   | 
Clanek  |  12. 05. 2016 13:21

U te "jiste uspory" by jen bylo vhodno napsat, ze ta casto prichazi az po 150tis km. Az pak prvni majitel zacne setrit, do te doby jezdil ve spouste ohledu s horsim autem, a jeden ten ohled je i celkova cena.

Odpovědět  |   | 
Mičurin  |  12. 05. 2016 17:32

Pobavils. Prej těsnění pod hlavou. Ty vůbec netušíš jaké servisní náklady jsou spojený s víceturbo diesely.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  12. 05. 2016 23:19

paradoxně Biturbo pokud je provedeno dvojicí hloupích turb (a ono většinou je) je servisně výrazně levnější než jedno turbo s měnitelnou geometrií lopatek, navíc kombinace s dvěma turbama má výrazně lepší charakteristiku průběhu výkonu i točivého momentu, takže zábavnější je menší motor s dvěma turby, než větší s jedním ... ale to zjistíte až po svezení jak výrazný rozdíl je turbo navíc, takže bych se toho vubec nebál, mimochodem BMW dvě truba užívá už dlouho a úspěšně, takže jediná otázka je jakou práci odvedli motoráři na tomto konkrétním motoru

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  12. 05. 2016 15:11

Konečně někdo nevděky popsal jediný skutečný problém, pár bazáristů nebude mít co žrát. Auta budou jezdit dál, novější a svět se kvůli tomu nezboří.

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  13. 05. 2016 00:08

80-120 za 7,5s ? to je co za udaj... ak dieslak da 0-100 za 8,6s tak 80-120 da pod 7s uplne samozrejme... nebolo by od veci napisat na akom kvalte, dufam ze na 6ke

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 63 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 54 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan