Už i Infiniti má elektromobil. Nejen pohon je však pro Japonce revoluční

Mlátil  |  05. 01. 2019 14:20

Prototypy jsou krásné, to se musí nechat.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 01. 2019 14:48

Tak zrovna Infiniti QX Inspiration na obrázku 2 mi krásný nepřijde.

Odpovědět  |   | 
Doffek  |  05. 01. 2019 18:00

Je to vše hezké,ale nedovedu si představit všechny auta nabijet elektřinou,kde ji vemem,Tesla představila el.Tirak,ale na nabiti spotřeboval elektřinu jak malá vesnice tak si nedovedu představit nabíjet u nás 2mil.os.aut a 20000tiráků,museli by postavit ještě jeden Temelin a netobože když proud zdráhne na částku jako za benzin,protože stát bude chtit využit daně z toho...takže budeme mít drahší automobily a drahou elektřinu a baterie nikdo nevi jak dlouho vydrži,ale časem slábnou a budou se muset vyměnit a to bude nevím možna 100tuisíc..čili levný provoz

Odpovědět  |   | 
Ja prvni  |  06. 01. 2019 09:05

Akumulatory vydrzi mnohem vice, ale to uz jsme tu psali mnohokrat. Vyrobci sami davaji zaruky 8-10 let. Jako se vsim je proste jen potreba umet se k tomu chovat.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  06. 01. 2019 22:37

Temelín si postavíš akorát tak ty u vás na zahradě ty strašpytle! Na celý autopark ČR bude stačit 60 % loňský produkce Temelína. Pokud to nevíš tak celou produkci Temelína jsme loni vyvezli do zahraničí za pakatel. Za posledních 20 let jsme vyvezli 26 takovejch Temelínů a nikdo ani nepíp

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  05. 01. 2019 19:40

nikoho nezaujimaju elektromobily, kazdy chce normalne auto, na vyskum ok inak dovidenia..

Odpovědět  |   | 
Ja prvni  |  06. 01. 2019 09:03

"Nikdo" a "kazdy" jsou ve svetle svetove rostoucich prodeju dost silna slova. Myslim, ze bys mel spis psat jen za sebe.

Odpovědět  |   | 
Josef Čihák  |  06. 01. 2019 20:43

Prodej roste hlavně kvůli nesmyslným státním dotacím v některých evropských zemích.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  06. 01. 2019 22:40

Tak určitě, jenom ty si zase dostal starou belu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv-G75: Co nabídne nejlevnější zoom-zoom?

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv G75

Zástupce segmentu B automobilky Mazda má v Evropě opravdu tvrdou konkurenci. Co všechno dostanete za tři sta tisíc?

dnes | Vladimír Kadera | 53 příspěvků
Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

20.  1.  2019 | AutoRevue.cz | 11 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 212 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Scala. Chybí vám u ní něco?

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Nejnižší cena Škody Scala atakuje hranici 400 tisíc korun, může za to ale výkonnější motor coby základ v době uvedení do prodeje. Pojďme se podívat, jak takový vůz v základní výbavě vlastně vypadá.

20.  1.  2019 | | 227 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A
Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve…

Speciální přiostřená limuzína Toyota Century GRMN se opět ukázala na veřejnosti. Na zadním sedadle samozřejmě neseděl nikdo jiný než samotný prezident automobilky.

12.  1.  2019 | | 23 N/A