Hyundai činí, jak slíbil. Přiostřenou verzi N Line rozšiřuje i na další modely. Zatím se od hatchbacku "nakazil" Fastback.
Jako v drogovém doupěti to poslední dobou vypadá na večírku automobilové nižší střední třídy. Je to tu jedna "lajna" za druhou. GT Line u Kie či Peugeotu, R Line u Volkswagenu, ST Line u Fordu či FR Line u Seatu doplní také N Line. Právě písmeno N pro své sportovní oddělení používá Hyundai.
Jde o především designové přiblížení opravdu sportovních verzí. Poté, co Korejci "olajnovali" i30 ve verzi hatchback, na řadu přišel i Fastback. Tedy v podobném časovém sledu, jako ryzí verze N. Jednotlivé změny jsou stejné jako u hatchbacku.
Designově tedy na i30 N Line najdete podobný nárazník jako na plnotučném N. Ve standardu jsou také osmnáctipalcová kola či dvojitá koncovka výfuku. Uvnitř se tato verze liší sportovním volantem s věncem čalouněným perforovanou kůží, objednat lze i sportovní sedadla s výraznější oporou, čalouněné semišem.
Nejde pouze o styl, odlišně laděný je i podvozek, řízení a plynový pedál. Tužšímu naladění sekundují pneumatiky Michelin Pilot Sport 4, lepší brzdné vlastnosti pak o palec větší kotouče na přední nápravě.
Z palety motorů bude k dispozici ten nejsilnější, tedy zážehový čtyřválec 1.4 T-GDI o výkonu 103 kW. Není jasné, jestli jej jako u hatchbacku doprovodí i turbodiesel 1.6 CRDi s výkonem 100 kilowattů. Okořeněná i30 Fastback se na evropských trzích začne prodávat ještě před koncem letošního roku.