Už i i30 Fastback může být sportovní jen naoko. Hyundai představuje N Line

47 komentářů

marv
6. listopadu • 7:02

Dobrý den, pročítám tady ty diskuse a nestačím se divit, kolik odborníků tady máme. Dnes se všeobecně ví že I30 N je povedený kousek. Ano musí dohánět ostatní značky, proto že je nejmladší. Focus RS ST, Golf a pod. Nic méně jsem tento vůz testoval. Jeden měsíc na závodních tratích v Belgii, Rakousku a i ČR. Byl jsem velmi mile překvapen. Technicky a výkonově velmi zdařilé auto, říkám to nerad,ale minimálně na stejné úrovni jako konkurence. Možná v některých ohledech trošku výš. Ano i zde jsou nějaké nedostatky. U koho nejsou. Co se týče Háček obecně, nemám zas až takový problém s touto značkou a výroky. Jediné co vytýkám, hloupá reklama. Moje žena, například přesedlala od VW k Háčku a to jen díky poruchovosti golfa kterého jsme koupili v roce 2012 jako nový vůz. V roce 2015 byl prodán. Najeto 68 tisíc km, v neuznaných reklamacích a opravách nainvestováno 97 tisíc korun. Po té si žena vybrala asi na truc i30 sw 1,6 benzin, maximálně spokojená. Nyní má Tuscon a opět spokojenost. Já mám již asi 5tý vůz BMW vše motorizace 330D až nyní 335 GT a jsem spokojen, ale nemůžu srovnávat ani trojku BMW s Háčkem. Cena se musí projevit. Ale obecně myslím, že Háčko nejsou zas až tak špatná auta. Rozhodně jsou renomované značky s daleko horšími vozy. Snad mě neukamenujete, ale já mám osobní zkušenosti.

Neuman
5. listopadu • 11:16

jako jo,bral bych, čtyřválec 1.4 T-GDI 103 kW, ta bílá mu sluší, povedené, líbivé...

Andreas
4. listopadu • 10:55

Jak z naprosto průměrného až podprůměrného auta i30 vytvořit supermodel? Stačí mít dobře ukotvený budget v marketingovém oddělení Hujahuja.

Mirek
4. listopadu • 19:05

Nebo se zkus naučit číst a tím získáš informace a nebudeš muset psát blbosti.
https://www.autorevue.cz/ridili-jsme-hyundai-i30-n... ...

Petr
3. listopadu • 20:19

i30? To je to auto co vypadá a jezdi jak auto z 90.let? Aha... no tak jo. A teď tu vládnu já... kdo jim chodí na tak dementní claimy? 😂😂😂

bearpetr
1. listopadu • 15:03

Motorizace idealní a dle mého gusta vzhledově to auto působí luxusně. Myslím, že se jim dost povedlo i co se týče bezpečnosti.

U koníčka
1. listopadu • 20:53

Ty máš rád smrťáky co Hjundaj nabízí??? :-O Na mě teda silné kafe 3-[

FRČ
2. listopadu • 20:07

Hyundai vyrábí absolutně nejBezpečnější auta světa, a ty tu meleš takové srač.y, jdi se vycpat.http://www.autoforum.cz/zajimavosti/ktera-znacka-... ...

Tomket
2. listopadu • 10:20

Ukázkový mindráček... Co to tu bleješ za nesmysly? Prober se! Jsi úplně mimo.

Ferenc
1. listopadu • 13:14

N line zdá se být našláplé, líbí se mi, že ta automobilka udělala konečně nějaký pilky

Majky
1. listopadu • 12:10

solidní stíhačka a ta šedá tomu fakt neskutečně sedí

Brotan
1. listopadu • 11:21

Líbí se mi, že nejde jen o styl ale že se zaměřili i na podvozek s řízením.

buffalo007
1. listopadu • 13:13

jj a co tím zákazník získá? Pokud to naladili do sportovna, tak běžná jízda s tím bude na našich rozbitých silnicích utrpení. Pokud by to mělo mít pro takové masové auto smysl, tak jediná možnost je adaptivní podvozek

X1
31. října • 18:41

Neni to SKODA PENEZ s trojhrnkom:-D

FRČ
3. listopadu • 9:15

i30 Fastback N-line není nabízen s tříválcem, ale pouze s čtyřválcem 1.4 T-GDI 140k.;-)
ŠKODA PENĚZ je dát za jakoukoli škodovku a většinu ostatních značek aut.

Adrian
31. října • 15:22

Ošklivé, zbytečné... směšné auto... Hyundai i30 si dnes může koupit opravdu natěšený mentál. Za tu cenu je na trhu lepší Focus, Megane, 308 ... a další.

Robert Kolk
1. listopadu • 12:43

Nechápu proč, mě se naopak i30N líbí a u této verze N-line je vidět alespoň nějaká změna (hlavně interiéru) , takže to dává smysl. Rozhodně výraznější vylepšení než rádoby fl u škodovky. A co se týče cen, tak ty má Hyundai také solidní.

Ludek_II
1. listopadu • 6:59

Ještě nějaký fiatek jsi měl jmenovat, aby ta komedie byla kompletní.

Mirek
31. října • 17:04

Tak určitě Focus ST-line 1,0 EB ve výbavě holátko za 489 990 Kč, to se vyplatí. Zatím se dodával jen s tímto motorem. Na servisní návštěvě se svým autem jsem se v autosalónu díval na tento Focus s nějakou výbavou, ale světla byly halogenové, za 608 000 Kč a motor také 1.0 EB. S tímto Focusem ST-line jsem si dal zkušební jízdu a upřímně, nechci a nikdo mě nedonutí si koupit auto, kdy při rozjezdu a při každém přidání plynu poslouchám chroptění tříválce, který mi navíc třepal s řadičkou v ruce. Plasty jsou od pohledu docela levné. V žádném případě i přes velmi dobré jízdní vlastnosti, ale jen po rovných cestách, nebyla možnost jet na horší okresky, nechci tento motor poslouchat a ještě za takovouto cenu.

Andreas
31. října • 17:58

Focus je samozřejmě lépe postavené auto než nějaká i30, plasty nejsou určitě levnější, ale jiné, Hyundai která tu kopíruje Japonce, tu VW... jen pořád sama neví kam patří. Cenopolitika je podobná jako u Fordu nebo Renaultu či Peugeotu, stačí přijít např. do Fordu a otevřít pusu, záruky jsou stejné, díly levnější, nabídku dodají lepší, Fcus je navíc auto s příběhem, celkově Hyundai dnes nedává smysl jako před 10 lety, kdy to byla pixla pro někoho kdo neví nic o autech, ale potřebuje se levně z bodu A přepravit do bodu B. Motory Korejci ještě neumí zcela odladit, spotřeba je toho důkazem, výkon motoru nechybí, ale charakter chybí celému autu. Celkově to nedává smysl. Ale kupte si to.

Mirek
31. října • 20:48

Vzhledem k tomu, že mám Focus III 1,6 EB, tak si dovolím tvrdit, že kultivovaností je o světelné roky dál, než ten tříválec. To navíc v kontrastu toho, když se mě snažil prodejce přesvědčit, že to není možné. To jsem málem nerozdýchal, když v tom určitě musel jezdit, ale je to jeho chleba a on musí prodat, tak se zase na druhou stranu není co divit, ale říct to vlastníkovi takového auta, to je trochu úlet.
A za kolik si myslíš, že jezdí 1.6 EB? Pokud ho nechci trápit a podtáčet, tak za cca 7.6 l/100 km v městském a příměstském provozu, při dlouhých cestách cca 6.3 l/100 km, průměr kolem 7 l/100 km.
Na příběhu se nesvezu, historii má o cca 9 let delší (1998). i30 se začala vyrábět počátkem roku 2007.

Malcolm
31. října • 18:56

Ty vole, dyť nový Focus je předražené nespolehlivé auto, proti tomu je i30 šperk. Už ani Civic mi nedává smysl proti i30

Petr
31. října • 21:08

Jak můžeš napsat kravinu, ze je nový Focus nespolehlivé auto, když je na trhu sotva par měsíců, pobav mne zde nějakým vejšplechtem. Prý šperk ostudou bych do toho plastového hnusu z Nošovic nevlezl, stačilo mi jedno projetí s taxikarem, který si z toho auta sám dělal legraci “já vím, ze je hnusny, ale v bazaru ho nikdo nechtěl a dali mi dobrou cenu... tak co”. Auto pro zaslání, to je i30

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Bůh
2. listopadu • 18:14

Asi ti uniklo toto:
Pohádka o tříválcových motorech nabírá hořkého konce. Ford žalují o 29 miliard.
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/pohadka-o-tri... ...

Petr
31. října • 21:02

Takovýhle blbosti jdi plácat jinam, větší idiocii jsem neslyšel. i30 ty troubo se nedá s Civicem technologicky vůbec srovnat! To je jako porovnávat cheesbueger a delikatesy od Maxima. Focus je jizdne výrazně lepší, podvozkove, motorizaci, řízením, tím vším včetně image rozbije i30 na prach, nebýt masivního marketingu trotla Vosickeho vůbec by se o i30 nepsalo, ale peníze dělají zázraky a podléhají ji bohužel ti slabší.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mark
1. listopadu • 19:36

Sám si slabý. To, co tu předvádíš, je typická frustrace ze skvělé i30. Jsi naprosto mimo realitu....:-D

Jirka Vágner
31. října • 23:01

"... tím vším včetně image rozbije i30 na prach ..." Pane Petře, vy si v tom jestě pochodíte. :D

Lumix
31. října • 22:20

Nevím jestli Focus rozbije i30 na prach, zase tak úžasně auto to není, zadní náprava je u slabších motorizací lešenářska trubka, design zadní části neprovedená kopie BMW, predek z Astonu, palubka z i30. První generace byla úplně jiné auto než to co nabízeli Korejci. Neříkám, že je nový Focus špatný, ale minimálně design je na Ford fakt bída a ta vlečka vzadu mluví za vše.

Andreas
3. listopadu • 1:18

A teď tu o popelce, srovnávat nejslabší a dost možná nejhorší vozidlo v segmentu Hujahuja i30 s etalonem třídy Focusem je vyloženě směšné. Stačí si sednout do jednoho a do druhého, rozdíl v kvality jízdy, motoru, celkové vyváženosti poznáte okamžitě, i30 je opravdu pro nenáročnou konzumní klientelu, které poslouží dobře, pro ty kdo rádi řídí opravdu ne.

J. Vlk
3. listopadu • 6:46

:-D Jsi dost mimo... A pěkný vtipálek...Srovnávat v tomto případě nějaký směšný a extrémně poruchový tříhrnek EcoBoost s poctivým a kultivovaným čtyřválcem Hyundai? Navíc výkonově +/- stejné.
A na ,,dost možná nejhorší vozidlo v segmentu" ,,s etalonem třídy Focusem" jsi přišel kde? V putyce to říkal Pepa z depa, že měl v noci vlhký sen...
Dávno pryč je doba, kdy byl Focus I generace brán jako etalon třídy, navíc, jen v jízdním projevu podvozku.
Dnes jsou rozdíly všech aut v tomto segmentu naprosto zanedbatelné. Ano, stačí si sednout do jednoho a do druhého abyste zjistili, že i30 je špičkové auto na vrcholu třídy. Navíc oproti Focusu neporovnatelně spolehlivější.

Andreas
3. listopadu • 10:23

Nepíše si tady tyhle bláboly Kim-Čong- Vošický sám? Ty mi chlapče těmi statěmi připomínáš politruka z KLDR, ne člověka, který rozumí autům, ta až zarážející snaha hujajdářů se plácat po rameni a jeden druhého utvrzovat jak má geniální auto je jak propaganda z 50.let o mandelince bramborové :-)))), i30 je slušné, naprosto nenáročné auto pro naprosto nenáročnou klientelu, určitě se dá o ní uvažovat pro ty, kteří autům nerozumí, potřebují přibližovadlo, to, že je Focus modernější, výrazně hezčí, schopnější a lépe konstrukčně i technologicky postavené auto, motorově je pravdou, o které si tu nemusíme psát, to ví každý krom nákupčích u ťamanů... takže znovu. i30 je spatlanina starého designu Mazdy 3, Golfu a právě Focusu, design je už dnes zastaralý, v kombíku to auto vypadá opravdu směšně, naprosto disproporční design, odporné tvrdé plasty v interiéru, předpotopní infotainment, jízdně naprostý půrměr, gumové řízení, nebezpečné chování na limitu, snad jen ten volant se jim povedl, až na to ostudné logo... je to kopie originálu, které auta vyvíjeli už v době kdy Hujajdej vyráběl mikrovlnky a domácí vysavače a možná licencované Fordy a Mitsubishi, ale utíkej si pro něj ty papriko. Porovnávat spolehlivost vozu, který je na trhu 3 měsíce umí taky jen trouba, ale to je kolorit nákupčích Hujajdej. :-)

Smith
4. listopadu • 17:44

Ty máš dost... Hovadina za hovadinou, blábol za blábolem... Ty můžeš psát něco o propagandě. Víš úplné ho*no o i30. O designu ani nemluvě. Tvé výrazy jsou jak od puberťáka, který ještě absolutně nevyzrál.
Jestli se dosavadní noční můra jménem Ford EcoBoost nepovedl, nelze předpokládat, že to u nového bude jiné. Koncepčně je to paskvil. Žaloby ve výši 29 miliard mluví za vše. A budou přibývat.
Když jsi tak unešený z Fordu (Focus), jednoho z paskvilů trhu, tak si ho jdi koupit...
My ostatní si rozhodně raději koupíme poctivě postaveného Hyundaie, který má špičkový design oceněný mnoha cenami nejvýznamnějších designérských organizací. Navíc je to absolutně nejbezpečnější značka aut současnosti.

Bůh
4. listopadu • 15:12

Asi ti uniklo toto:
Pohádka o tříválcových motorech nabírá hořkého konce. Ford žalují o 29 miliard.
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/pohadka-o-tri...... ...

Petr
31. října • 21:05

Porovnávat jednickoveho Focusu s novým i30 je minimálně nefer, nejde to porovnávat, porovnávam vývojové vozy, které přišly ve stejný rok na trh. Focus je lepším vozem než i30 a možná se jedna o jizdne nejtalentovanější vozidlo v kompaktním segmentu. i30 patří na chvost segmentu, v čem je první jsou celostrankove inzerce a chvástave BB, trapný, hloupý.

Mark
31. října • 19:13

Měl jsem Focus I a už nikdy víc! Bral víc oleje než benzínu... Zapečené kroužky - výrobní vada. Po krátké, dvouleté záruce musel jít se ztrátou pryč.
Teď mám i30 II s 270 tkm bez jediné závady a ještě v pětileté záruce a je nesrovnatelně lepší.

OnlyTruth
31. října • 15:58

je to subjektivne.. focus? to radsej hynudai .. mozno jedine 308cka ale aj ta v 1,6ke ale to uz je drashie

Svetr Vaněk
31. října • 21:54

Hnůjdaj nebrat :-P

Hans Joachim Kepke
2. listopadu • 17:28

Jistě máš na mysli Hyundai, že ano? Akorát nevíš jak se to píše, protože na něco tak sofistikovaného zjevně nemáš dostatek mozkových buněk... že mám pravdu?
Doporučuji Hyundai zakoupit. Krást se nemá. ;-)
현대는 세계 최고의 브랜드입니다.

Kunigunda Schwanzhof
31. října • 15:15

Moc se tesim, az Skoda uvede paket HN Line. B-]

Gerald
3. listopadu • 5:45

Myslis i u Superba? Ano Skoda ma tento paket uz odzkouseny u sveho predchoziho modelu...
https://www.youtube.com/watch...

OnlyTruth
31. října • 15:11

nie je to naoko.. upravena je reakcia plynoveho pedalu a ma vacsie brzdy a je lepsie nastaveny podvozok...

Markus
31. října • 21:17

Jezis to se Hnujdaj zase vyznamenal. Radeji Sandero nez krive hacko !!!:-O

Markus
31. října • 21:16

Jezis to se Hnujdaj zase vyznamenal. Radeji Sandero nez krive hacko !!!:-O

Hans Joachim Kepke
2. listopadu • 17:11

Cože? Si děláš srandu...:-D:-D:-D Srovnávat špičkový Hyundai s Dacií? Nepovedeným parchantem nepovedeného Renaulta? Ty jsi kašpar.

Stan
31. října • 15:25

Vyšperkovaný plynový pedál ve spojení s těmi zdechláky co Hnujda montuje pod kapotu (vyjma verzi N, konečně motor, který stojí za zmínku) se stejně neprojeví. Jako by jsi napsal, že máš doma poladěný spínač od fénu...

OnlyTruth
31. října • 15:57

mozno to neni nejake sportove auto ale trosku ladene je a oproti ostatnym lane a paketom (okrem mb bmw) su vsetky len ine plasty, tu aspon nieco robili naozaj

Doporučujeme

Články odjinud